şimdi sen ne iş yapıyorsun tam olarak?
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
sahi bu ülkenin kolluk kuvvetleri bir tek bizim mi milli bayramlarımızı kutlamamıza engel olmak için görevdeler ? bu görüntüler ne şaka mı burası arap ülkesi mi ?
hayırdır ne oluyor ??????????????
alooo.
hayırdır ne oluyor ??????????????
alooo.
güldürücü açıklamalardır.
reis senin daha küsmemen için n'apabiliriz ben anlayamadım.
gelenler sivil rus halkı, tabii ki gelecekler tatil yapıp gidecekler ne var bunda, rus halkı düşmanımız mı bizim?
putin'in yoldaşlarına özel tatil turu düzenliyoruz sanki...
reis senin daha küsmemen için n'apabiliriz ben anlayamadım.
gelenler sivil rus halkı, tabii ki gelecekler tatil yapıp gidecekler ne var bunda, rus halkı düşmanımız mı bizim?
putin'in yoldaşlarına özel tatil turu düzenliyoruz sanki...
en asil duyguların insanı olabilitesi yüksek şahsiyettir. arabesk kıroluktan hoşlanmaz. biyografi filmi çekip köşeyi dönme peşinde olanlara prim vermez.
black mirror. daha iyisi yok. noluyo lan nasıl bir diziye düştük dedirtir.
haklı bir gülüştür.
1 mayıs işçi ve emekçi bayraminda lgbti slogani ne alaka amk?
bu lgbtliler herhangi bir toplumsal olayda veya herhangi bir eylemde kendileriyle ilgisi olmasa bile orads olmazlarsa ölecekler, öyle bir hastalik..
1 mayıs işçi ve emekçi bayraminda lgbti slogani ne alaka amk?
bu lgbtliler herhangi bir toplumsal olayda veya herhangi bir eylemde kendileriyle ilgisi olmasa bile orads olmazlarsa ölecekler, öyle bir hastalik..
erdoğan 'in ciddi ciddi kendisini allah zannettiğin ifade etmiş olduğu beyan.
evet bu adam kendisini ciddi ciddi allah zannediyor.
5000 tl maaş alıp 3000 tl kira ödeyen adam neye şükretsin moruk?
evet bu adam kendisini ciddi ciddi allah zannediyor.
5000 tl maaş alıp 3000 tl kira ödeyen adam neye şükretsin moruk?
görsel
canım anam çocuklar için bayram şeysileri hazırlamış
eve gelen misafir çocukları masadan seçmece
kapıya gelen çocuklara da kesenin içine koyup veriyoruz
geçen bayram evde yoktuk annem kapıya bantlamıştı şekerleri ahshs
canım anam çocuklar için bayram şeysileri hazırlamış
eve gelen misafir çocukları masadan seçmece
kapıya gelen çocuklara da kesenin içine koyup veriyoruz
geçen bayram evde yoktuk annem kapıya bantlamıştı şekerleri ahshs
yeni site tasarımlarının tek açıklaması sirketlerdeki yarak gibi olmus diyen adam eksigi olabilir.
geçen hafta tüm yandaşlarını uçaklarla arabistan'a götürüp beleş umre keyfi yaptıran siyasal islamcı birisinin sözleridir.
sonuçlar buna benzer olsaydı, haftaya pazar seçim olurdu.
bugün yolculuk yaparken tam da bu hisse kapıldım. kaçırdığım fırsatları ve ertelediğim şeyleri düşününce kendimi kötü hissettim.
yaşı 30 un altında olan (bir kısmı da liseli muhtemelen) herkes "ne ara şeker bayramı oldu" diyor çok komik.
birader, ülke islamcıların eline düşmeden önce şeker bayramı deniyordu ona, kendileri şekeri beğenmeyip arapça isim zorladıkları için bu tartışma konusu haline geldi. eskiden böyle bir tartışma bile yoktu, açın eski gazetelere tv'lere bakın.
birader, ülke islamcıların eline düşmeden önce şeker bayramı deniyordu ona, kendileri şekeri beğenmeyip arapça isim zorladıkları için bu tartışma konusu haline geldi. eskiden böyle bir tartışma bile yoktu, açın eski gazetelere tv'lere bakın.
sevilmeyen insanların olduğu ortamdan, hepinizin ağzına tükürrüm lan, diyip çıkmak.
mersin - anamur arası.
dağların yamacı ile uçurum arasındaki o dar yolda sayısız viraj dönüp kaplumbağa hızında gitmiştim saatlerce.
umarım tüneller yapılmış ve eziyet bitmiştir.
dağların yamacı ile uçurum arasındaki o dar yolda sayısız viraj dönüp kaplumbağa hızında gitmiştim saatlerce.
umarım tüneller yapılmış ve eziyet bitmiştir.
(bkz: beğenmeyen oğluna almasın)
savastan yeni cikmis gibi bir hali var. yikik dokuk gibi geliyor. ınanilmaz bir goruntu kirliligi. ınanilmaz çöp bir mimari. beton ve araba çöplüğü.
allahtan bazi yerlerde guzel koylar var da bir sekilde cekiliyor.
ınanilmaz bir gurultu. ses kirliligi.
lutfen allahinizi seviyorsaniz su camilerin hopörlerinin sesini kısın. bu nedir arkadas boyle bangir bangir. ıgrenc cirkin. kısın sunun sesini. din iman bu degil. olmamalı.
ne demek istedigimi, insana neden korkunc derecede yikik dokuk geldigini dolayisiyla çirkin oldugunu sanirim yurt disindakiler daha iyi anlayacaktir.
allahtan bazi yerlerde guzel koylar var da bir sekilde cekiliyor.
ınanilmaz bir gurultu. ses kirliligi.
lutfen allahinizi seviyorsaniz su camilerin hopörlerinin sesini kısın. bu nedir arkadas boyle bangir bangir. ıgrenc cirkin. kısın sunun sesini. din iman bu degil. olmamalı.
ne demek istedigimi, insana neden korkunc derecede yikik dokuk geldigini dolayisiyla çirkin oldugunu sanirim yurt disindakiler daha iyi anlayacaktir.
avamlar arasinda yayginlasinca yapmaktan vazgecilenler listesindedir. 20 sene once takiyorduk pispis bakiyorlardi. dovme de ayni. ne kadar seri koz getirci varsa dovmeli, kupeli.
karpuz, portakal, muz
az önce üsküdar sahilde şimdiye kadar görmediğim kadar afgan ve pakistanlı gördüm, sinirim bozuk, ülkeyi boşaltıp nereye gittiniz dönün çabuk. kendi popülasyonumuz süreyya plajında ama sayı hızla azalıyor, destek lütfen. *
her geçen yıl daha da azalan olay. akp'nin baskıcı din tutumunun yarattığı ters bir tepki olarak dini kuralları daha da esneten türk aileleri, gençlerin ibadetlerini yapmalarına eskisi kadar karışmıyor. çünkü gençler sorguluyor ve bazı şeylerin ilkel ve komik olduğu gerçeğini geri plana atamıyor, muhafazakar aileler de sorgulayan gençleri zapt edemiyor. siyasal islam türk halkına bir inanç devrimi yaşatmayı başardı. gençler oruç tutmadığını gizlemiyor, bayram namazlarında sabah 5'te kalkıp dolanacak sokak veya oyun salonu aramıyor, uykusuna devam ediyor. akp'nin bir faydası varsa o da türk halkının dogmatik inançlara daha şüpheci bakmayı sağlamasıdır.
bence edilmez. iyi oldu amk picine denilerek yola devam edilir.
koduğumun görgüsüzleri. yine mastürbasyona gelmişler başlığa.
yazan oldu mu bilmiyorum fakat görseldeki kadın'ın yerinde erkek olsaydı ve arkasındakiler de kadın olsaydı,babası da oğluna harem kurmuşsun kerata ehehee deseydi o babayı fizana yollarlardı.
elit takimlar gelecek sezonki kadrolarini 10-15 gun icinde bitirir, bizimkiler 10-15 gun sonra transfer listesi yapmaya baslar. adam aradaki vizyon ve organizasyon farkindan bahsediyor, bi seyler ogretmeye calisiyor ama karsiliginda “transfer sezonu kapali, bu adam ne anlatiyor, istifa et” falan yaziyor medyadaki yamyamlar :) bu ulkede dogru giden ne var ki futbolunda bir gram ilerleme kaydedilsin. gule gule hocam, tazminati falan siktir et kac kurtar kendini.
'' bayram namazına geç kaldım diyerek kadını darbetti! ''
seveyim senin kılacağın namazı.
müdahale edenlerin elleri dert görmesin.
seveyim senin kılacağın namazı.
müdahale edenlerin elleri dert görmesin.
tarihi, inandıkları dinden daha eski olan içeğe yapılan zam.
cumhuriyet tarihinin en büyük toplumsal hareketinin abartılmış zararı bile 128 milyarın ne kadar küçük bir kısmına denk geldiğini kendiniz görüyorsunuz. 128 milyarı sorgulamayı götü yemeyen gezi hakkında o pis ağzını hiç açmasın.
bundan 3 sene kadar once bir kadinla takiliyordum. fuckbuddy misali yalnizca sevismek icin bir araya geliyorduk. sonra is biraz ciddiye bindi. sevgili olayina dondurmeye calisti. ben durumdan rahatsiz oldugumu belirttim. artik daha fazla gorusmeyelim dedim. once anlayisla karsiladi. ancak 1-2 ay sonra bana sarmaya basladi. gorusmek istemedigimi defalarca belirtmeme ragmen diretiyordu. aramizda gecen muhabbetlerden birisini yazayim:
ex: ne olur bir kez daha seviselim (burada boyle demiyor, dirty talk misali dusunun.) sonra bir daha yazmayacagim
gamedevguy: istemiyorum, lutfen birbirimizi kirmayalim.
ex: bir kere sadece, ondan sonra beni bir daha gormeyeceksin soz veriyorum
gdg: lutfen, sen istemedigin halde ben zorlasam kotu hissetmez misin?
muhabbet buna cok yakin. abartiyorsam ne olayim. bu durum birkac gun araliksiz devam etti. sonunda istemeyerek de olsa kabul ettim. cok kotu bir histi. beni fiziksel olarak zorlamadi tabi, ancak 1 kez daha birlikte olmak icin birkac gun taciz yedim. aralarda olur olmadik zamanlarda ciplak fotograflar geliyordu. akli sira onu istemem icin atiyordu.
son kez yaptik ne yazik ki. her seyin yolunda gittigi zamanlarda cok zevk alarak yaptigim aktivite, zulum gibi gelmeye basladi.
sonra tesekkur etti, gitti. birkac ay hic yazmadi. zaten istisnasiz her yerden engellemistim. telegrami yoktu, telegram acip yazdi. bu sefer cok daha farkli bir istekle geri geldi. konusmalar yaklasik olarak su sekilde:
ex: selam nasilsin? niyetim kotu degil ama bir kahve icsek olur mu?
gdg: iyiyim. ama rahatsiz etmeyecegine soz vermistin.
ex: evet biliyorum, tamam o zaman ozur dilerim. ama bir kere de ters taraftan yapsak olmaz mi? (yine dirty talk seklinde dusunun).
burada igrendim, uzun bir mesaj attim. kabalasmadan sonlandirdim ve engelledim.
biliyorum ki bircok abazan arkadasimizin hayallerini susleyen bir olay bu. yasamadan anlamanizi beklemiyorum. ıgrenc bir durum. karsilikli isteme olayi olmadikca sevismek sandiginiz gibi keyifli bir sey degil.
bu olay basima gelmeden once de kadinlara yaklasirken cok dikkatliydim. taciz olabilecek seyleri yapmaktan cok korkardim. gereksiz israr tacizdir. bir kere sorarsiniz, red alirsaniz bir kere daha rica edersiniz. buraya kadar sorun yok. ancak buradan sonra attiginiz her adim, tacize girer.
son olarak hemcinslerime sesleniyorum.
bir kadin sizi istiyorsa bunu oyle kolay anlarsiniz ki. ısrarci olmaniz hicbir seyi degistirmeyecek. o sebeple haddinden fazla israrci olup kimsenin nesesini kacirmayin. 2 kez sordun istemedi, naz yapiyorsa bile birkac gun sonra eger istiyorsa kendisi yazacaktir.
ex: ne olur bir kez daha seviselim (burada boyle demiyor, dirty talk misali dusunun.) sonra bir daha yazmayacagim
gamedevguy: istemiyorum, lutfen birbirimizi kirmayalim.
ex: bir kere sadece, ondan sonra beni bir daha gormeyeceksin soz veriyorum
gdg: lutfen, sen istemedigin halde ben zorlasam kotu hissetmez misin?
muhabbet buna cok yakin. abartiyorsam ne olayim. bu durum birkac gun araliksiz devam etti. sonunda istemeyerek de olsa kabul ettim. cok kotu bir histi. beni fiziksel olarak zorlamadi tabi, ancak 1 kez daha birlikte olmak icin birkac gun taciz yedim. aralarda olur olmadik zamanlarda ciplak fotograflar geliyordu. akli sira onu istemem icin atiyordu.
son kez yaptik ne yazik ki. her seyin yolunda gittigi zamanlarda cok zevk alarak yaptigim aktivite, zulum gibi gelmeye basladi.
sonra tesekkur etti, gitti. birkac ay hic yazmadi. zaten istisnasiz her yerden engellemistim. telegrami yoktu, telegram acip yazdi. bu sefer cok daha farkli bir istekle geri geldi. konusmalar yaklasik olarak su sekilde:
ex: selam nasilsin? niyetim kotu degil ama bir kahve icsek olur mu?
gdg: iyiyim. ama rahatsiz etmeyecegine soz vermistin.
ex: evet biliyorum, tamam o zaman ozur dilerim. ama bir kere de ters taraftan yapsak olmaz mi? (yine dirty talk seklinde dusunun).
burada igrendim, uzun bir mesaj attim. kabalasmadan sonlandirdim ve engelledim.
biliyorum ki bircok abazan arkadasimizin hayallerini susleyen bir olay bu. yasamadan anlamanizi beklemiyorum. ıgrenc bir durum. karsilikli isteme olayi olmadikca sevismek sandiginiz gibi keyifli bir sey degil.
bu olay basima gelmeden once de kadinlara yaklasirken cok dikkatliydim. taciz olabilecek seyleri yapmaktan cok korkardim. gereksiz israr tacizdir. bir kere sorarsiniz, red alirsaniz bir kere daha rica edersiniz. buraya kadar sorun yok. ancak buradan sonra attiginiz her adim, tacize girer.
son olarak hemcinslerime sesleniyorum.
bir kadin sizi istiyorsa bunu oyle kolay anlarsiniz ki. ısrarci olmaniz hicbir seyi degistirmeyecek. o sebeple haddinden fazla israrci olup kimsenin nesesini kacirmayin. 2 kez sordun istemedi, naz yapiyorsa bile birkac gun sonra eger istiyorsa kendisi yazacaktir.
selamın aleyküm diyerek kasabanın barına giren kovboy
ittifakın diğer adayları gibi %100'dür.
erdoğan karşısına çıkarılan birinin (ekmeleddin kadar fiyasko olmaması kaydıyla) kazanmama ihtimali yok.
erdoğan karşısına çıkarılan birinin (ekmeleddin kadar fiyasko olmaması kaydıyla) kazanmama ihtimali yok.
sevap olsun diye değil de iyilik olsun diye iyilik yapmak cenabet gezmemek için değil de temiz olmak için duş almak vesaire. ben demiyorum bir arkadaşım diyor..
barış diyor ki geri dönüş yapacağım. oğlum sen hiç başlamadın ki geri dönesin. sıfırsın amk.
(bkz: utorrent)'in hizmetlerini sonlandırdığını zannettim başlığı okuyunca ya, göğsüme bir ağrı saplanıverdi bir an.
hepimiz sığır gibi yaşadığımız için zevkin de bir ihtiyaç olduğunu gözden kaçırıyoruz amk.
judd trump'ın yerinde mark williams'ın olması gerektiğini gösteren maç.
terazi ve oğlak. başağı da ekleyelim. ha, bir de yay.
çizgi romandaki fiziksellik olarak ben affleck'tir. ama oyunculuk olarak michael keaton ve christian bale' dir tabi ki. en iyi batman filmlerinde oynayan ise christian bale 'dir. diğerleri ancak ezel olur başka da bir şey olmaz.
sevilen kişiyleyse; iki yarımın 'bir' olmasıdır. her an hep o diğer yarım'ı da içinde taşımak, iki kişilik yaşamak.. her şeyini paylaşabileceğin, gülüp eğleneceğin, yorgun bir günün ardından yanında dinleneceğin birinin hep orada olduğunu bilmenin huzuru.
budur herhalde.
budur herhalde.
bayrama dair en kötü şey.
ararsın karşı taraf sevmediğini, aramak istemediğini bilir. kimse tat alamaz bu konuşmadan. sinir stres yaptığınla kalırsın.
aramazsın meksika dalgalanması gibi dedikodu direkt kulağına gelir. direkt kötü ilan edilirsin.hiç görüşmesen bile sinirlerin bozulur. es kaza bir yerde denk gelsen toplum içinde laf sokulur o gerginlik hissedilir falan.
bu ülkede gerçekten akraba terörü diye bir şey var. bir çok insanı da bayramdan tiksindiren en büyük şeylerden biri. şuraya bak stresten sabaha kadar uyuyamayacağım galiba.
ararsın karşı taraf sevmediğini, aramak istemediğini bilir. kimse tat alamaz bu konuşmadan. sinir stres yaptığınla kalırsın.
aramazsın meksika dalgalanması gibi dedikodu direkt kulağına gelir. direkt kötü ilan edilirsin.hiç görüşmesen bile sinirlerin bozulur. es kaza bir yerde denk gelsen toplum içinde laf sokulur o gerginlik hissedilir falan.
bu ülkede gerçekten akraba terörü diye bir şey var. bir çok insanı da bayramdan tiksindiren en büyük şeylerden biri. şuraya bak stresten sabaha kadar uyuyamayacağım galiba.
öff bu evli erkeklerin acitasyonları da sıktı artık ha.
ne alaka aminakoyayim? mutsuz olan mutsuzdur,o daha mutsuz bu daha mutsuzu mu var.
mutsuzsan mahkeme orada,git boşan bitsin gitsin. ne tatava yapiyosun?
bu ülkede 3 şey bitmez
1 - siyasal islamcıların hep mağdur olması
2 - feministlerin hep mağdur olması
3 - evli erkeklerin mutsuzum hezeyanlari.
t : bir tür tespit
ne alaka aminakoyayim? mutsuz olan mutsuzdur,o daha mutsuz bu daha mutsuzu mu var.
mutsuzsan mahkeme orada,git boşan bitsin gitsin. ne tatava yapiyosun?
bu ülkede 3 şey bitmez
1 - siyasal islamcıların hep mağdur olması
2 - feministlerin hep mağdur olması
3 - evli erkeklerin mutsuzum hezeyanlari.
t : bir tür tespit
soğuk savaş'ın, daha doğrusu sovyetler'in son zamanlarını hatırlayabilecek yaşta bir ekşi dedesi olarak, çocukluğumda bile rusya'nın veya başka bir ülkenin "çok canım yanarsa sallarım nükleeri" diye rest çektiğini hatırlamıyorum.
nükleer savaş tehlikesi gerçekten vardır veya yoktur bilemem ama politik olarak bambaşka bir çağa girdiğimizin işareti olan tehdit.
nükleer savaş tehlikesi gerçekten vardır veya yoktur bilemem ama politik olarak bambaşka bir çağa girdiğimizin işareti olan tehdit.
netim
görsel
görsel
özlenen günlerdir. o dönemde kurulan arkadaşlıklar da organikti yapay değildi şimdiki gibi. karanlık değildir o dönem bugünden daha aydınlıktır.
soyismine özveren değil de başka bişey desek oluyor mu ?
tanim : bir meczup tweeti
tanim : bir meczup tweeti
kendinden kazaklı abilerimiz artık şu kadınlardaki kılsızlık sevdasını bırakıp yoluna devam etse. zira bu kıllılık 40'ınızdan sonra sizde kel kafa yapıyor.
“sonunda üç şey önemlidir;
ne kadar sevdiğin, ne kadar nazik yaşadığın ve senin yazgında olmayan şeylerden nasıl zarafetle vazgeçebildiğin.”
(bkz: buddha)
ne kadar sevdiğin, ne kadar nazik yaşadığın ve senin yazgında olmayan şeylerden nasıl zarafetle vazgeçebildiğin.”
(bkz: buddha)
ulan o kadar kötü bir düzene alışmışız ki, kadın cinayeti veya çocuk kaçırma olayı geldi aklıma ilk olarak.