Sık geçen başlıklar

verilmeyen mazbata 14

ekşi profili
edit: başlık başa video

ülkenin geldiği hali gösteren saldırıdır. ne polis var, ne güvenlik bir şey yapabiliyor. protesto ayağına yakıp yıkmak serbest herhalde. orada çalışan çocuğun ne şuçu var, zaten zor şartlarda çalışıyor, bi de yaşadığı olaya bak.

çok dert eden varsa gitsin savaş bölgesine, orada ne yapıyorsa yapsın.
(bkz: dezenformasyon)

maaşlı iti köpeği beslemeyin.

edit: silahlı saldırı gibi bir durum yok. saldırıya uğrayan chp'liler. canlarını zor kurtarmışlar hastanede tedavi altındalar.

ayrıca bu azılı ak troll'ün* yalan, iftira, provokasyon amaçlı kaçıncı başlığı ben sayamadım. ve hala sözlük yönetimi tarafından göz yumuluyor. kurallardan neden muaf merak ediyorum.

sürüyle başlık var ama, onlardan bazıları;

(bkz: kk'nın 17-25 aralık tapeleri sahteydi demesi)
(bkz: erzurum'da ilk saldıranların chp'liler olması)