Sık geçen başlıklar
geçen sene beşiktaş’ın grubu basit diye küçümsüyordum,bu sene avrupa liginden hallice bir kura çektik. şunu anladım ki beşiktaş’ın yaptığı gerçekten büyük bir işmiş.

tarihte bir daha herhangi bir türk takımının namağlup gruptan çıkmasının imkansız olduğunu düşünüyorum.

biraz geç oldu ama gerçekten tebrikler beşiktaş.
acemi birliğinde nişanlısı tarafından terk edilen askerin 2.kattaki koğuştan atlayarak intihar etme teşebbüsünden sonra komutanımız hepimizi toplamış ve şu sözleri söylemişti;
"bir kız için intihar eden ağır maldır. sen seversin elin oğlu duvara vura vura siker. bu saatten sonra bu bölükte intihar etmeyi yasaklıyorum."