sevgili...
uzak mesafe olunca çok özlüyor insan. gece biniyordum otobüse, sabaha karşı ankara'dayım. beni karşılamaya aşti'ye geliyordu. bütün gün birlikte vakit geçirip gece son otobüsle geri dönüyordum yaşadığım yere. birkaç hafta sonra tekrarlıyorduk.
sonra evlendik, artık beraber gidip geliyoruz *
15.11.2021 · 49. sıra
pepsiadam
14.11.2021 12:44 ~ 13:28