Sık geçen başlıklar

13 nisan 2020 saat 00.00'da dışarı çıkacaklar 2

ekşi'de gör
ben en çok çocuğumu 18 gündür görmediğime, haftanın üç günü acilde covid polikliniği yaptığıma ve hasta bakarken coronavirüsle enfekte olan ve hatta ölen arkadaşlarıma ve meslektaşlarıma üzüldüm bu gece. ben bu kadar herşeyden feragat ederken kimsenin hiç bir şeyi umursamaması yaktı canımı. bu gidişle kimbilir kaç 18 günler daha göremeyeceğim çocuğumu. 'anne sen hasta mı oldun?' diyor telefonun öbür ucunda, daha 3 yaşında. kokusunu almak için son gördüğümde giydiği yeleğini kokluyorum her akşam. ah be. bitsin artık bu işkence!...
malları gün yüzüne çıkaran başlıktır.

yasak bitince virüs bitmiyor amklarım.