atatürk mü lan bu adam bir daha gelmeyecek? hayır gelse ne yapacak 20 sene daha mı hayatımızı sikecek? gelmesin zaten.
bunu söyleyen süleyman da yıllar önce meydanlarda rte'nin arkasından hesap sormazsam namerdim diye bağırıyordu. hiç mi utanmanız yok hiç mi yüzünüz kızarmıyor diyeceğim ama sonuç ortada.