Sık geçen başlıklar

tertipli 5

ekşi profili
elit takimlar gelecek sezonki kadrolarini 10-15 gun icinde bitirir, bizimkiler 10-15 gun sonra transfer listesi yapmaya baslar. adam aradaki vizyon ve organizasyon farkindan bahsediyor, bi seyler ogretmeye calisiyor ama karsiliginda “transfer sezonu kapali, bu adam ne anlatiyor, istifa et” falan yaziyor medyadaki yamyamlar :) bu ulkede dogru giden ne var ki futbolunda bir gram ilerleme kaydedilsin. gule gule hocam, tazminati falan siktir et kac kurtar kendini.
once like koleligini bitirmeleri lazim. takipcileri haricinde onem verdikleri pek bi sey yok. kurumsal koleligi bitirmek icin girisimci ruh lazim. z kusaginin yarattigi dunya capinda bi start-up falan var mi? maalesef uretimle hicbir isleri yok. onlara sorsan "bitirecegiz" derler. her seyi yapabileceklerine inaniyorlar ama bu hayalden oteye gecemiyor. cunku tuketerek bi devrim yaratmak imkansiz. prekarya sinifini olusturacaklar, otesi cok zor gozukuyor..
az once oyumu attigim parti . ergenekon'dan, balyoz'dan iceri alinan serefli turk askerlerine borcumuz var...