geçen sene beşiktaş’ın grubu basit diye küçümsüyordum,bu sene avrupa liginden hallice bir kura çektik. şunu anladım ki beşiktaş’ın yaptığı gerçekten büyük bir işmiş.
tarihte bir daha herhangi bir türk takımının namağlup gruptan çıkmasının imkansız olduğunu düşünüyorum.
biraz geç oldu ama gerçekten tebrikler beşiktaş.
08.11.2018 · 1. sıra
elu
07.11.2018 00:16