öğretmenler 12 bin,kamu hemşiresi 15,500,polis 17 bin,kamu avukatı16bin 500,kamu işcisi 22bin(+ yılda 4 maaş ikramiye), kamu mühendisi 18 bin,kurduğunuz düzene sokayım, tek tip maaşa geçtik resmen.
edit: mesaj kutusu patladı, entry güncellendi
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
yahu adam aynı videoda çocuk kaçırdıklarını,
oradan gelen 3 milyon dolarla şirket kurup haksız ihaleler aldıklarını,
o şirketlere bazı önemli isimlerin gizli ortak olduğunu,
adam kaçırma planlarını,
bombalama planlarını anlatıyor;
siz gayet sıradan olan bu olayı tartışıyorsunuz.
ondan sonra da neden bu ülke bu beladan kurtulamıyor diye şaşırıyorsunuz. size ne yahu insanların cinsel yönelimlerinden. anlıyorum lgbt bireylere yapılan saldırılardan dolayı ikiyüzlülüklerini suratlarına çarpmak istiyorsunuz da asıl konu bu değil.
akp seçmeninin bunları görmezden gelmesi veya kulaklarını tıkaması da mesele değil. siz bu ülkenin aydın olduğunu iddia eden kesimi olarak doğru şeye odaklanmak, olanları anlamak, nasıl soyulduğumuzu idrak etmek zorundasınız. üşeniyorsanız da böylesi siktiriboktan muhabbetlerle oyalanırken bir yandan bir halt ediyormuşsunuz gibi kasılmayacaksınız.
kendinize gelin.
oradan gelen 3 milyon dolarla şirket kurup haksız ihaleler aldıklarını,
o şirketlere bazı önemli isimlerin gizli ortak olduğunu,
adam kaçırma planlarını,
bombalama planlarını anlatıyor;
siz gayet sıradan olan bu olayı tartışıyorsunuz.
ondan sonra da neden bu ülke bu beladan kurtulamıyor diye şaşırıyorsunuz. size ne yahu insanların cinsel yönelimlerinden. anlıyorum lgbt bireylere yapılan saldırılardan dolayı ikiyüzlülüklerini suratlarına çarpmak istiyorsunuz da asıl konu bu değil.
akp seçmeninin bunları görmezden gelmesi veya kulaklarını tıkaması da mesele değil. siz bu ülkenin aydın olduğunu iddia eden kesimi olarak doğru şeye odaklanmak, olanları anlamak, nasıl soyulduğumuzu idrak etmek zorundasınız. üşeniyorsanız da böylesi siktiriboktan muhabbetlerle oyalanırken bir yandan bir halt ediyormuşsunuz gibi kasılmayacaksınız.
kendinize gelin.
hayatında yurt dışı görmemiş, denize girmemiş, kocası tarafından tecavüze uğramış her gün fiziksel ve psikolojik şiddet görmüş kadından anne oluyor ise...sosyalleşip içinden geleni yaparak mutlu olan ve mutluluğu ileride çocuğuna aktaracak kızdan da tabiki de anne olur
real kale arkası inşaatı bitmeden 2. şampiyonlar ligi kupasını alacak, böyle bir olay yok amk.
köpeğe iftira atmak için cebinde bok taşıyanların şaşırtmamış hareketidir.
2.turda erdoğan'ı destekleyecek olan bir kişiye ait tweet.
oy vereceğiniz insanları iyi tanıyın.
sizin milliyetçilik, atatürk sevgisi gibi değerlerinizi istismar etmelerine müsade etmeyin.
bu seçimde bakılacak tek bir şey var.
vereceğim oy 20 yıllık akp saadet zincirini dağıtacak mı?
dağıtmıyorsa oy verme daha iyi.
boş oy bile bunlara atılan oydan daha değerli.
edit: özelden gelen mesajlara istinaden yazıyorum.
süleyman soylu 2020'de de aynı süleyman soylu idi.
dahası devletin güvenlik politikaları süleyman soylu sayesinde değişmedi.
erdoğan çözüm sürecinde valilere terör örgütüne operasyon yapmayın talimatı veriyordu.
onun bakanlığı döneminde erdoğan terör örgütleriyle mücadele talimatı verdi. değişen tek şey bu.
biri bu konu üzerinden soylu'yu geçmişte övmüşse aynı merkezden talimat aldığı için övmüştür.
daha sonra ne dediği beni hiç ilgilendirmiyor. bahçeli de erdoğan'a neler neler demişti...
ya da düne kadar ağıralioğlu neler neler diyordu iktidar için. bugün neler diyor. biri geçmişte soylu'yu istifa ettiği bir süreçte korumaya kalktıysa soylu ile aynı yolun yolcusudur. acı ama gerçek bu.
oy vereceğiniz insanları iyi tanıyın.
sizin milliyetçilik, atatürk sevgisi gibi değerlerinizi istismar etmelerine müsade etmeyin.
bu seçimde bakılacak tek bir şey var.
vereceğim oy 20 yıllık akp saadet zincirini dağıtacak mı?
dağıtmıyorsa oy verme daha iyi.
boş oy bile bunlara atılan oydan daha değerli.
edit: özelden gelen mesajlara istinaden yazıyorum.
süleyman soylu 2020'de de aynı süleyman soylu idi.
dahası devletin güvenlik politikaları süleyman soylu sayesinde değişmedi.
erdoğan çözüm sürecinde valilere terör örgütüne operasyon yapmayın talimatı veriyordu.
onun bakanlığı döneminde erdoğan terör örgütleriyle mücadele talimatı verdi. değişen tek şey bu.
biri bu konu üzerinden soylu'yu geçmişte övmüşse aynı merkezden talimat aldığı için övmüştür.
daha sonra ne dediği beni hiç ilgilendirmiyor. bahçeli de erdoğan'a neler neler demişti...
ya da düne kadar ağıralioğlu neler neler diyordu iktidar için. bugün neler diyor. biri geçmişte soylu'yu istifa ettiği bir süreçte korumaya kalktıysa soylu ile aynı yolun yolcusudur. acı ama gerçek bu.
abisi hasan yesildağ için:
"ilkokulda bana çarpım tablosu öğreteceği yerde bomba eğitimi verdi pezevenk" diyerek beni koparmış kişidir.
"ilkokulda bana çarpım tablosu öğreteceği yerde bomba eğitimi verdi pezevenk" diyerek beni koparmış kişidir.
olum akıl var mantık var sen hangi akpli'den oy alıyorsun da seçim 2. tura kalıyor diye sorulması gereken zırva.
şu tipler bir an önce ahirete kavuşsada bizde kurtulsak onlarda
siktirin.
35 yaşındayım oyun da oynuyorum, kitap da okuyorum, eşime ve çocuğuma vakitte ayırıyorum. burada kendi kendine insanları kategorize etmeye çalışan ezik bir troll olacağıma oyun oynayan bir ergen olayım daha iyi.
oyun oynamanın boş iş olduğunu söyleyen ve buna kafayı takan sikikler boş vakitlerinde atomu parçalıyorsa haber versinler.
35 yaşındayım oyun da oynuyorum, kitap da okuyorum, eşime ve çocuğuma vakitte ayırıyorum. burada kendi kendine insanları kategorize etmeye çalışan ezik bir troll olacağıma oyun oynayan bir ergen olayım daha iyi.
oyun oynamanın boş iş olduğunu söyleyen ve buna kafayı takan sikikler boş vakitlerinde atomu parçalıyorsa haber versinler.
toplum mühendisliği.
(bkz: akp'nin mesleklerle savaşı)
iktidara geldikleri günden itibaren ama en çok da 2018 senesinden itibaren bu bir politika. sizi yönetip yönlendirmek gerçekten de çok kolay lan.
bir de sanıyor ki kendi kişisel deneyimiyle gerçek bir muhakeme ile varıyor bazı çıkarımlara, avel. reyiziniz istemezse kimseye gıcık olmazsınız. kimseye de durduk yere muhabbet beslemezsiniz. önce bir duygu boca ediliyor size, talimatlı hisleriniz var. sonra bunu doğrulayacak kanıt arıyorsunuz.
teizmin, düşünmek yerine, tumturaklı bir ifadeyle tefekkür dediği şey tam olarak budur zaten. önce bi iman edersin, sonra delil ararsın allah diyen arslanda falan. özel yetkili mahkeme savcısı gibi işler teizme rehin verilmiş toplumların kafası. hükümden delile. bir otorite figürünün salladığı bir kanaati delillendirmece. önce gözlem değil, önce kanaat! kanaati onaylatmak için delil bulmaca sonra.
işte yıllar içinde tefekkür etmeye alıştırılmış ama düşünmeyi unutmuş kişi, seküler dünyanın bir parçası olan meslek kavramına saygı duymamayı hüner sanıyor. oysa alternatif saygı sembollerine yönlendirmek için izlenen bir politika bu. sakal-ı şerif için asla demiyor benimki de sakal diye mesela. bir karış sakalıyla bir önceki cümleyi okuyup edep ya hu çekiyor bana. haddini bil diyor.
mustafa kemal atatürk'ün neden sadece mesleğinin ve mesleki başarılarının anlatıldığına kafa yormuyor. atatürk'ün neden meslekler üzerine övgü dolu sözler söylediğini hiç düşünmüyor bir diğeri. ülkesinin bir "meczuplar, mensuplar" ülkesi yapılmasına koşa koşa destek veriyor. sonra da imam hatipe laf etti diye gülşen'e verilen cezaya şaşırıyor. e bu yeni saygı timsalini, bu dokunulmaz zümreyi sen yarattın elinle dilinle ama. herhangi bir meslekten bir kadını "başörtülü" diyerek, üstüne basa basa altını inatla çize çize, eşitler arasında birinci gösterdiler de gıkın çıkmadı.
depremde meslek sahibi uzmanlar göndermek yerine, doktor göndermek yerine madenci yollamak yerine, doğal afet arama kurtarma taburu yollamak yerine ... tekbir ve sela verirler işte sana. nasıl güzel mi bu kader planı? yıkılmış vesayetin enkazında kendi selanı dinlerken...
doktorun, mühendisin mayışını sen veriyordun ya hani taharetli götünle ve devletten aldığın kobi hibesiyle...şimdi müşteri garantili ama fay üzerine yapıldığından ağır hasar alan o hastane binalarının parasını ödemeyi unutma.
doktordan bıkmışken bir de mühendis çıktı başına, değil mi lan! şöyle ağız tadıyla inşaat da yaptırmaz bunnar adama. bilmiş bilmiş öterler: orada fay var, burada zemin sıvılaşmış diye. hasbinallaaah, kim oluyorsa bunnaaar! halbuseki o bir bok sandıkları zemin etüdünden falan önce göklerden gelen bir karar var hafız. gel de anlat bu meslek odasını ayrı diplomasını ayrı zktimin, mekteplilerinin memleketinde. anlamaz ki bu tefekkürsüz bırakılmış nasipsizler.
(bkz: akp'nin mesleklerle savaşı)
iktidara geldikleri günden itibaren ama en çok da 2018 senesinden itibaren bu bir politika. sizi yönetip yönlendirmek gerçekten de çok kolay lan.
bir de sanıyor ki kendi kişisel deneyimiyle gerçek bir muhakeme ile varıyor bazı çıkarımlara, avel. reyiziniz istemezse kimseye gıcık olmazsınız. kimseye de durduk yere muhabbet beslemezsiniz. önce bir duygu boca ediliyor size, talimatlı hisleriniz var. sonra bunu doğrulayacak kanıt arıyorsunuz.
teizmin, düşünmek yerine, tumturaklı bir ifadeyle tefekkür dediği şey tam olarak budur zaten. önce bi iman edersin, sonra delil ararsın allah diyen arslanda falan. özel yetkili mahkeme savcısı gibi işler teizme rehin verilmiş toplumların kafası. hükümden delile. bir otorite figürünün salladığı bir kanaati delillendirmece. önce gözlem değil, önce kanaat! kanaati onaylatmak için delil bulmaca sonra.
işte yıllar içinde tefekkür etmeye alıştırılmış ama düşünmeyi unutmuş kişi, seküler dünyanın bir parçası olan meslek kavramına saygı duymamayı hüner sanıyor. oysa alternatif saygı sembollerine yönlendirmek için izlenen bir politika bu. sakal-ı şerif için asla demiyor benimki de sakal diye mesela. bir karış sakalıyla bir önceki cümleyi okuyup edep ya hu çekiyor bana. haddini bil diyor.
mustafa kemal atatürk'ün neden sadece mesleğinin ve mesleki başarılarının anlatıldığına kafa yormuyor. atatürk'ün neden meslekler üzerine övgü dolu sözler söylediğini hiç düşünmüyor bir diğeri. ülkesinin bir "meczuplar, mensuplar" ülkesi yapılmasına koşa koşa destek veriyor. sonra da imam hatipe laf etti diye gülşen'e verilen cezaya şaşırıyor. e bu yeni saygı timsalini, bu dokunulmaz zümreyi sen yarattın elinle dilinle ama. herhangi bir meslekten bir kadını "başörtülü" diyerek, üstüne basa basa altını inatla çize çize, eşitler arasında birinci gösterdiler de gıkın çıkmadı.
depremde meslek sahibi uzmanlar göndermek yerine, doktor göndermek yerine madenci yollamak yerine, doğal afet arama kurtarma taburu yollamak yerine ... tekbir ve sela verirler işte sana. nasıl güzel mi bu kader planı? yıkılmış vesayetin enkazında kendi selanı dinlerken...
doktorun, mühendisin mayışını sen veriyordun ya hani taharetli götünle ve devletten aldığın kobi hibesiyle...şimdi müşteri garantili ama fay üzerine yapıldığından ağır hasar alan o hastane binalarının parasını ödemeyi unutma.
doktordan bıkmışken bir de mühendis çıktı başına, değil mi lan! şöyle ağız tadıyla inşaat da yaptırmaz bunnar adama. bilmiş bilmiş öterler: orada fay var, burada zemin sıvılaşmış diye. hasbinallaaah, kim oluyorsa bunnaaar! halbuseki o bir bok sandıkları zemin etüdünden falan önce göklerden gelen bir karar var hafız. gel de anlat bu meslek odasını ayrı diplomasını ayrı zktimin, mekteplilerinin memleketinde. anlamaz ki bu tefekkürsüz bırakılmış nasipsizler.
canin sagolsun hedef 2028 puahaah
kazanırsak veya hakkımızı yemeye çalışırlarsa çıkacağım. korkuyorum ama yine de çıkacağım. o kadar da değil.
bunu boyle yazmak istemedim ama insan dayanamiyor.
2 ay once esim vefat etti.
o gunden beri hicbir seye hevesim kalmadi. ne dogru duzgun mac izledim, ne sozluge bir entri girdim, ne mesajlara cevap verebildim.
bu maci bir umut izlemeye basladim.
ama once hakemler, sonra burada hakemlere laf eden fenerlilere aglak diyen yazarlar yuzunden dayanamadim.
yani goz gore gore, bu kadar tek yanli bir yonetim varken fener'in bu maci almasi mucize olur.
hucum faulde basket faulu mu yazayim, dorsey'den cikmadigini net sekilde izlemelerine ragmen topu onlara verdikleri pozisyonu mu yazayim, motley'in govdesini hafif cikardigi pozisyona faul calip, tarik black'in cok daha fazlasini yaptiginda es gecmelerini mi yazayim bilmiyorum.
her pozisyonun mental olarak buyuk etki ettigi boyle bir macin icinde kalmak cok zor.
2 ay once esim vefat etti.
o gunden beri hicbir seye hevesim kalmadi. ne dogru duzgun mac izledim, ne sozluge bir entri girdim, ne mesajlara cevap verebildim.
bu maci bir umut izlemeye basladim.
ama once hakemler, sonra burada hakemlere laf eden fenerlilere aglak diyen yazarlar yuzunden dayanamadim.
yani goz gore gore, bu kadar tek yanli bir yonetim varken fener'in bu maci almasi mucize olur.
hucum faulde basket faulu mu yazayim, dorsey'den cikmadigini net sekilde izlemelerine ragmen topu onlara verdikleri pozisyonu mu yazayim, motley'in govdesini hafif cikardigi pozisyona faul calip, tarik black'in cok daha fazlasini yaptiginda es gecmelerini mi yazayim bilmiyorum.
her pozisyonun mental olarak buyuk etki ettigi boyle bir macin icinde kalmak cok zor.
recep sevdalısı ak nefer açıklamaları. yarın badem bıyık bırakarak akepede işe başlayabilirsin.
dil. çok uluslu bir şirketteyiz ve mailleşmeler, teams mesajları italyanca geliyor. ciddi ciddi dil bilmiyorlar galiba. ben göre göre italyancayı sökmeye başladım. elime çizim geliyor, çizim italyanca. oturup önce onu çeviriyorum. ve hayır, merkez şube italya değil. öyle ele geçirmişler* buon lavoro a tutti gerçekten nasıl başardınız bunu?
edit: gelen mesajlar sonucunda ingilizce bildikleri ama konuşmak istemedikleri kanaatine vardık.
edit2: tamam bilmiyorlarmış.
edit: gelen mesajlar sonucunda ingilizce bildikleri ama konuşmak istemedikleri kanaatine vardık.
edit2: tamam bilmiyorlarmış.
samimi bulmadığım çağrıdır. seçim tarihi belirlendiğinden beri her yerde duyuru yapılıyor ikametinizi bulunduğunuz yere alın diye. kişinin otobüs biletine verecek parası olmama durumunu anlarım ama böyle hayati bir konuda seni bir otobüs bileti bile alamayacak duruma getirenlerden tek hesap sorma ihtimali olan bir günde, bilet alamadım, cehape bana bilet vermedi denmez, denemez.
ailenden borç alırsın, akrabandan borç alırsın, arkadaşından borç alırsın, olmadı 3 gün gider bir yerlerde günlük iş bulur yaparsın yine bulursun o parayı hiç mi olmadı otostop yapar gidersin arkadaş. bu ülke tarihindeki en önemli seçimlerden biri olacak 14 mayıs seçimleri, bahane üretmek yerine çözüm aramak gerek.
ailenden borç alırsın, akrabandan borç alırsın, arkadaşından borç alırsın, olmadı 3 gün gider bir yerlerde günlük iş bulur yaparsın yine bulursun o parayı hiç mi olmadı otostop yapar gidersin arkadaş. bu ülke tarihindeki en önemli seçimlerden biri olacak 14 mayıs seçimleri, bahane üretmek yerine çözüm aramak gerek.
hakkını helal et başkanım. oyum sanaydi normal de ama bu akpartililer gitmeli. bunların çeneleri susmalı artık.
oyum kılıçdaroğluna
oyum kılıçdaroğluna
akp'li çıkması yani. haber metnine göre sözleşmesini akp hükümetiyle yapmış, bunca sene uzman çavuşmuş üstelik. torpili de yoktur, kesin.
ama öyle böyle değil, nasıl temizlediler fetö'yü değil mi hafız! ülkü ocakları bile alkışlamışken son yaptıklarını. korkmadan haykırıyor ak feraset: fetöcüüü.
(bkz: her taşın altından fetö'nün çıkması)
son taşı kim atmış lan. * ilk taşın isabet ettiği hangi örgütten çıkmış? sondan ikinci taşın atıldığı kimlerdenmiş? ülkü ocaklarının alkışladığı kaçıncı taşmış? dadaş attı dedikleri kaç gramlık bir taşmış? şeytan taşlayan vardı, o neyden yargılanmış daha önce? polis, tam olarak hangi taşı seyrederken öteki taşlar atılmış?
ek: bak birden bire neyi hatırladım şimdi. ibda-c ve hizbullahın faili meçhul cinayetlerdeki payını unuttturup, hepsini aha bu lanet ergenekoncular yaptı diyen de ak ferasetti. kovuşturmaya yer yok kararlarıyla bir çeşit fişleme mi yapılıyor, görev süresince rehin mi alınıyor bazı kamu çalışanları diye sormadan da edemedim. şöyle mi: takipsizlik aldın ama adımına dikkat et haaa!
neyse ki çok zaman sonra değil, bu pazar bu boktan soruları sormayacağımız bir döneme gireceğiz.
ama öyle böyle değil, nasıl temizlediler fetö'yü değil mi hafız! ülkü ocakları bile alkışlamışken son yaptıklarını. korkmadan haykırıyor ak feraset: fetöcüüü.
(bkz: her taşın altından fetö'nün çıkması)
son taşı kim atmış lan. * ilk taşın isabet ettiği hangi örgütten çıkmış? sondan ikinci taşın atıldığı kimlerdenmiş? ülkü ocaklarının alkışladığı kaçıncı taşmış? dadaş attı dedikleri kaç gramlık bir taşmış? şeytan taşlayan vardı, o neyden yargılanmış daha önce? polis, tam olarak hangi taşı seyrederken öteki taşlar atılmış?
ek: bak birden bire neyi hatırladım şimdi. ibda-c ve hizbullahın faili meçhul cinayetlerdeki payını unuttturup, hepsini aha bu lanet ergenekoncular yaptı diyen de ak ferasetti. kovuşturmaya yer yok kararlarıyla bir çeşit fişleme mi yapılıyor, görev süresince rehin mi alınıyor bazı kamu çalışanları diye sormadan da edemedim. şöyle mi: takipsizlik aldın ama adımına dikkat et haaa!
neyse ki çok zaman sonra değil, bu pazar bu boktan soruları sormayacağımız bir döneme gireceğiz.
hayatımda izlediğim -herhangi bir sahne sanatında sergilenmiş- en sefil şeyi izledim az önce.
canın cehenneme hırvatistan.
canın cehenneme hırvatistan.
mobbing içeren cümle.
(bkz: dezenformasyon)
maaşlı iti köpeği beslemeyin.
edit: silahlı saldırı gibi bir durum yok. saldırıya uğrayan chp'liler. canlarını zor kurtarmışlar hastanede tedavi altındalar.
ayrıca bu azılı ak troll'ün* yalan, iftira, provokasyon amaçlı kaçıncı başlığı ben sayamadım. ve hala sözlük yönetimi tarafından göz yumuluyor. kurallardan neden muaf merak ediyorum.
sürüyle başlık var ama, onlardan bazıları;
(bkz: kk'nın 17-25 aralık tapeleri sahteydi demesi)
(bkz: erzurum'da ilk saldıranların chp'liler olması)
maaşlı iti köpeği beslemeyin.
edit: silahlı saldırı gibi bir durum yok. saldırıya uğrayan chp'liler. canlarını zor kurtarmışlar hastanede tedavi altındalar.
ayrıca bu azılı ak troll'ün* yalan, iftira, provokasyon amaçlı kaçıncı başlığı ben sayamadım. ve hala sözlük yönetimi tarafından göz yumuluyor. kurallardan neden muaf merak ediyorum.
sürüyle başlık var ama, onlardan bazıları;
(bkz: kk'nın 17-25 aralık tapeleri sahteydi demesi)
(bkz: erzurum'da ilk saldıranların chp'liler olması)
video
ahaha eminim bunu dinleyen kekliklerin biri kayada kendini bıldırcına siktiriyordur. diğeri alemcilerin yanına inip bardaktan bira falan iciyordur. ulan iyi güldüm. karadan haber giden anneleri yok mu? ha işte o kötü yola düşmese bari. ashwfsgds.
ahaha eminim bunu dinleyen kekliklerin biri kayada kendini bıldırcına siktiriyordur. diğeri alemcilerin yanına inip bardaktan bira falan iciyordur. ulan iyi güldüm. karadan haber giden anneleri yok mu? ha işte o kötü yola düşmese bari. ashwfsgds.
kararsız gerizekalıların dikkatini oraya çekip mührü üzerine vurmasını sağlamak içindir. psikolojik bir trik olduğunu düşünüyorum. onun dışında bu dünya o noktanın tesadüfen orada durduğunu zanneden insanların yüzü suyu hürmetine dönüyor yemin ederim. iyi ki varsınız şapşikler.
lisans mezunu 10 yıllık devlet memuruyum. aldığım net maaş 12bin lira. bu paraya ilaveten 1 lira bile almıyorum. hakkım zehir zıkkım olsun. kazanamayacaksınız!
akıl almaz bir açıklama. ikinci tur sadece cumhur'a yarıyor. bunu kim inkar edebilir?
çok büyük bir hayal kırıklığı oldu.
çok büyük bir hayal kırıklığı oldu.
üslup
herkes kar tanesi oldu bu sene. ses yükselince -ama üslup -ama nezaket, -zaten bağıran biri var başımızda. ben sizi yerim yerim ortadoğunun en narin çiçekleri. nasıl söylendiğine değil ne söylendiğine baksanıza.
yahu size radikal gazetesiyle elif şafakla ahmet altan teoman sezen aksuyla tatlı tatlı yetmez ama evet oyu attırdılar ruhunuz duymadı. çok şekerlerdi çok naziklerdi o zaman hatırladın mı? o zaman da biz bağırıyorduk hayır diye onlar çok şekerlerdi hayko bağdatlar nagehanlar falan.
biri derdini anlatamadığı zaman da, haksızlığa uğradı zaman da, can havliyle de sesini yükseltebililir. kadın süleyman soyluyla , 15 kişilik komisyonla kapışıyor, 300 tane adama laf anlatıyor. bu halkın hakkı yeniyor ona karşı çıkıyor; ulan biri söylediğinizi ikinci kez anlamasa sesinizi yükselterek -iki kişi bostancı kardeşim - dersiniz. burda kar tanesi oluyorsunuz.
herkes kar tanesi oldu bu sene. ses yükselince -ama üslup -ama nezaket, -zaten bağıran biri var başımızda. ben sizi yerim yerim ortadoğunun en narin çiçekleri. nasıl söylendiğine değil ne söylendiğine baksanıza.
yahu size radikal gazetesiyle elif şafakla ahmet altan teoman sezen aksuyla tatlı tatlı yetmez ama evet oyu attırdılar ruhunuz duymadı. çok şekerlerdi çok naziklerdi o zaman hatırladın mı? o zaman da biz bağırıyorduk hayır diye onlar çok şekerlerdi hayko bağdatlar nagehanlar falan.
biri derdini anlatamadığı zaman da, haksızlığa uğradı zaman da, can havliyle de sesini yükseltebililir. kadın süleyman soyluyla , 15 kişilik komisyonla kapışıyor, 300 tane adama laf anlatıyor. bu halkın hakkı yeniyor ona karşı çıkıyor; ulan biri söylediğinizi ikinci kez anlamasa sesinizi yükselterek -iki kişi bostancı kardeşim - dersiniz. burda kar tanesi oluyorsunuz.
(bkz: voting dead)
sandık görevlilerine sesleniyorum,
mühürlü oy çuvalları sandık kurullarına giderken polis, jandarma araçta yer yok derse çuvalı teslim etmeyin. kanuni olarak siz olmadan götürülmesi yasaktır.
bunu yapparsanız hiçbir şey olmaz
mühürlü oy çuvalları sandık kurullarına giderken polis, jandarma araçta yer yok derse çuvalı teslim etmeyin. kanuni olarak siz olmadan götürülmesi yasaktır.
bunu yapparsanız hiçbir şey olmaz
2 ye katla ve sıradaki cumhurbaşkanına ver.
aklın yolundan giderek üstesinden gelebiliriz.
kılıçdaroğlu kazandıktan sonra bile hemen sokağa çıkıp kutlama yapmadan evden izlemek gerekiyor. yeni bir provakasyonda tansiyon inmeyecek. yine birilerinin ekmeğine yağ sürmüş olacağız.
kılıçdaroğlu kazandıktan sonra bile hemen sokağa çıkıp kutlama yapmadan evden izlemek gerekiyor. yeni bir provakasyonda tansiyon inmeyecek. yine birilerinin ekmeğine yağ sürmüş olacağız.
* zorunlu ön edit: arkadaşlar sürekli karşılıklı saldırı haberleri duyuyorum. lütfen sakin kalalım ve oyunlara gelmeyelim ! çok sıkıntılı bir süreçten geçiyoruz ama evelallah onun da üstesinden geleceğiz. unutmayın biz kazanan tarafdayız. *
bu iş tamam beyler daha ne sonuç çıkmasını bekliyorsunuz ki ? burada açık açık belirtiyorum;
- oy verme günü geldiğinde herkes, erzurum'daki o elinde türk bayrağıyla haykıran başı kanlı 5 yaşındaki çocuğu aklına getirsin ve ona göre oyunu versin. unutmayın ki atılan o taş bir semboldü ve yalnızca o meleğin değil hepimizin başını kanattı !
edit: ulan ebabil kuşları troll mrollsünüz ama daha ne görmek istiyorsunuz. biz aynı ülkenin insanları ve değerleriyiz. bazı şeyler sizlerin de zoruna gidiyor, bunu da biliyorum. lütfen hadi bir kez olsun affettirin kendinizi.
edit 2: hadi sevgili yazar arkadaşlar başlığı gündemin en başına getirelim. hep birlikte bu sevinci ve mutluluğu paylaşalım. belki usül değil ama buraya bir gülücük bırakayım, seviyorum türk milletini be biz birlikte güzeliz :))
- işte karşımda bu vatanın gerçek vatanseverleri ve taşıyacak bu toprakları istikbal'e doğru.
bu iş tamam beyler daha ne sonuç çıkmasını bekliyorsunuz ki ? burada açık açık belirtiyorum;
- oy verme günü geldiğinde herkes, erzurum'daki o elinde türk bayrağıyla haykıran başı kanlı 5 yaşındaki çocuğu aklına getirsin ve ona göre oyunu versin. unutmayın ki atılan o taş bir semboldü ve yalnızca o meleğin değil hepimizin başını kanattı !
edit: ulan ebabil kuşları troll mrollsünüz ama daha ne görmek istiyorsunuz. biz aynı ülkenin insanları ve değerleriyiz. bazı şeyler sizlerin de zoruna gidiyor, bunu da biliyorum. lütfen hadi bir kez olsun affettirin kendinizi.
edit 2: hadi sevgili yazar arkadaşlar başlığı gündemin en başına getirelim. hep birlikte bu sevinci ve mutluluğu paylaşalım. belki usül değil ama buraya bir gülücük bırakayım, seviyorum türk milletini be biz birlikte güzeliz :))
- işte karşımda bu vatanın gerçek vatanseverleri ve taşıyacak bu toprakları istikbal'e doğru.
%2 si ile %48'lik oyu olan adama cekil ve beni destekle demistir. kendisi artik dogu perincek gibi bir siyaset troludur, ciddiye alinmasina gerek yoktur.
cümlesine “bunlar orospu çocuğu, bunların aldığı nefesi sikeyim” şeklinde devam etmediğini görünce, gelen şaşırmışlık hissi!
hayattaki tek ilişkileri; okşan takma isimli halkların demokratik pokemonu travesti nurettin ile olan lörkecilerin iftirasıdır.
gerçi siz de haklısınız, travesti keko nurettin’den önce de eşek deneyimleriniz var diye biliyoruz.
hâl böyle olunca “eşek hoşaftan ne anlar” diyor siktir-i selâse ile ait olduğunuz dağ maymunları coğrafyanıza sizleri yolluyoruz.
•••
• tanım:
dünyada iki güzel kadın varsa birisi mutlaka türk’tür, diğeri de ya anne veya baba tarafından türk’tür.
• ayrıca:
kalbinizdeki kız türk değilse yüktür... * :)
gerçi siz de haklısınız, travesti keko nurettin’den önce de eşek deneyimleriniz var diye biliyoruz.
hâl böyle olunca “eşek hoşaftan ne anlar” diyor siktir-i selâse ile ait olduğunuz dağ maymunları coğrafyanıza sizleri yolluyoruz.
•••
• tanım:
dünyada iki güzel kadın varsa birisi mutlaka türk’tür, diğeri de ya anne veya baba tarafından türk’tür.
• ayrıca:
kalbinizdeki kız türk değilse yüktür... * :)
2018'de sana attığım oy nedeniyle ellerin kırılsın. evet ellerin kırılsın.
azar azar kader bize ne yazar
asdfjklasdfkjkjdf küçükken kral tv'de çok çalardı bu şarkı. hoplaya zıplaya söylerken nasıl kazındıysa artık beynime, hala baştan sona ezberimde :)
asdfjklasdfkjkjdf küçükken kral tv'de çok çalardı bu şarkı. hoplaya zıplaya söylerken nasıl kazındıysa artık beynime, hala baştan sona ezberimde :)
hahahaha adamlar servetlerine milyon dolarlar katıyor o anlaşmalar ile çok da sikindeydi sizin fanatikliğiniz.
seneler seneler önce gata ziyaretinde arabasının içinde kilitli kalıp ön camın balyozla kırılarak çıkarıldığını hatırlayanlar var mıdır aramızda?
edit: gata değilmiş, ankara güven hastanesiymiş. yanlış hatırlamışım orasını.
https://www.hurriyet.com.tr/…enlik-skandali-5277220
edit: gata değilmiş, ankara güven hastanesiymiş. yanlış hatırlamışım orasını.
https://www.hurriyet.com.tr/…enlik-skandali-5277220
https://twitter.com/…?t=olv4rpfdccvqcjwomoriva&s=19
cumhur ittifakı ortağı hudapar genel başkanının açıklaması.
boyle bir kitleyle karşı karşıyayız. haydi ilk turda bitirelim şu işi.
cumhur ittifakı ortağı hudapar genel başkanının açıklaması.
boyle bir kitleyle karşı karşıyayız. haydi ilk turda bitirelim şu işi.
yahu ben sizin zihniyetinize sokayım.
bu zihniyet yüzünden yemin ederim oyum kılıçdaroğluna.
normal de sinan oğana verecektim.
ama kusura bakma sinan başkan.
bu akpartililerin zihniyeti beni yordu.
oyum bay kemale.
bu zihniyet yüzünden yemin ederim oyum kılıçdaroğluna.
normal de sinan oğana verecektim.
ama kusura bakma sinan başkan.
bu akpartililerin zihniyeti beni yordu.
oyum bay kemale.
bu uygulama çok tehlikeli. havaalanında kullanılıyor olması başka bir şey, telefonunda olması başka bir şey. insanların takip edilmesi, tiranların en sevdiği şey çünkü asla kimse başını kaldıramaz. bu çok tehlikeli.
fahrenheit 451 okuyun benzer bir durum anlatılıyor
fahrenheit 451 okuyun benzer bir durum anlatılıyor
madem bu kadar iyi konuşuyordun neden şimdiye kadar konuşmadın diyenlerin hepsi kemal kılıçdaroğlunu ilk defa dinlemiş o zamanlar çocuk olmama rağmen melih gökçek ile star tv de yaptığı canlı yayını hatırladıkça melihi nasıl hoplattığını düşünüp mutlu oluyorum
televizyondan nasıl duyuldu bilmiyorum ama inanılmaz bir taraftar vardı statta. ilk dakikadan son dakikaya kadar inanılmaz boğdu rakibi. 90. dakikada dahi ilk dakikalardaki sağır edici desibelle çıkıyordu ses. herkes boğazı nef arena'da bıraktı. maçı da net bir şekilde taraftar aldırdı.
torreira'ya ayrı bir parantez açmak lazım. takımda kendisinden sonraki en iyi oyuncuyla arasında en az iki gömlek fark var. onun gibi iki oyuncumuz daha olsa bir şampiyonluk serisi daha başlatırız.
torreira'ya ayrı bir parantez açmak lazım. takımda kendisinden sonraki en iyi oyuncuyla arasında en az iki gömlek fark var. onun gibi iki oyuncumuz daha olsa bir şampiyonluk serisi daha başlatırız.
dalyarak heriflerden tavsiye almayın.
mevcut konjonktürde trend olan, emtia. dönemsel yatırım aracı. o yüzden fiyatlar bu dönem yukarı yönlü. borsa nasıl patlıyorsa, bununda zamanı gelecek. insanlar ihtiyaç için almıyor, arz talep patlaması var piyasada. arzı yükseltmedikçe yukarı yönlü trend devam edecek gibi görünüyor bi nokta da aşağıya salacaktır. ytd.