kemer ikaz ışıkları sönmeden, uçak tamamen durmadan kemerleri açıp “ya nolacahh yeaaa” modunda valizleri almaya çalışan uyanıkları merak ettiğim kaza.
herkese geçmiş olsun.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
millet yazmis yok uzucu durum yok vahim olay.ne sacmaliyorsunuz?kimler cig dusmus bolgede risk analizi yapmadan o kadar adami oraya yigiyorsa derhal yaka paca iceri alinmali.cig dusmus cig.nedenini bulmadan, gerekli onlemi almadan nasil o kadar adami oraya yollarsin? coluk cocuk mu bu yoneticiler? nasil bu kadar aptalca isler donebiliyor anlamak mumkun degil.ayrica yok cumhurbaskaninin şusu yok bilmem ne bakani falan da oraya gitmis.ulan cig dusen yerde sizin ne isiniz var? afad ci misiniz? kim oldugunuzu bilin once.her boka reklam pesinde kosmayin.3-5 tane koyuna iyi gozukmek icin, dualarimiz onlarla diye roportaj verebilmek icin aptal aptal is yapmayin.keske 21 tane masum insanimiz degil de bunlar gibi ottan boktan reklam cikarmaya calisan rezil insanlar cigin altinda kalsalarmis. 3.sinif ulkeleri de gectik, rezilligin daniskasi..
masada biri ellerine sağlık diyince " hadi durma kutla bu zafer senin" diye devam ediyorum.
.
netflix’in ucretsiz bir uyeligi mi vardi? deneme suresini kaldirmistir. basligin acilma sekli de enteresan, baslik sahibinin de iyi somurdugunu dusundurdu bana
"yunan ordusu halifenin ordusu sayılır. hiç de zararlı bir topluluk değildir. asıl kafası koparılacak mahlûkat ankara’dadır" cümlesini kurarak emperyalizm'in köpekliğini yapmıştır, kurtuluş savaşına ihanet eden vatan hainleri arasındadır.
günümüzde bu şahıs için güzelleme yapan, örnekleri yukarıda görülebilecek yaşam formlarına bahse konu hainin islam'ın kilidini ingilizler koruyacak beyanını bir kez daha hatırlatalım.
milli mücadele döneminde gerçekleştirdiği ihanetleri asla unutmadık ve asla unutmayacağız.
buradan bir kez daha tekrarlıyoruz; iskilip atıf hoca hastanesi adı değiştirilsin
hain adı verilen diğer unsurlar;
(bkz: kyk çorum iskilipli atıf yurdu)
(bkz: vatan haini ismi verilen çocuk parkı)
(bkz: ihl'de açılan iskilip atıf hoca hanımlar mescdi)
günümüzde bu şahıs için güzelleme yapan, örnekleri yukarıda görülebilecek yaşam formlarına bahse konu hainin islam'ın kilidini ingilizler koruyacak beyanını bir kez daha hatırlatalım.
milli mücadele döneminde gerçekleştirdiği ihanetleri asla unutmadık ve asla unutmayacağız.
buradan bir kez daha tekrarlıyoruz; iskilip atıf hoca hastanesi adı değiştirilsin
hain adı verilen diğer unsurlar;
(bkz: kyk çorum iskilipli atıf yurdu)
(bkz: vatan haini ismi verilen çocuk parkı)
(bkz: ihl'de açılan iskilip atıf hoca hanımlar mescdi)
levent tüzemen kişisinin riske girmeyeceksin böyle kornere bırakacaksın dediği kornerden gol yedik.
hata demeyeyim de eksik olarak görüyorum. tekke ve zaviyeleri kapattıktan sonra bundan sonra tarikat veya cemaat kuranın anasını sikerim deseydi daha kuvvetli olurdu belki ama düşününce de rahmetli atam terbiyeli adam tabi sen ben gibi biri değil ki.
özellikle "çocuklarımdan ne istediniz onlar sadece 4 yaşında" derken ki sesinin kısılması beni de duygulandırmıştır.
adam fener denen kitleyle ilk defa karşı karşıya kalıyor tabi. dünyanın hiçbir yerinde şikeyi göğsüne gere gere omuzlayan ve milletin çoluğuna çocuğuna bulaşan kitle yoktur.
ne diyelim allah belanızı versin.
adam fener denen kitleyle ilk defa karşı karşıya kalıyor tabi. dünyanın hiçbir yerinde şikeyi göğsüne gere gere omuzlayan ve milletin çoluğuna çocuğuna bulaşan kitle yoktur.
ne diyelim allah belanızı versin.
"ne yani, sadece bugün mü güzelim?"
sedat peker'in yurt dışına kaçması başlığında, " af çıkacağı ve çakıcı'nın serbest kalacağı"na dair, yorum yapan ve peker'in bu yüzden yurt dışına kaçtığını belirten arkadaşları tebrik ederim. muhteşem bir öngörü.
benim merak ettiğim nokta, adalet bakanı daha açıklamadan nasıl haber alınıyor bu işlerden..
birileri tavşana kaç tazıya tut diyor anlaşılan.
benim merak ettiğim nokta, adalet bakanı daha açıklamadan nasıl haber alınıyor bu işlerden..
birileri tavşana kaç tazıya tut diyor anlaşılan.
hmm çoktan seçmeli sınav sorusu.
tipe önem veririm. boy pos kaş gözü geç, el önemlidir. güzel el müzel el diye şeyler çıkarmışlar, onlar tırı vırı. el önemlidir, maharetli mi misal. çalışmış el mi. ne yapmış? topraktan anlamış mı? hayır. peki taş taşımış mı? çekmece tamir etmiş mi? kablo mu bağlamış, çiçek mi sulamış, ağaç yontmuş, rahmaninof çalmış, kare kare havuç doğramış?? bi at çizmeyi mi denemiş yahut kire pisliğe bulanıp buji değiştirmiş? tip tip el var. güzel eller... yoksa pıtı pıtı akıllı telefon ekranından twit atıp durmuş anca ama yok uzun parmaklıymış, yok kemikliymiş zart zurtmuş. geç, dandik el o.
paraya da önem veririm. hiç iflas etmiş mi misal. burnu dibine kadar boka batmış mı, aç karna bi tost alıp yiyecek meteliği bile olmadan dolaşmış mı.. tekrar geri çıkabilmiş mi bundan? nasıl çıkmış? beş parasız ve çok paralıyken karakteri değişmiş mi? tapınmış/ tapınıyor mu paraya, onu kendisini daha önemli, üstün ya da daha değersiz yapan bi varlık olarak mı görüyor? bakışı ne paraya, kendini konumlayışı ne?
zekaya da bakarım. görebilmek zeka. hele en üst seviyesi kendini görebilmek. yoksa isterse 3'le 5'i parmaklarıyla toplasın, isterse 6 nobel dizsin, bana gelişi bir.
noldu bak, hepbiri çıktı... kadınlar azı beğenmez işte, böyle bunlar.
çok pis çarpık, çizik çuzuk bi binary mercekle bakıyorsunuz şu mevzulara. kötüsü, zaman dışında kimse de size gösteremez o merceği. kaybettireceği onca yıla cidden yazık.
tipe önem veririm. boy pos kaş gözü geç, el önemlidir. güzel el müzel el diye şeyler çıkarmışlar, onlar tırı vırı. el önemlidir, maharetli mi misal. çalışmış el mi. ne yapmış? topraktan anlamış mı? hayır. peki taş taşımış mı? çekmece tamir etmiş mi? kablo mu bağlamış, çiçek mi sulamış, ağaç yontmuş, rahmaninof çalmış, kare kare havuç doğramış?? bi at çizmeyi mi denemiş yahut kire pisliğe bulanıp buji değiştirmiş? tip tip el var. güzel eller... yoksa pıtı pıtı akıllı telefon ekranından twit atıp durmuş anca ama yok uzun parmaklıymış, yok kemikliymiş zart zurtmuş. geç, dandik el o.
paraya da önem veririm. hiç iflas etmiş mi misal. burnu dibine kadar boka batmış mı, aç karna bi tost alıp yiyecek meteliği bile olmadan dolaşmış mı.. tekrar geri çıkabilmiş mi bundan? nasıl çıkmış? beş parasız ve çok paralıyken karakteri değişmiş mi? tapınmış/ tapınıyor mu paraya, onu kendisini daha önemli, üstün ya da daha değersiz yapan bi varlık olarak mı görüyor? bakışı ne paraya, kendini konumlayışı ne?
zekaya da bakarım. görebilmek zeka. hele en üst seviyesi kendini görebilmek. yoksa isterse 3'le 5'i parmaklarıyla toplasın, isterse 6 nobel dizsin, bana gelişi bir.
noldu bak, hepbiri çıktı... kadınlar azı beğenmez işte, böyle bunlar.
çok pis çarpık, çizik çuzuk bi binary mercekle bakıyorsunuz şu mevzulara. kötüsü, zaman dışında kimse de size gösteremez o merceği. kaybettireceği onca yıla cidden yazık.
fark yoktur, aldatan karaktersizdir.
body building yapanlar gerizekalı oluyor denince kızamıyoruz senin gibi gerizekalılar yüzünden.
ben şahsen ikisini de çıkarıp denizi kurtarırdım.
medeniyet görmüş şehir başka usta. çomarland'e gidip kurşunlanırsın, trakya'ya gidip alkışlanırsın. insanı neyse şehirde o işte. takımları sonuna kadar mücadele ediyor sahada, taraftarı tribünde ıslanarak hiç usanmadan takımını destekliyor. helal olsun valla kırklarelispor'a. bunlar gibi 3-5 kulüp süper lige çıksa, en azından uygarlık anlamında premier ligi yakalarız.
hulusi kentmen elbette.
kendisi "salağı oynayan zeki kadın" falan değildir.
esra-ceyda kardeşler veya bahar candan için de "aslında çok zekiler yaa" yorumları yapılıyordu.
hayır, bunlar zeki insanlar değiller.
her toplum farklı zeka ve kültür seviyesine sahip insanlardan oluşur. bu kadınlar, ulaşabilecekleri maksimum zeka seviyesindeler ve o zeka ile hitap edebilecekleri maksimum kitleye hitap etmektedirler, o kadar.
kimisi "toplumun bug'ını buldular" falan diyor, yok öyle bir şey.
bir akademisyen düşünün mesela, hitap etmek istediği kitle bellidir, etkileyebildiği kitle bellidir. bunun için de belirli bir araç kullanır: zekası, birikimi, dili.
veya bir siyasi düşünün... hitap etmek istediği kitle bellidir, etkileyebildiği kitle bellidir. araçları da bellidir.
bu kadınlar toplumun zeki, ahlaklı, tutarlı insanlarına hitap etmek kaygısı gütmüyorlar ki! çünkü bir kere, kendileri zeki değil. ellerindeki araçlarla, hitap edebildikleri ve çekebildikleri bir kitleyi etkilemek istiyorlar, o kadar. ve çabaları oranında da başarılı oluyorlar elbette.
mesela bu hanım kızımız, çüküyle düşünen ve belirli malum hormonları ile yaşamını sürdürebilen basit insanlara hitap etmek istiyor. kardan veya polyesterden yapılmış çük şeklindeki nesneye sürtünen memeli bir hatun görünce ıslanan erkeklere hitap ediyor ya kadın. eylemlerinde öyle çok belirgin bir zeka kullanmıyor ki "zeki" diyebilelim kendisine!
aklı fikri cinsellik olan insanları çekebilecek araçlara sahip ve cinselliğini araç olarak kullanıyor. çünkü, sadece cinselliğini araç olarak kullanabilecek kadar bir zeka seviyesine sahip.
bu kadına "çok zeki yaa aslında, trol yaa valla!" diyenler, kendisinden cinsellik üzerine bile tutarlı bir felsefe, bir duruş, bir argüman bekleyemezler. kurabileceği en zekice cümle "benim bedenim, özgürüm bla bla bla" olabilir.
kısacası, bu tip insanlara hayranlık besleyerek takdir edenlere söylüyorum:
arkadaşım, bu kadınlar toplumun bug'ını falan bulmadı. senin gibi çüküyle düşünen insanların bug'ını buldu ki, inan bunu bulmak çok zor ve büyük zeka gerektiren bir şey değil. ha sen kendini yalnız hissetme, bizim toplumun önemli bir kesimi böyle... kalabalıksınız yani.
edit: düzeltme ve eklemeler.
esra-ceyda kardeşler veya bahar candan için de "aslında çok zekiler yaa" yorumları yapılıyordu.
hayır, bunlar zeki insanlar değiller.
her toplum farklı zeka ve kültür seviyesine sahip insanlardan oluşur. bu kadınlar, ulaşabilecekleri maksimum zeka seviyesindeler ve o zeka ile hitap edebilecekleri maksimum kitleye hitap etmektedirler, o kadar.
kimisi "toplumun bug'ını buldular" falan diyor, yok öyle bir şey.
bir akademisyen düşünün mesela, hitap etmek istediği kitle bellidir, etkileyebildiği kitle bellidir. bunun için de belirli bir araç kullanır: zekası, birikimi, dili.
veya bir siyasi düşünün... hitap etmek istediği kitle bellidir, etkileyebildiği kitle bellidir. araçları da bellidir.
bu kadınlar toplumun zeki, ahlaklı, tutarlı insanlarına hitap etmek kaygısı gütmüyorlar ki! çünkü bir kere, kendileri zeki değil. ellerindeki araçlarla, hitap edebildikleri ve çekebildikleri bir kitleyi etkilemek istiyorlar, o kadar. ve çabaları oranında da başarılı oluyorlar elbette.
mesela bu hanım kızımız, çüküyle düşünen ve belirli malum hormonları ile yaşamını sürdürebilen basit insanlara hitap etmek istiyor. kardan veya polyesterden yapılmış çük şeklindeki nesneye sürtünen memeli bir hatun görünce ıslanan erkeklere hitap ediyor ya kadın. eylemlerinde öyle çok belirgin bir zeka kullanmıyor ki "zeki" diyebilelim kendisine!
aklı fikri cinsellik olan insanları çekebilecek araçlara sahip ve cinselliğini araç olarak kullanıyor. çünkü, sadece cinselliğini araç olarak kullanabilecek kadar bir zeka seviyesine sahip.
bu kadına "çok zeki yaa aslında, trol yaa valla!" diyenler, kendisinden cinsellik üzerine bile tutarlı bir felsefe, bir duruş, bir argüman bekleyemezler. kurabileceği en zekice cümle "benim bedenim, özgürüm bla bla bla" olabilir.
kısacası, bu tip insanlara hayranlık besleyerek takdir edenlere söylüyorum:
arkadaşım, bu kadınlar toplumun bug'ını falan bulmadı. senin gibi çüküyle düşünen insanların bug'ını buldu ki, inan bunu bulmak çok zor ve büyük zeka gerektiren bir şey değil. ha sen kendini yalnız hissetme, bizim toplumun önemli bir kesimi böyle... kalabalıksınız yani.
edit: düzeltme ve eklemeler.
yine 144p bir uzaylı videosu, yine bir bok belli olmayandır.
teknoloji geliştikçe uzaylı videolarının görüntü kalitesinin geriye gitmesi nasıl bir ironidir...
teknoloji geliştikçe uzaylı videolarının görüntü kalitesinin geriye gitmesi nasıl bir ironidir...
garson da insan olduğu ve işini yaptığı için, normal davranmış olan kadındır. ne demek garsonla muhatap olmamak? şu kullandığınız kelimelere bir dikkat edin. bu platformda her meslekten insan var. kimse birbirinden üstün değil. bunu anlayın, öyle konuşun. tek başına yemek yerken garsonla iletişim kuran kadın, masada erkek varken neden kurmasın? sizin sapık ortadoğulu zihniyetinizi seveyim.
ahahahahahahahahhahahaha. görmeyi seçmeyen görmüyorsa demek ki!
hangi türk okullarından bahsediliyor?
hangi türk okullarından bahsediliyor?
bu hayatı benim için yaşanılır kılan tek olay, ne olursa olsun sonunda rabbimin benim için en iyisini vereceğine olan sarsılmaz inancımdır. bu zamana kadar da hep öyle oldu, allah'ın sevgisini kaybetme korkusuyla hareket ettiğim her eylemin sonunda.
buz gibi soğuk havada dışarıda donmak üzere olan kedileri apartmanın içine alarak onları kurtarmak ve mama vermek.
şehit haberleri alırken imamoğlu'nu düşünecek kadar seviyesi düşük yazar zırvası. daha iki-üç saat önce oldu olay, malesef sayı artıyor; aklına komiklik yaparak laf sokmak mı geldi, çok güldün mü yazarken?
olaya gel.
iki sene önce depp dövdü şiddet uyguladı diyorlardı.
simdi adamın sakin sakin konuştuğu kadının deli olduğu ortaya çıktı bu sefer "ilgisiz bırakmış esas amber aşık depp ilgisiz umursamaz bu duygusal şiddettir" diyolar.
be amına kodumunun çifte standartcıları, herhangi bir ilişki anlaşmazlığında kadının suçlu olabilmesi için illa evdeki kediyi falan mı kesmesi lazım?
gerçi o zaman da "kimbilir neler çektirdi de kadın kafayı yedi hiç bir kadın durduk yere kedi kesmez kesin erkek delirtti" diyeceksiniz.
iki sene önce depp dövdü şiddet uyguladı diyorlardı.
simdi adamın sakin sakin konuştuğu kadının deli olduğu ortaya çıktı bu sefer "ilgisiz bırakmış esas amber aşık depp ilgisiz umursamaz bu duygusal şiddettir" diyolar.
be amına kodumunun çifte standartcıları, herhangi bir ilişki anlaşmazlığında kadının suçlu olabilmesi için illa evdeki kediyi falan mı kesmesi lazım?
gerçi o zaman da "kimbilir neler çektirdi de kadın kafayı yedi hiç bir kadın durduk yere kedi kesmez kesin erkek delirtti" diyeceksiniz.
her saniye göz göze, göt göte yaşam sağlar.
hasta olup uzandığınızda, mutfakta ki kettle, içeride ki televizyon her şey rahatsızlık verecektir.
yanınızdaki çok sevdiğiniz eşiniz dahi olsa bu yaşam biçimi birbirinizden bıkmanıza olanak sağlayabilir.
yaşamayan bilemez.
ben uyarıyorum yapmayın bunu, 2+1, 3+1 çok daha sağlıklı.
hasta olup uzandığınızda, mutfakta ki kettle, içeride ki televizyon her şey rahatsızlık verecektir.
yanınızdaki çok sevdiğiniz eşiniz dahi olsa bu yaşam biçimi birbirinizden bıkmanıza olanak sağlayabilir.
yaşamayan bilemez.
ben uyarıyorum yapmayın bunu, 2+1, 3+1 çok daha sağlıklı.
köpek mi daha hızlı yoksa çita mı? bunu bilmek için bir yarış düzenlenir. köpekler koşar ama çita hareket etmez. bir bilene ne olduğunu sorarlar:
“bazen kendini kanıtlamaya çalışmak, kendine hakarettir” der.
cumhuriyet halk partililerin ne kadar vatansever olduklarını siz aktrollere kanıtlamaya ihtiyaçları yok. kudurmaya devam edin. sonunuzun geldiğini nasıl da hemen anlıyorsunuz.
winter is coming...
“bazen kendini kanıtlamaya çalışmak, kendine hakarettir” der.
cumhuriyet halk partililerin ne kadar vatansever olduklarını siz aktrollere kanıtlamaya ihtiyaçları yok. kudurmaya devam edin. sonunuzun geldiğini nasıl da hemen anlıyorsunuz.
winter is coming...
pazartesi diyete başlıyorum.
parasızlık çok kötü bıktım artık başkalarının paralarını görmekten duymaktan dinlemekten
amerikalı johnny de türkiye'de incil'e el basarak yemin etse linci yemişti.
mi9t kullanıyorum. pili çok iyi, oyun da oynatıyor, ekranı zaten centiksiz amoled. mükemmel çok memnunum
cemaatlerden başla o zaman
(bkz: akp gençlik kolları saha ekibi)
(bkz: yetkisizler) işlerine gelmeyince.
(bkz: ak gezen)
(bkz: akboşlar)
(bkz: ak torpil)
(bkz: akom karınca)
(bkz: akrun) ingilizce
yeni dank etti kafama. lanet olsasılara bu kadar para verdiği yetmiyor gibi yeni üniformalar içinde milyonlar harcanacak. yine birileri zengin olacak anasını satayım.
edit: aklıma geldikçe ekliyorum.
(bkz: yetkisizler) işlerine gelmeyince.
(bkz: ak gezen)
(bkz: akboşlar)
(bkz: ak torpil)
(bkz: akom karınca)
(bkz: akrun) ingilizce
yeni dank etti kafama. lanet olsasılara bu kadar para verdiği yetmiyor gibi yeni üniformalar içinde milyonlar harcanacak. yine birileri zengin olacak anasını satayım.
edit: aklıma geldikçe ekliyorum.
(bkz: hey you)
bedevi vahhabilerin "dünyayı cehenneme çevirip cennette huri sikelim" takıntısının anasını sikip inlerine girmiştir.
lan acıbadem'de o paraya 3+1 ev satılıyor. fiyat gayet iyi. tek sıkıntı metrobüse uzak...
memleketimiz normlarına, 90’lara dönüyor. yakında alaattin çakıcı çıkar ve olaylar gelişir. şahsen, ergenekon tiyatrosunu idare eden cübbeli teröristlere ayar veren ve duruşma salonunda tehdit edebilen kriminali, akademisyen tehdit eden yandaş botokslu kriminale tercih ederim. ilkinin en azından kırmızı çizgileri var. diğerinin çizgiler botoksa kurban gitmiş.
bakanların şeyhlerle gezmesini diyor.
çocuk tecavüzcülerine bir kereden bir şey olmaz deyip aklamaya çalışanları diyor. devlet adamlarının devlet adamlığı yapması gerektiğini diyor. türkiye cumhuriyeti vatandaşlarının vergilerinin ite, tecavüzcüye gitmemesi gerektiğini söylüyor.. ülke elden gitmeden diyor!
neyi anlamadın?
edit: terör örgütü liderlerinin mektubunu okutan, trt gibi bir kanala çıkaran, zamanında(2007) askerin operasyon yapma yetkisini alıp valilere devreden, fetöyle gezen kişileri destekleyenler bahsetmesin örgütten.
çocuk tecavüzcülerine bir kereden bir şey olmaz deyip aklamaya çalışanları diyor. devlet adamlarının devlet adamlığı yapması gerektiğini diyor. türkiye cumhuriyeti vatandaşlarının vergilerinin ite, tecavüzcüye gitmemesi gerektiğini söylüyor.. ülke elden gitmeden diyor!
neyi anlamadın?
edit: terör örgütü liderlerinin mektubunu okutan, trt gibi bir kanala çıkaran, zamanında(2007) askerin operasyon yapma yetkisini alıp valilere devreden, fetöyle gezen kişileri destekleyenler bahsetmesin örgütten.
szimpla kert
(bkz: deniz tavuğu)
çılgın korsan jack'in gemisinin ismidir. bir yelkenli alıp bu ismi vermek istiyorum. bir de lapacı bulmak lazım yanıma.
çılgın korsan jack'in gemisinin ismidir. bir yelkenli alıp bu ismi vermek istiyorum. bir de lapacı bulmak lazım yanıma.
yüzde yüz haklı dahi olsalar her türlü ağır tahrik bile olsa .. işin içine yaralanma bıçak vs. girdiyse olaya karışan herkes tutuklanmalı iki ay sonra hakim yüzü görmeli derdini o zaman anlatabilmeli kurumun yanında gerekirse yaş da yanmalı ama bu canlılar böyle bir şey yaparlarsa iki ay içeride kalacaklarını bilmeli. dava sonucunda ise kim suçluysa diğer tarafın sağlık masraflarını iki ay tutukluluk için manevi ve maddi tazminat ödemelidir bu cezalar affa konu olmamalı aksi halde bu işler çözülmez.
bakın bu davarları durduracak tek şey paralarının gitmesidir bunları bir kamyon döv abe bokunu yiyeyim der iki gün sonra gene aynı şeyi yapar. cahil insanın canını yakan tek şey parasının gitmesidir.
bakın bu davarları durduracak tek şey paralarının gitmesidir bunları bir kamyon döv abe bokunu yiyeyim der iki gün sonra gene aynı şeyi yapar. cahil insanın canını yakan tek şey parasının gitmesidir.
ya varya adam soru soruyor bir şey danışıyor. salak salak espiriler yapıyorsunuz. yorum yapmak zorunda mısınız. varsa bildiğin yaz yoksa oku geç.
naz, kapris, trip yapan kadınla aldatılır.
son yıllarda chp'nin yaptığı en akıllıca iş olabilir. sözüm ona tarafsız yayın yaptıkları zannı ile toplumu da manipüle ediyorlardı. hem de bir sürü kötü niyetli geri zekâlı mı yoksa mama alabilmek için zeka sorunu var gibi hareket ettiği belli olmayanlarla didişmek zorunda kalmayacak.
cnn türk muadilleri zaten açık zihniyetle yıllardır akit, beyaz tv, samanyolu, kanal 7 ve bilumum kanalda varlar ve var olacaklar. bunlara kimse kafayı takmıyor takmaz da ama asıl sorun güya tarafsız yayın kisvesi altında aslanı kediye boğdurdukları cantürk ve haber türk gibi kanallardı. zaten iktidarın ana akım medyayı kontrol altına alma çabasının nedeni de buydu. çoğu zaman bu gayesine de nail oldu.
aksi takdirde burhan kuzu, mehmet metiner, nagehan alçı, ayhan ogan, selman öğüt, hilal kaplan...vb gibi isimler nasıl insanların tanıdığı kanaat sahibi gibi görünebilecekti.
cnn türk muadilleri zaten açık zihniyetle yıllardır akit, beyaz tv, samanyolu, kanal 7 ve bilumum kanalda varlar ve var olacaklar. bunlara kimse kafayı takmıyor takmaz da ama asıl sorun güya tarafsız yayın kisvesi altında aslanı kediye boğdurdukları cantürk ve haber türk gibi kanallardı. zaten iktidarın ana akım medyayı kontrol altına alma çabasının nedeni de buydu. çoğu zaman bu gayesine de nail oldu.
aksi takdirde burhan kuzu, mehmet metiner, nagehan alçı, ayhan ogan, selman öğüt, hilal kaplan...vb gibi isimler nasıl insanların tanıdığı kanaat sahibi gibi görünebilecekti.
geleceği için 3 kuruş denilen o paraya sahip olamayanları düşünemeyecek kadar bencil, mesnetsiz tipleri gösteren başlık.
edit: yıkıcı eleştirisi olan arkadaş girdisini silmiş. konuyu bilmeyenler için; kendisi ilk olarak sınava verecek 3 kuruş paranız mı yok diyerek zammı küçümseyip, koşulları beğenmeyenleri yurtdışında yaşamaya davet etmiştir. sonrasında girdisini düzenleyip doğru söyleyenin dokuz köyden kovulduğunu bildirmiş ve bu zammı beğenmeyenlerin eylem yapmasını tavsiye etmiştir. bununla da kalmayıp o sınava girmek isteyen kişi, o 3 kuruşu gider kazanır diyerek konuyu kendince noktalamıştır.
ben, uzun zamandan beri bu ülkede defalarca konuşulan ekonomi temelli verileri, gelirin adaletsiz dağılımını veya bununla ilintili diğer konuları bu zihniyette insanlarla konuşmak istemiyorum artık. çünkü belirli bir zeka, kültür veya görgü seviyesine sahip herhangi bir bireyin tüm bu bilgilere sahip olup, yine de bu cümleleri kurabilmesini anlamlandırabilmem mümkün değil. kapitalizmin bile yavaş yavaş tarz değiştirmeye başladığı bu dönemde bu kadar basit tavırlar insanı karanlığa sürmekten başka bir işe yaramıyor. akla uygun olmayanı olumlayan siyasi sempatizanlık da kendi konfor alanınızda sizi mutlu kılabilir ama eğitimde fırsat eşitliğini ezip geçiyorsa bir zahmet elinizi vicdanınıza koyun. kimimizin içinde umut dahi olmasa ya da beğensek de beğenmesek de hepimizin bu ülkenin geleceğini yaratacak o çocuklara karşı sorumluluklarımız var. bu zamma ses çıkarmak da bunlardan biri!
edit: yıkıcı eleştirisi olan arkadaş girdisini silmiş. konuyu bilmeyenler için; kendisi ilk olarak sınava verecek 3 kuruş paranız mı yok diyerek zammı küçümseyip, koşulları beğenmeyenleri yurtdışında yaşamaya davet etmiştir. sonrasında girdisini düzenleyip doğru söyleyenin dokuz köyden kovulduğunu bildirmiş ve bu zammı beğenmeyenlerin eylem yapmasını tavsiye etmiştir. bununla da kalmayıp o sınava girmek isteyen kişi, o 3 kuruşu gider kazanır diyerek konuyu kendince noktalamıştır.
ben, uzun zamandan beri bu ülkede defalarca konuşulan ekonomi temelli verileri, gelirin adaletsiz dağılımını veya bununla ilintili diğer konuları bu zihniyette insanlarla konuşmak istemiyorum artık. çünkü belirli bir zeka, kültür veya görgü seviyesine sahip herhangi bir bireyin tüm bu bilgilere sahip olup, yine de bu cümleleri kurabilmesini anlamlandırabilmem mümkün değil. kapitalizmin bile yavaş yavaş tarz değiştirmeye başladığı bu dönemde bu kadar basit tavırlar insanı karanlığa sürmekten başka bir işe yaramıyor. akla uygun olmayanı olumlayan siyasi sempatizanlık da kendi konfor alanınızda sizi mutlu kılabilir ama eğitimde fırsat eşitliğini ezip geçiyorsa bir zahmet elinizi vicdanınıza koyun. kimimizin içinde umut dahi olmasa ya da beğensek de beğenmesek de hepimizin bu ülkenin geleceğini yaratacak o çocuklara karşı sorumluluklarımız var. bu zamma ses çıkarmak da bunlardan biri!
dert sik gibidir herkes en büyüğü onda sanır. küçük derdi olanı dinlerim
"birçok" ifadesinin anlamını doğru bilmiyor hanımefendi. hadi onu geçtim asgari ücret verilebilecek en düşük maaştır. herhangi bir nitelik gerektirmeyen işler için ödenecek en düşük maaştır. avrupa birliği ülkelerinde ortalama asgari ücretle çalışan oranı %6-7 arasındadır. yani tüm çalışanların çok küçük bir kısmı asgari ücret ile çalışmaktadır. bizim ülkemizde ise bu oran %43'tür. bize en yakın ülke %19 ile slovenya'dır. en yakın ülkeye attığımız farka bakar mısınız?