soğuk savaş'ın, daha doğrusu sovyetler'in son zamanlarını hatırlayabilecek yaşta bir ekşi dedesi olarak, çocukluğumda bile rusya'nın veya başka bir ülkenin "çok canım yanarsa sallarım nükleeri" diye rest çektiğini hatırlamıyorum.
nükleer savaş tehlikesi gerçekten vardır veya yoktur bilemem ama politik olarak bambaşka bir çağa girdiğimizin işareti olan tehdit.
03.05.2022 · 44. sıra
sadan
02.05.2022 02:34