Sık geçen başlıklar

kolanın artık eskisi gibi çok içilmemesi 1

ekşi'de gör
sebebi hem alkollü içecek kadar pahalı olması, hem de avrupa ve abd'de ki kaliteden çok düşük olması. artık karbondioksit basmıyorlar içine, şekerli dandik bir su içiyorsun.

sebebi hem klasik ülkemizdeki sömürme sistemi, ''dandiğini de versek alır bu salaklar mantığı'' hem de çek-senet yerine kullanılması.

gıda sektöründe çay-şeker-kola-yağ çek ve senet yerine geçer.

bir palet kola 1 hafta içinde 5 defa el değiştirir toptancılarda ve hepsi -10 derece, +30 derece, güneş altında bekler, sallana sallana gider forklift üzerinde. mal zaten dandik bir de bu dış etkenler oluşunca ne asit kalır, ne tat kalır.

edit: imla ve kelime düzeltmeleri olmuştur, uyarı üzerine.