Sık geçen başlıklar

müslüm dilberay ve bergen'i hala izlememiş insan 4

ekşi'de gör
inci taneler, kızılcık şerbeti vb dizileri de izlememiş insandır. ayrıca çoğu netflix us dizisine de önyargılıdır.
bu onu üstenci, elit, modern ya da beyaz türk yapmaz, sadece arabesk kültürü ve ucuz işleri sevmediği için olabilir.
çünkü vakti zamanında eşkiya, komiser şekspir, babam ve oğlum ya da gönül yarası gibi filmlerin ya da süper baba, baba evi, ikinci bahar, bir istanbul masalı, ekmek teknesi gibi dizilerin ve 2000'li yıllarda hollywood'un en zengin dönem yapımlarının tadını biliyordur.
bu yüzden, bu;
permesan peynirinin tadını bilirken, lor peyniri yemek istememek kadar doğaldır.
sadece filmleri değil, müzik tarzları da kendisine uymayandır. dolayısıyla filmlerini izlemeye gerek duymamıştır.

(bkz: ben)
en asil duyguların insanı olabilitesi yüksek şahsiyettir. arabesk kıroluktan hoşlanmaz. biyografi filmi çekip köşeyi dönme peşinde olanlara prim vermez.