Sık geçen başlıklar

ahmet kural ve murat cemcir'den artık gına gelmesi 1

ekşi'de gör
hiç bir numaraları olmamasına rağmen magazin proglamlarında devamlı boy göstermelerinden,komik olmamalarına rağmen bu kadar şişirilmelerinden bana gına geldi.
filmlerine bakıyorum tebessüm bile ettirmiyorlar.neden bu kadar parlatılıyorlar anlamıyorum.
bizim mizah eşiğimiz bu kadar düştü mü hayretler içindeyim.