tipi büyük gösterdiği için kimse pek farkında değil ama arda'dan 6 ay daha küçüktür.
Sık geçen başlıklar
woody 10
ekşi profiliadam "belediye binası duvarına hz. ali resmi asıp laik olduğumu söylesem yine yer benim çomar izmirlim" demiş açık açık. ve hala "evet yeriz, ne var ki?" diyenler var.
adamın ne laik ne de cumhuriyetçi olmadığını, atatürk'ü de koyun gütmek için kullandığını ne zaman anlayacaklar bakalım. ha akp'lilerin "ama müslüman adam" demesi, ha bunların "ama atatürkçü" demesi. eşek aynı eşek, semer modeli farklı bir tek.
adamın ne laik ne de cumhuriyetçi olmadığını, atatürk'ü de koyun gütmek için kullandığını ne zaman anlayacaklar bakalım. ha akp'lilerin "ama müslüman adam" demesi, ha bunların "ama atatürkçü" demesi. eşek aynı eşek, semer modeli farklı bir tek.
mimar sinan'ın deniz tarafı hariç her yerinde cami var, hatta paylaştığı fotoğrafta bile minare var lol :)
bir de bu kişi mimar sinan mezunu, aklıma hangi insanlarla takılmış olabileceğine dair fikirler geliyor da şimdi buraya yazmayayım dediğim saçma olay.
denizin o şekilde doldurulması zaten mümkün değil, martı projesi o nedenle iptal oldu.
bir de bu kişi mimar sinan mezunu, aklıma hangi insanlarla takılmış olabileceğine dair fikirler geliyor da şimdi buraya yazmayayım dediğim saçma olay.
denizin o şekilde doldurulması zaten mümkün değil, martı projesi o nedenle iptal oldu.
bir not olarak buraya da yazalım, yanlış bir bilgiyi düzeltelim. voleybolda servis atan takım dezavantajlıdır ve savunmadadır. bütün otoritelerin de görüşü budur, istatistikler bunu gösterir, maçlar da böyle anlatılır. ne kadar sert atarsanız atın karşılanamayan servis olma ihtimali çok çok düşüktür. karşılandıktan sonra da ilk ciddi hücum gelir. bir maçta bir takımın 5 ace'i varsa geri kalan tüm servislerde savunmadadır, bu da size bir fikir verir zaten. dolayısı ile servisten doğrudan sayı almak zordur. top karşılandıkdan sonra ilk smaç yapan taraf ilk hücumu yapan taraftır. voleyboldaki kural değişikliğinin sebebi de servisten sayı almanın zorluğu nedeniyle maçların aşırı uzamasıdır.
tenis gibi düşünmeyin yani. teniste zaten tek vuruş hakkı olduğu için rakibin yaptığı savunma vuruşu karşı tarafa avantaj olur. voleybolda karşılanan top ikinci bir vuruşta yükseltilir ve atak yapılır.
tenis gibi düşünmeyin yani. teniste zaten tek vuruş hakkı olduğu için rakibin yaptığı savunma vuruşu karşı tarafa avantaj olur. voleybolda karşılanan top ikinci bir vuruşta yükseltilir ve atak yapılır.
"kimse ona oy vermez çünkü herkes şovmen olduğunu biliyor" günün en kısa fıkrası olmakla birlikte, şovmen falan olmayıp oylarına sahip çıkan, beştepe ile korkmadan kavga edebilen ekrem başkan tercihimdir.
istanbul'un simgesi ne zaman duvarda biten çiçekler oldu dediğim olay.
ankara'ın simgesi dinozorlar kalkınca bir şey olmadı, rahat olsunlar.
ankara'ın simgesi dinozorlar kalkınca bir şey olmadı, rahat olsunlar.
neden dışarı çıkmamalıyız? bunun gibi idrak kabiliyeti kısıtlı kişiler yüzünden. bin kere de yüzbin kere de anlatsanız anlayacak kapasitesi yok ki.
dış hatlardan her türlü virüsü kapıp geldiğini düşündüğüm ikinci karantina firesi. tıkınıp durmak için dışarıya çıkmadan duramayanlardan. portekiz uçuş yasaklı bir ülke değil belki ama hemen ortamlarda lüzumsuz gezmeye başlaması en hafif tabirle yeterince zeki olmadığını gösteriyor. e çevresindekilerde de pek zekaya rastlamıyor. bunların gezip tozduğu ve pis pis tıkındığı yerlere gitmeyin de kendi kendilerine yer yüzünden silinsinler.
edit: başka ile gideceksen bile öncesinde ortalığa saçılmayacak, senin gibi risk grubu yüksek diğer kişilerle birlikte terminalde ve açık havada bekleyeceksin arkadaş. şunu akıl edebilmen lazımdı. gideceğini söylediği bursa'ya havalimanından doğrudan otobüs kalkıyor bu arada.
dış hatlardan her türlü virüsü kapıp geldiğini düşündüğüm ikinci karantina firesi. tıkınıp durmak için dışarıya çıkmadan duramayanlardan. portekiz uçuş yasaklı bir ülke değil belki ama hemen ortamlarda lüzumsuz gezmeye başlaması en hafif tabirle yeterince zeki olmadığını gösteriyor. e çevresindekilerde de pek zekaya rastlamıyor. bunların gezip tozduğu ve pis pis tıkındığı yerlere gitmeyin de kendi kendilerine yer yüzünden silinsinler.
edit: başka ile gideceksen bile öncesinde ortalığa saçılmayacak, senin gibi risk grubu yüksek diğer kişilerle birlikte terminalde ve açık havada bekleyeceksin arkadaş. şunu akıl edebilmen lazımdı. gideceğini söylediği bursa'ya havalimanından doğrudan otobüs kalkıyor bu arada.
"bak makam aracı demiyorum. füze diyorum, seni korumak için lazım bu." diyen zevatın fikri.
bak benim de çok şahane fikrim var, makam arabalarını satıp füze alsınlar mesela, fedakarlıksa en iyisi bu???
şimdi siktirip gidebilirsin canım.
bak benim de çok şahane fikrim var, makam arabalarını satıp füze alsınlar mesela, fedakarlıksa en iyisi bu???
şimdi siktirip gidebilirsin canım.
istemek derken??
kim durduk yere 20 yaş dişini çektirmek ister ki? istemek değil, durumunda kalmaktır o.
(bkz: istemekti bilmem ne)
(bkz: ne saçma sapan başlıklar bunlar)
kim durduk yere 20 yaş dişini çektirmek ister ki? istemek değil, durumunda kalmaktır o.
(bkz: istemekti bilmem ne)
(bkz: ne saçma sapan başlıklar bunlar)
google'da "crying soldier" diye arama yaptığınızda çıkan 4. görseldeki askerin kullanılması olayı.
"ingilizce arama yapmak kimsenin aklına gelmez, eki eki..." diye düşündüler herhalde.
"ingilizce arama yapmak kimsenin aklına gelmez, eki eki..." diye düşündüler herhalde.