yaşı 30 un altında olan (bir kısmı da liseli muhtemelen) herkes "ne ara şeker bayramı oldu" diyor çok komik.
birader, ülke islamcıların eline düşmeden önce şeker bayramı deniyordu ona, kendileri şekeri beğenmeyip arapça isim zorladıkları için bu tartışma konusu haline geldi. eskiden böyle bir tartışma bile yoktu, açın eski gazetelere tv'lere bakın.
03.05.2022 · 14. sıra
utanan ayi
02.05.2022 00:11