Sık geçen başlıklar

makas atarken kaza yapan birine yardım edilir mi 2

ekşi'de gör
insanlığını yitirmeyen biri yardım etsin. ben, sikimde değil der yoluma bakarım, bi de sigara yakarım. zerre umrumda olmaz, zerre de vicdanım sızlamaz. bu gibi tiplere karşı insanlığımı yitireli; insanlığımı karşımdakinin hak ettiği ölçüde yansıtmaya başlayalı uzun zaman oluyor.

ek: makasçı piçleri patlatmaya çalışmak da en büyük hobimdir trafikte. benim civarımda makas atmayın; hayatı sevmiyorum, ölüme de meyilliyim son 5-6 senedir. sizi de yanımda götürürüm, affetmem. hadi eyvallah. bol kazalı günler.
bence edilmez. iyi oldu amk picine denilerek yola devam edilir.