hiç bir numaraları olmamasına rağmen magazin proglamlarında devamlı boy göstermelerinden,komik olmamalarına rağmen bu kadar şişirilmelerinden bana gına geldi.
filmlerine bakıyorum tebessüm bile ettirmiyorlar.neden bu kadar parlatılıyorlar anlamıyorum.
bizim mizah eşiğimiz bu kadar düştü mü hayretler içindeyim.
23.04.2018 · 37. sıra
evillive
22.04.2018 13:08