bu seneki bayramda 1 kişi eksik yaptığımız kahvaltı.
mekanın cennet olsun canım anam.
Sık geçen başlıklar
evillive 23
ekşi profiliöncelikle; yiğit marcus aral kim amk?
altıma sıçırtan açıklamalardır.
altıma sıçırtan açıklamalardır.
annemsiz geçecek ilk bayram.
sabah bayram namazı için beni dürtemeyecek,namaz dönüşü kahvaltımız hazır olamayacak.
elleri öpülemeyecek
kavurma mı yapayım haşlama mı sorusu duyulmayacak
bundan sonra onun mezar taşı öpülecek,mezarına su dökülecek,dualar okunacak
bayramlarda hüzün dolacak gözlerimize.
alışamadım be sözlük !
hala yutkunuyorum
hala hastanedeymiş gibi hissediyorum.
alışamayacağım da sanırım.
nur içinde yat canım annem...
sabah bayram namazı için beni dürtemeyecek,namaz dönüşü kahvaltımız hazır olamayacak.
elleri öpülemeyecek
kavurma mı yapayım haşlama mı sorusu duyulmayacak
bundan sonra onun mezar taşı öpülecek,mezarına su dökülecek,dualar okunacak
bayramlarda hüzün dolacak gözlerimize.
alışamadım be sözlük !
hala yutkunuyorum
hala hastanedeymiş gibi hissediyorum.
alışamayacağım da sanırım.
nur içinde yat canım annem...
(bkz: adam’ın dibi)
yüksek oktanlı tiner cesareti.
galatasaray taraftarının siklememesi de takdire şayandır.
galatasaray taraftarının siklememesi de takdire şayandır.
imamoğlu video'nun sonunda korumalarına hayır hayır yapmayın diyor,burdan size ekmek çıkmaz aktroller.
(bkz: engelle geç)
(bkz: engelle geç)
maç öncesi trt muhabirinin “arjantinliler burayı la bombonera’ya çevirdiler’’ demeye çalışıp la bombonera’yı söyleyemeyip “bu ismi söylemek zor çünkü portekizce zor bir dil” diye birşeyler geveledi
şu trt’ye nasıl insanların alındığını gösteren bir olaydı böyle bir organizasyona torpilli cahil tipleri görürmüşler,
yazıklar olsun verdiğimiz vergiler burnunuzdan gelsin.
şu trt’ye nasıl insanların alındığını gösteren bir olaydı böyle bir organizasyona torpilli cahil tipleri görürmüşler,
yazıklar olsun verdiğimiz vergiler burnunuzdan gelsin.
hala turabi denen zırto’ya adamsın diyenler var bu halk akıllanmaz.
neymiş çok iyi konuşmuş oğlum insanlara en son öğüt verecek yaratık bu zat neyin kafasını yaşıyorsunuz amk.
neymiş çok iyi konuşmuş oğlum insanlara en son öğüt verecek yaratık bu zat neyin kafasını yaşıyorsunuz amk.
hiç bir numaraları olmamasına rağmen magazin proglamlarında devamlı boy göstermelerinden,komik olmamalarına rağmen bu kadar şişirilmelerinden bana gına geldi.
filmlerine bakıyorum tebessüm bile ettirmiyorlar.neden bu kadar parlatılıyorlar anlamıyorum.
bizim mizah eşiğimiz bu kadar düştü mü hayretler içindeyim.
filmlerine bakıyorum tebessüm bile ettirmiyorlar.neden bu kadar parlatılıyorlar anlamıyorum.
bizim mizah eşiğimiz bu kadar düştü mü hayretler içindeyim.
aynı imparatordan 6 yiyip tiner komasına girenler için hatırlatalım
edit: başlığı açan beşiktaşlı yazar kaçar falan diye...
https://resmim.net/f/arm5h9.jpeg
edit: başlığı açan beşiktaşlı yazar kaçar falan diye...
https://resmim.net/f/arm5h9.jpeg
sen de bir atakürt çıkarsaydın tarihinden belki o daha hümanist olurdu diyeceğim bir gülme geliyor.
atatürk bu zihniyete sahip vatan hainlerine zamanında öyle bir sokmuş ki hala dizi mizi çevirtip çıkarmaya çalışıyorlar.
atatürk’ün tek hatası sizin gibi soysuzların babalarının soyunu kurutmamasıdır.
atatürk’ün tek hatası sizin gibi soysuzların babalarının soyunu kurutmamasıdır.
(bkz: bmw x5) bir zamanlar peynir ekmek gibi satılıyordu her yerde bunlardan görüyordum şimdi bir tane bile yok.
rezidans sevil.
işte kabuksuz domates bu.
sabah uykumdan uyandıran yeni demlenmiş çay kokusu yemin ederim yaşadığıma şükrettiriyor.
dursun'un federasyonun adamı olduğunu gösteren transfer.adam galatasaray için romanya'ya gitti lucescu milli takım hocası oldu amk.
#dursunozbeksektirgit
#dursunozbeksektirgit
bu güne kadar çok gol kurtardın, takımı kurtardın,teknik direktörü kurtardın,başkanları kurtardın artık kendini kurtar muslera git bu takımdan senin sikindirik takımlardan gol yemen beni çok üzüyor eminim sen de üzülüyorsundur.
nolur git bu sefer kendini kurtar.
nolur git bu sefer kendini kurtar.
ortası delik sabunun kırılması.