zengin ve ezik yalı çocuğu yine ağzından tükürükler saçarak ilkokul seviye 3 tarzında ağlamış. himmet ve dua nedir finansörü olduğun 12 numara mı, antu mu orası?
2012 fetö olimpiyatları'nda baş sponsor olan yalı çocuğu hedef saptırayım derken kendine sokuyor sürekli.
Sık geçen başlıklar
bowersolufsen 16
ekşi profilihesabı ödeyen erkek, gecesinde hesabı ödeteni siker. bu işin raconu bu.
sebebi hem alkollü içecek kadar pahalı olması, hem de avrupa ve abd'de ki kaliteden çok düşük olması. artık karbondioksit basmıyorlar içine, şekerli dandik bir su içiyorsun.
sebebi hem klasik ülkemizdeki sömürme sistemi, ''dandiğini de versek alır bu salaklar mantığı'' hem de çek-senet yerine kullanılması.
gıda sektöründe çay-şeker-kola-yağ çek ve senet yerine geçer.
bir palet kola 1 hafta içinde 5 defa el değiştirir toptancılarda ve hepsi -10 derece, +30 derece, güneş altında bekler, sallana sallana gider forklift üzerinde. mal zaten dandik bir de bu dış etkenler oluşunca ne asit kalır, ne tat kalır.
edit: imla ve kelime düzeltmeleri olmuştur, uyarı üzerine.
sebebi hem klasik ülkemizdeki sömürme sistemi, ''dandiğini de versek alır bu salaklar mantığı'' hem de çek-senet yerine kullanılması.
gıda sektöründe çay-şeker-kola-yağ çek ve senet yerine geçer.
bir palet kola 1 hafta içinde 5 defa el değiştirir toptancılarda ve hepsi -10 derece, +30 derece, güneş altında bekler, sallana sallana gider forklift üzerinde. mal zaten dandik bir de bu dış etkenler oluşunca ne asit kalır, ne tat kalır.
edit: imla ve kelime düzeltmeleri olmuştur, uyarı üzerine.
hafta sonu yasakları gündüz dışarı çıkılmasına göz yumulduğu için bir nevi idare ediliyor.
ancak hafta içi akşam özgürlük kısıtlaması tamamen saçma ve aşırı ağır bir yasak. anayasa değişikliği, marketlerde sigara satışının tamamen yasaklanması, hafta sonu alkol yasağı da zaten akşam yasaklarının virüs yüzünden değil, siyasal islam ve bop aşamalarının bir parçası olduğunu net olarak gösteriyor.
büyük ayrımcılık suçu da içeren bir yasaktır, bu yasaklar. ileride mutlaka yargıya taşınacaktır ama iş işten geçmiş olacak, bunun kalıcı psikolojik travmalarına hiç bir şey tedavi ve ilaç olmayacak.
flament ampulün tarihe karanlık bir leke olarak girecek 10.000'lerce olayından biridir.
ancak hafta içi akşam özgürlük kısıtlaması tamamen saçma ve aşırı ağır bir yasak. anayasa değişikliği, marketlerde sigara satışının tamamen yasaklanması, hafta sonu alkol yasağı da zaten akşam yasaklarının virüs yüzünden değil, siyasal islam ve bop aşamalarının bir parçası olduğunu net olarak gösteriyor.
büyük ayrımcılık suçu da içeren bir yasaktır, bu yasaklar. ileride mutlaka yargıya taşınacaktır ama iş işten geçmiş olacak, bunun kalıcı psikolojik travmalarına hiç bir şey tedavi ve ilaç olmayacak.
flament ampulün tarihe karanlık bir leke olarak girecek 10.000'lerce olayından biridir.
diyanet'in 20 günlük bütçesi toplanmış.
siyaseti bıraksa da, ülke biraz rahat etse artık, ya da bir g3 verelim sıka sıka gitsin kendi şam'a.
314.000$+am+tayland
türkiye'de yaşayan bir erkek için, piyango ödülü.
türkiye'de yaşayan bir erkek için, piyango ödülü.
huawei ön yargılı olunacak bir marka zaten değildi, adamlar yıllardır network işinde tekel gibi bir şey. 7 aydır huawei kullanıyorum bir iphone üründen daha kaliteli ve parasının hakkını daha fazla verdiği kesin, türkiye'de 7000tl'ye satılan x ile aynı hızlara sahip ve daha fazla özelliği olan p20 lite, mate 20 lite gibi cihazlar neredeyse 3'de 1 fiyatına satılıyor, ama altında 100-150.000tl'lik arabası bile olmayan her fakir gösteriş için apple fanatikliği yapıyor.
önüne gelen afrikalı, orta doğulu, kuzey asyalı, ülkeye doldurulursa salgılar artarak devam edecek. gerçekten ülke içten içe sessizce feth ediliyor ve bunun sorumlularına hala inanılmaz destek var.
şikayet edildiği takdirde büyük cezası var ve edevlet üzerinden şikayet edilebiliyor. bakalım nasıl yasalmış?
malum partinin tek artısı, son 16 yılda atatürk sevgisini ve anıtkabir ziyaretlerini ters orantıyla %100 artırmasıdır.
anıtkabir bugün yine katılım rekoru kıracaktır, sen rahat uyu atam fikirlerin ve hedeflerin her zaman korunacak gerçek türk gençliği ile.
anıtkabir bugün yine katılım rekoru kıracaktır, sen rahat uyu atam fikirlerin ve hedeflerin her zaman korunacak gerçek türk gençliği ile.
kredi kartı ve banka kredisi çekenlere af gelmesi gibi bir şey bu.
böyle saçma bir uygulamayı geçtim, böyle saçma bir düşünce bile olamaz. ödemek istemediğin bir borcu almayacaksın, bu kadar basit.
böyle saçma bir uygulamayı geçtim, böyle saçma bir düşünce bile olamaz. ödemek istemediğin bir borcu almayacaksın, bu kadar basit.
izmir gibi acemi sürücülerin dolu olmaması.
istanbul gibi kaos ve varoş şehri olmayışı.
istanbul gibi kaos ve varoş şehri olmayışı.
matematik ile zeka veya ıq ölçenlerin, gerçek ıq'ları kaç test etmek lazım.
çevreyolları 120km+%10 132km hız sınırına sahiptir.
ceza yenilen yol çevreyolu değildir veya ceza yanlış yazılmıştır.
edit:
çevre yolunda da 120km'dir hız sınırı, %10 pay ile 132km hız sınırı yasaldır, otobanlarda ki gibi bisiklet ile giriş yasaktır. bilmiyorsanız açıp bakabilirsiniz veya ankara'ya gelip bana haber verdiğiniz de sizi çevre yoluna götürüp levhaları gösterebilirim.
ankara'da çevre yolu neresidir? eskişehir yolu yaşamkentten girişi vardır, keçiören ovacık'dan girişi ve çıkışı vardır, batıkent-yuva giriş çıkışı vardır, ivedik giriş çıkışı vardır, mamak mavi gölden sonra çıkışı ve girişi, sincan giriş ve çıkışı vardır, gölbaşı giriş ve çıkışı vardır. bu yol otobana bağlanır, gişelerden sonra otoban başlar ve istanbul'a gidilir.
aynı çevre yolu bursa'da da vardır. uşak'da yapılan çevre yolu ise skandaldır mesela, 2 şeritli şehir içinden geçen ve 90km hızın zor yapılacağı saçma bir yoldur, orası çevre yolu adı altında duble yol bile denemeyecek kadar riskli bir yoldur.
duble yollar da hız sınırı 110km'dir.
her kara yolunda ise %10 pay vardır.
ceza yenilen yol çevreyolu değildir veya ceza yanlış yazılmıştır.
edit:
çevre yolunda da 120km'dir hız sınırı, %10 pay ile 132km hız sınırı yasaldır, otobanlarda ki gibi bisiklet ile giriş yasaktır. bilmiyorsanız açıp bakabilirsiniz veya ankara'ya gelip bana haber verdiğiniz de sizi çevre yoluna götürüp levhaları gösterebilirim.
ankara'da çevre yolu neresidir? eskişehir yolu yaşamkentten girişi vardır, keçiören ovacık'dan girişi ve çıkışı vardır, batıkent-yuva giriş çıkışı vardır, ivedik giriş çıkışı vardır, mamak mavi gölden sonra çıkışı ve girişi, sincan giriş ve çıkışı vardır, gölbaşı giriş ve çıkışı vardır. bu yol otobana bağlanır, gişelerden sonra otoban başlar ve istanbul'a gidilir.
aynı çevre yolu bursa'da da vardır. uşak'da yapılan çevre yolu ise skandaldır mesela, 2 şeritli şehir içinden geçen ve 90km hızın zor yapılacağı saçma bir yoldur, orası çevre yolu adı altında duble yol bile denemeyecek kadar riskli bir yoldur.
duble yollar da hız sınırı 110km'dir.
her kara yolunda ise %10 pay vardır.
muhtemelen yarın gündemi değiştirmek için;
''galatasaray'ın yaptığı transferlerin arkasında bir takım işler var, konuşursam yer yerinden oynar'' diyip, saçmalayacaktır.
not:dursunistifaspor
''galatasaray'ın yaptığı transferlerin arkasında bir takım işler var, konuşursam yer yerinden oynar'' diyip, saçmalayacaktır.
not:dursunistifaspor