Sık geçen başlıklar

9 mayıs 2023 olympiakos fenerbahçe beko maçı 2

ekşi'de gör
olum lig 8.cisi ligin liderine 3 2 elenince neden looser oluyor amk mal mısınız ya. uydurmuşsunuz götünüzden bi element salak salak konuşuyorsunuz. bu ligde defalarca final four ve final oynayıp bir de üstüne kupayı müzesine götüren takıma looser demek nasıl bi salaklık aklım almıyor. popüler kültürün ürettiği her saçmalığı da anında benimsemeyin bi
bunu boyle yazmak istemedim ama insan dayanamiyor.
2 ay once esim vefat etti.
o gunden beri hicbir seye hevesim kalmadi. ne dogru duzgun mac izledim, ne sozluge bir entri girdim, ne mesajlara cevap verebildim.

bu maci bir umut izlemeye basladim.
ama once hakemler, sonra burada hakemlere laf eden fenerlilere aglak diyen yazarlar yuzunden dayanamadim.

yani goz gore gore, bu kadar tek yanli bir yonetim varken fener'in bu maci almasi mucize olur.
hucum faulde basket faulu mu yazayim, dorsey'den cikmadigini net sekilde izlemelerine ragmen topu onlara verdikleri pozisyonu mu yazayim, motley'in govdesini hafif cikardigi pozisyona faul calip, tarik black'in cok daha fazlasini yaptiginda es gecmelerini mi yazayim bilmiyorum.

her pozisyonun mental olarak buyuk etki ettigi boyle bir macin icinde kalmak cok zor.