Sık geçen başlıklar

internet cafe'lerde cs oynanan karanlık dönem 5

ekşi'de gör
karanlık dönem değil aksine karanlık döneme girmeden önceki son çıkış olan dönem.

ulan ne güzel yıllarmış be! kıymetini bilememişiz hayat hep öyle gidecek sanmışız çok yazık.
özlenen günlerdir. o dönemde kurulan arkadaşlıklar da organikti yapay değildi şimdiki gibi. karanlık değildir o dönem bugünden daha aydınlıktır.
gayet aydınlık bir dönemdi.

o döneme dönsek 50 sene ileri gitmiş gibi bir şey oluruz bence.
25 kuruşa 15 dakika uzatabilmenin vermiş olduğu hazzı ne o siktimin koltuğunda ne de elindeki ipadte bulabilirsin.
güzel zamanlardı. güzel dostluklar, arkadaşlıklar edinildi. evde asosyal gibi takılmıyorduk en azından