2020'de süleyman soylu'ya övgüde bulunan iş arkadaşımla sohbeti kestim. bi süre sonra ayrıldım zati işten.
ben tanımamışım oğan, sana karşı sert dil kullanmadım, düzgün bi imajın vardı eleştirdiklerim olsa da, ama sen neymişsin be..
ilk muharrem, ikinci sen, halkın gözünde en çok kaybeden ikinizsiniz. seçim sonucundan bağımsız her halükarda tarih oluyosunuz.
11.05.2023 · 36. sıra
somebodyn
10.05.2023 00:15