köpeğe iftira atmak için cebinde bok taşıyanların şaşırtmamış hareketidir.
Sık geçen başlıklar
vampirella33 15
ekşi profilikötü yanı şu; kafe kalabalıklaşmaya başladığında eğer dört kişilik bir masada oturuyorsanız “yer işgal ediyorum hissi” oluşmaya başlıyor.
geçen gün iş çıkış saatine yakın aldım kitabımı, kahvemi cam kenarında güzel bir masaya yerleştim. kitabımı okuyup arada gelen geçeni izliyorum, çalışanlarla hoş beş ediyorum derken birer ikişer insanlar doluşmaya başladı. kahvesini alan boş masa ararken “ulan kadına bak tek başına koca masaya yayılmış” bakışları atıp oflamaya başlayınca mahallelinin piç diye taşlayarak kovaladığı küçük emrah gibi gözyaşları içinde olay yerini terk ettim.
özetle şahsım adına sadece tenha saatlerde yapılması keyifli olan eylemdir.
geçen gün iş çıkış saatine yakın aldım kitabımı, kahvemi cam kenarında güzel bir masaya yerleştim. kitabımı okuyup arada gelen geçeni izliyorum, çalışanlarla hoş beş ediyorum derken birer ikişer insanlar doluşmaya başladı. kahvesini alan boş masa ararken “ulan kadına bak tek başına koca masaya yayılmış” bakışları atıp oflamaya başlayınca mahallelinin piç diye taşlayarak kovaladığı küçük emrah gibi gözyaşları içinde olay yerini terk ettim.
özetle şahsım adına sadece tenha saatlerde yapılması keyifli olan eylemdir.
herkesin ilk aklına gelecek objelerden birini de ben yazayım:
fight club - sabun
fight club - sabun
pahalılık bir kenara aşırı kalabalık,gürültülü ve duman altı ortamlar bir süre sonra bağırarak kaçma isteği yaratıyor bende.
ayrıca o gün aç gözlü mekan sahipleri kapasitelerinin iki katı müşteri ağırlayacak. dip dibe masalarda yan tarafın sohbetini dinlemek zorunda kalacaksınız, sandalyenize sürekli birileri çarpacak, kalkıp oynayayım deseniz yapış yapış terlemiş insanlara eliniz, kolunuz değecek. şanslıysanız taciz edilmeden geceyi tamamlayacaksınız.
oysa ev öyle mi? konforlu ve sıcak bir kere, geniş geniş istediğin gibi yayılırsın. mekana vereceğin parayla enfes bir masa kurarsın. bu yıl arkadaşlarımı çağırdım, menümü çoktan belirledim, dress code da pijama olacak*
50 lirasına tombala da oynarız yemin ederim muhteşem bir plan.
edit: ekleme.
ayrıca o gün aç gözlü mekan sahipleri kapasitelerinin iki katı müşteri ağırlayacak. dip dibe masalarda yan tarafın sohbetini dinlemek zorunda kalacaksınız, sandalyenize sürekli birileri çarpacak, kalkıp oynayayım deseniz yapış yapış terlemiş insanlara eliniz, kolunuz değecek. şanslıysanız taciz edilmeden geceyi tamamlayacaksınız.
oysa ev öyle mi? konforlu ve sıcak bir kere, geniş geniş istediğin gibi yayılırsın. mekana vereceğin parayla enfes bir masa kurarsın. bu yıl arkadaşlarımı çağırdım, menümü çoktan belirledim, dress code da pijama olacak*
50 lirasına tombala da oynarız yemin ederim muhteşem bir plan.
edit: ekleme.
(bkz: entry nick uyumu)
başlığı gören erkek yazarlar.
görsel
görsel
başlığı görünce insan bekliyor ki baba evinden çıkıp üniversiteye gitmiş, türlü imkansızlıklar içinde okumuş ve kendi ayakları üzerinde duran özgür bir kadın olsun. “ben başardım kızlar” diyerek okumak isteyen tüm kızlara seslensin. benimki de laf işte.
şaşırmadığım adisyondur, sen ben gitmeyelim diye bu fiyatlar özellikle belirleniyor zaten. en son geçen haftalarda alessandra ambrosio burada tatil yapıyordu sanırım. hep diyorum cennet gibi ülke ama bize değil.
ailesini seçme şansı olmadığı için öldürülen çocuktur. katili bir kişi değil. umarım onu zorla evlendirmeye çalışan ailesi de gerekli cezayı alır.
edit: haber içeriği tamamen değiştirilmiş sanırım. nişanlısı tarafından değil başka bir erkek tarafından öldürülmüş.
edit: haber içeriği tamamen değiştirilmiş sanırım. nişanlısı tarafından değil başka bir erkek tarafından öldürülmüş.
a haber:
“avrupa'da öğrenciler küflenmiş peynir yiyor!”
“avrupa'da öğrenciler küflenmiş peynir yiyor!”
sınır dışı edince tekrar ülkeye giremeyecek mi? kim giriyor kim çıkıyor belli sanki 10 gün sonra başka bir grubun içine sızıp yine gelecek bu adam.
(bkz: lineer cebir)
dört sene boyunca aa alarak geçtiğim tek ders olabilir. sadece bir dönem değil iki dönem gördük sayesinde en başarılı olduğum seneydi.
dört sene boyunca aa alarak geçtiğim tek ders olabilir. sadece bir dönem değil iki dönem gördük sayesinde en başarılı olduğum seneydi.
yine yalnız olduğumuzu hatırlatmış depremdir. herkes dikkat edilsin diyor. ulan neye dikkat edeyim? yıkılan apartmanı mı tutayım yoksa faya mı müdahale edeyim tam olarak neye dikkat edeyim? sıradan bir vatandaş olarak elimde düdük bekliyorum başka ne yapabilirim ki?bayraklıda yaşıyorum ve taşınmak için gözüm sürekli ilanlarda ancak zemini sağlam,yeni bina olsun diyorsanız geçmiş olsun izmir’de ev mev yok. olanlar da 5 bin liradan başlıyor zaten. bu ülkede başımızı yastığa rahat koyamayacak mıyız? bir de yazlıklarımıza gitmemizi tavsiye edenler var. hay allah bizim yazlığın dekorasyonu daha bitmemişti :(
tabii ki sürat kargo.ne zaman online alışveriş yapsam içimden “allahım lütfen sürat kargoyla gelmesin” diye dua ediyorum.gerçi duam yanlış anlaşılıyor olabilir çünkü siparişlerim gerçekten sürat kargoyla gelmiyor adamlar dağıtıma bile çıkarmadan direk iade ediyor.