tatlıya girmez ama konya şekeri. kireç kemirsen daha iyi.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
ilk oynanan oyunların yeri ayrıdır bu bende (bkz: süper mario) olarak yer edinmiştir. bilgisayarda da half-life unutulmazdır.
hikmet boran ve arkadaşlarının emperyalist güçlere karşı savaşının ilan edildiği gündür.
tıbbiyelinin bayramıdır, diğer sağlık çalışanlarının, hemşirenin, zabıtanın bilmem neyin değildir. zira onların kendi günleri vardır.
tıbbiyeli hikmet sen ne güzel insanmışsın ki böylesine bir günü asil ruhunla bizlere kutlama şansı vermişsin. ruhun şad olsun !
tıbbiyelinin bayramıdır, diğer sağlık çalışanlarının, hemşirenin, zabıtanın bilmem neyin değildir. zira onların kendi günleri vardır.
tıbbiyeli hikmet sen ne güzel insanmışsın ki böylesine bir günü asil ruhunla bizlere kutlama şansı vermişsin. ruhun şad olsun !
(bkz: it heveskarı)
(bkz: cardi b)
adana, cono aşireti.
adana, cono aşireti.
sene 2022, hala patron olunca alarm kurulmadığını sananlar var :).
hull city'i almışsın, en alt muhabirlikten nerelere gelmişsin hala kelime kelime veda eden isim açıklıyorsun…
karşı taraf suçluysa ve domalıp sik beni ama tutanak tutma diye yalvarsa yine de tutanak tutun.
hanzonun biri arkadan çarptı. bagaj kapağı ezildi biraz. tutanak tutcam dedim yalvar yakar beni ikna edip vaz geçirdi. güya parayı ödeyecek.
aracı dediği yere tamire götürdüm ama saatlerce telefonu açmadı. sonra açıp beni yönlendirdi.
tamirci göçük giderme yapacaktı. ama bagajı bi açtık ve bagaj havuzunun içe göçük olduğunu gördük. onu da çektirmek yapmak gerekiyordu.
tekrar aradım. açmadı. sonra tehtid edince 800 tl gönderdi. arabada şu an 4000 bin tl'lik hasar var.
arkadan çarpıldığı için de araba yamuk yumuk oldu. mesela ön sağ cam krikosu bozuldu. 300 tl verip krikoyu yaptırdım. sol ön camdan ses geliyor.
neyse çok uzattım... geberse de tutanak tuturup karşı tarafa ödetin.
hanzonun biri arkadan çarptı. bagaj kapağı ezildi biraz. tutanak tutcam dedim yalvar yakar beni ikna edip vaz geçirdi. güya parayı ödeyecek.
aracı dediği yere tamire götürdüm ama saatlerce telefonu açmadı. sonra açıp beni yönlendirdi.
tamirci göçük giderme yapacaktı. ama bagajı bi açtık ve bagaj havuzunun içe göçük olduğunu gördük. onu da çektirmek yapmak gerekiyordu.
tekrar aradım. açmadı. sonra tehtid edince 800 tl gönderdi. arabada şu an 4000 bin tl'lik hasar var.
arkadan çarpıldığı için de araba yamuk yumuk oldu. mesela ön sağ cam krikosu bozuldu. 300 tl verip krikoyu yaptırdım. sol ön camdan ses geliyor.
neyse çok uzattım... geberse de tutanak tuturup karşı tarafa ödetin.
gs maçına tam olarak mağlubiyet kadrosu ile çıkan hocamsı. yedeklerden as kadro yaratmak hiç zor değil. kimin 3 gün sonra maçı var belli değil.
hepsini siktir edip 36 saatlik nöbetlere ayar çeksene sayın cb.
24 saati zorunlu, 12 saati zorla imzalatıp gönüllü gibi tutturulan nöbetler.
24 saati zorunlu, 12 saati zorla imzalatıp gönüllü gibi tutturulan nöbetler.
gölgelerin gücü adına. güç bende artık.
saha kenarında saçma sapan hareketler yok,
takım geriye düşünce hakeme sözlü taciz yok,
takım gol atınca kameralara poz kesme yok,
ego yok,
basın toplantısında ne dediği anlaşılmayan açıklamalar yok,
onu çekme bunu çek yok,
kaybedince ocak ayını bekleyin yok,
takım yöneticilerine durduk yere saldırma yok,
antremanda ayak tenisi oynatma yok,
halef selef ilişkileri yok
peki ne var?
takımı belli bi düzen içinde oynatma var,
organize atak var,
sahaya doğru dizilim var,
kenarda efendi gibi maç yönetme var,
basın toplantısında futbol konuşma var,
kendi kurmadığı bok gibi kadroyla maksimum verimi alma var,
duran top taktiği var,
antremanlarda takımı olması gerektiği gibi taktik çerçevesinde çalıştırma var,
rakip takım analizi var
allah kendisinden razı olsun. futboldan anlayan galatasaray taraftarının futbol izleme zevkini geri verdi. gidenin de yolu açık olsun.
edit
takım geriye düşünce hakeme sözlü taciz yok,
takım gol atınca kameralara poz kesme yok,
ego yok,
basın toplantısında ne dediği anlaşılmayan açıklamalar yok,
onu çekme bunu çek yok,
kaybedince ocak ayını bekleyin yok,
takım yöneticilerine durduk yere saldırma yok,
antremanda ayak tenisi oynatma yok,
halef selef ilişkileri yok
peki ne var?
takımı belli bi düzen içinde oynatma var,
organize atak var,
sahaya doğru dizilim var,
kenarda efendi gibi maç yönetme var,
basın toplantısında futbol konuşma var,
kendi kurmadığı bok gibi kadroyla maksimum verimi alma var,
duran top taktiği var,
antremanlarda takımı olması gerektiği gibi taktik çerçevesinde çalıştırma var,
rakip takım analizi var
allah kendisinden razı olsun. futboldan anlayan galatasaray taraftarının futbol izleme zevkini geri verdi. gidenin de yolu açık olsun.
edit
hakimlerin savcıların verdiği kararlar için hep şunu düşünüyorum; eğer öldürülen kendi kızı olsaydı bu hakimler yine "evlenme teklifini kabul etseydi cinayet işlenmezdi" diyip indirim uygulayabilirler miydi? hiç zannetmiyorum.
"çocuk evlilikleri için, bu işler küçüğün rızası ile oluyor" diye açıklama yapan birinin adalet bakanı olduğu ülkede çok şaşırmamak lazım.
"çocuk evlilikleri için, bu işler küçüğün rızası ile oluyor" diye açıklama yapan birinin adalet bakanı olduğu ülkede çok şaşırmamak lazım.
ozgur bey artık bazen degil sık sık cocuk gibi davranıyor malesef.
entropi
davutoğlu'na oy vereceğime taşa toprağa oy veririm amk. davutoğlu kim ? ülkeyi suriye bataklığına sokan mezhepçi birisi. geçiniz.
geçenlerde de moskova'da bir kilise papazını "savaş bitsin diye dua ettiği" gerekçesiyle tutuklamışlardı. ortamlarda neo-nazilere karşı savaşıyoruz derler kim bilecek.
rusya, kuzey kore, çin gibi sözlükte çokça sevilen faşist rejimler böyledir işte, en ufak bir eleştiriye veya çok sesliliğe bile tahammülleri yoktur. amerika'da adam tv'de canlı yayında devlet başkanının yedi sülalesine küfür ediyor ve başına bir şey gelmiyor. rusya'da biri "belki putin'in bir konuda haksız olma ihtimali var" dediğinde anında hapse tıkılır.
rusya, kuzey kore, çin gibi sözlükte çokça sevilen faşist rejimler böyledir işte, en ufak bir eleştiriye veya çok sesliliğe bile tahammülleri yoktur. amerika'da adam tv'de canlı yayında devlet başkanının yedi sülalesine küfür ediyor ve başına bir şey gelmiyor. rusya'da biri "belki putin'in bir konuda haksız olma ihtimali var" dediğinde anında hapse tıkılır.
sevgilinin ismini yaptırmakla aynıdır.
ikisinden de ayrılma ihtimalin var.
ama kobra yılanı öyle mi. akmaz kokmaz, onu yaptırın siz.
ikisinden de ayrılma ihtimalin var.
ama kobra yılanı öyle mi. akmaz kokmaz, onu yaptırın siz.
ülkede gerçekten insanların okumama veya okuduğunu anlamama gibi bir problemi var. bein tüm paketler için 2 milyar tl vermiş evet. ama dolar olarak imza atmıyor ve tl olarak dahi teminat mektubu vermiyor.
saran diyor ki ben tüm paketlere 120 milyon dolar vereyim. daha fazla kar edilirse yüzde 80’i sizin. teminat mektubumu da 120 milyon dolar olarak veririm. şu an bile 120 milyon dolar 1 milyar 800tl ediyor. hal böyleyken zaten ödemelerini daha önce düzenli yapmamış bein’e kim neden ihale versin?
saran bu paketleri alıp elini güçlendirmiştir. en nihayetinde de ilk yaptığı teklif kabul edilecek ve süper lig maçları bir sürü platformdan daha kolay ulaşılabilir hale gelecek. tff ilk defa doğru bir iş yapıyor.
ayrıca artık özet izlemek için çile çekmeyeceğiz. arda güler ilk golünü kendi instagram hesabında paylaşabilecek. lig daha doğru pazarlanacak. değişim iyidir.
saran diyor ki ben tüm paketlere 120 milyon dolar vereyim. daha fazla kar edilirse yüzde 80’i sizin. teminat mektubumu da 120 milyon dolar olarak veririm. şu an bile 120 milyon dolar 1 milyar 800tl ediyor. hal böyleyken zaten ödemelerini daha önce düzenli yapmamış bein’e kim neden ihale versin?
saran bu paketleri alıp elini güçlendirmiştir. en nihayetinde de ilk yaptığı teklif kabul edilecek ve süper lig maçları bir sürü platformdan daha kolay ulaşılabilir hale gelecek. tff ilk defa doğru bir iş yapıyor.
ayrıca artık özet izlemek için çile çekmeyeceğiz. arda güler ilk golünü kendi instagram hesabında paylaşabilecek. lig daha doğru pazarlanacak. değişim iyidir.
arkadaş, ıspartalı konuşmacı neden yok? benim tanıdığım ıspartalı yazılımcılar var ama konferansta neden yoklar? ısparta gibi bir yerden çıkmış yazılımcı olmuş ama konferansa davet edilmemiş. yeterince çaba gösterilmediğini düşünüyorum. zaten azınlıktalar onlar, tek tek tespit edilip hepsine özel konuları da verilmeli hatta sunumları bile hazırlanmalıydı. onlar da sadece ıspartalı oldukları için çıkıp gül reçel nasıl yapılır diye algoritma yazmalıydılar. kınıyorum.
cumhuriyetin ilk yıllarına laf atar, atatürk dönemine laf atar tepki alınca atatürk resmi paylaşır, harf devrimine laf atar, imamoğlu'na laf atar, chp ve iyi partiye laf atar ama kendisini öven trollere göre "siyasetin dışında değerlendirme yapıp beğenmeliymişiz"
olm adam komple cumhuriyet ile kavgalı özünde, kendisi gizlemiyor da size ne oluyor?
cumhuriyet ile atatürk ile devrimler ile kavgalı olan biri bu ülkeye değil kendine çalışır ki çalışıyor da..
tanım ; damat.
edit : ayrıca selçuk beyin yerinde olsam sözlük'te en onur ve gurur yoksunu siyasal islamcı tiplere kendimi "chp belediyeleri atatürk'e küfür eden hdp'li...." diye yalan iddialar ile savundurtmazdım...
zaten yaptığı işlere ve kendine güvenen bir insan onurunu para ile satan tiplere neden ihtiyaç duyar?
ha ayrıca troll kim olduğu belli olmayan demek, benim adım soyadım yüzüm herşeyim belli sözlükte.
olm adam komple cumhuriyet ile kavgalı özünde, kendisi gizlemiyor da size ne oluyor?
cumhuriyet ile atatürk ile devrimler ile kavgalı olan biri bu ülkeye değil kendine çalışır ki çalışıyor da..
tanım ; damat.
edit : ayrıca selçuk beyin yerinde olsam sözlük'te en onur ve gurur yoksunu siyasal islamcı tiplere kendimi "chp belediyeleri atatürk'e küfür eden hdp'li...." diye yalan iddialar ile savundurtmazdım...
zaten yaptığı işlere ve kendine güvenen bir insan onurunu para ile satan tiplere neden ihtiyaç duyar?
ha ayrıca troll kim olduğu belli olmayan demek, benim adım soyadım yüzüm herşeyim belli sözlükte.
adam 20 dk kala oyuna girmiş 1 gol 1 asist yapmış daha ne yapsın. bizde neden gençlere güvenilmiyor hiç anlamıyorum. neden hep biraz daha pişsin öyle oynatalım kafası var boomerlar'da? sen piştin de noldu demezler mi adama. böyle çocuklara mümkün olan en uzun süreler almaları sağlanmalı ve hata yapsalar bile gerekirse 1-2 sene hoş görülmeli sonra meyvesi toplanır zaten her türlü. arda klasında olmasa bile mümkünse en az 3-4 oyuncu daha bu şekilde a takımlara kazandırılmalı, sadece fenerbahçe özelinde söylemiyorum. gençlerine güvenen her millet her zaman ileri olmuştur olacaktır.
not: gs
not: gs
maç günü berat kandili olduğu için feghouli'den patlama bekliyoruz.
herkes olayı yanlış anlamış. instagram, rusyada kapanmadı. rusya , instagramı kapadı . lütfen iyice araştırın
bazı insanların sorunu anlayamadığı başlık. sorun evlerin fiyatından ziyade böyle bir para olmaması.
yani komedi gibi kredi faizlerinden bahsedilmiş ama böyle bir kredi yok arkadaşlar. günümüz rakamıyla 2 milyonun ne gibi bir kredisini hesaplamaya kalkıyorsunuz?
aylık ödeme rakamları şuan 40 bin tl civarı. böyle bir krediyi kaç kişi alabilir ondan bile şüpheliyim?
zaten pastanın bu kadar büyümesinin sebebi hükümetin inşaat sever politikasıydı?
bedava krediler verildi? halkın cebinden ödeniyor şuan.
şuan piyasa faizlerin yükselmesiyle anca durur, paranın piyasadan çekilmesi gerekir.
eğer bunlar olmazsa olan bu oluyor zaten. tl değer kaybetmeye, ev fiyatları komik rakamlara gitmeye, dolar yükselmeye başlar. bu zincirleme bir süreç.
planınız ne olmalı derseniz şuan kimsenin fikri yok.
ama bu paralarla kredi hesaplamaya kalkmayın komik gözüküyorsunuz.
acı gerçekse günümüz itibariyle sıfırdan başlayan kimse maaşlı çalışan olarak ev ya da araba kesin olarak alamaz.
evet evler gene alınıyor ama inanın türkiye kara para aklama cenneti. paranın kaynağını kimse sorgulamıyor. birileri çat diye 5 milyona ev alabiliyor. vergin nerede diyen yok, nereden geldi diyen yok, güzel dünya.
yani komedi gibi kredi faizlerinden bahsedilmiş ama böyle bir kredi yok arkadaşlar. günümüz rakamıyla 2 milyonun ne gibi bir kredisini hesaplamaya kalkıyorsunuz?
aylık ödeme rakamları şuan 40 bin tl civarı. böyle bir krediyi kaç kişi alabilir ondan bile şüpheliyim?
zaten pastanın bu kadar büyümesinin sebebi hükümetin inşaat sever politikasıydı?
bedava krediler verildi? halkın cebinden ödeniyor şuan.
şuan piyasa faizlerin yükselmesiyle anca durur, paranın piyasadan çekilmesi gerekir.
eğer bunlar olmazsa olan bu oluyor zaten. tl değer kaybetmeye, ev fiyatları komik rakamlara gitmeye, dolar yükselmeye başlar. bu zincirleme bir süreç.
planınız ne olmalı derseniz şuan kimsenin fikri yok.
ama bu paralarla kredi hesaplamaya kalkmayın komik gözüküyorsunuz.
acı gerçekse günümüz itibariyle sıfırdan başlayan kimse maaşlı çalışan olarak ev ya da araba kesin olarak alamaz.
evet evler gene alınıyor ama inanın türkiye kara para aklama cenneti. paranın kaynağını kimse sorgulamıyor. birileri çat diye 5 milyona ev alabiliyor. vergin nerede diyen yok, nereden geldi diyen yok, güzel dünya.
zeka seviyesine dair bazı şüphelerim olan, tipine baktığımda da pek bir hayır göremediğim, evlendiği kadının ise tip olarak değil ama zeka ve zihniyet olarak pek de farklı olmadığını düşündüğüm baba adayıdır.
bu insanlar ürüyor. böyle bildiğin çiftleşip ürüyor. ondan sonra da kendileri gibi boş beleş tipler yetiştiriyor. sonra da bu boş beleş tipler başımıza bela olmasa da sağda solda karşımıza çıkıyor.
toplumun zeka seviyesine sistematik bir şekilde zarar veriyorlar lan.
bu insanlar ürüyor. böyle bildiğin çiftleşip ürüyor. ondan sonra da kendileri gibi boş beleş tipler yetiştiriyor. sonra da bu boş beleş tipler başımıza bela olmasa da sağda solda karşımıza çıkıyor.
toplumun zeka seviyesine sistematik bir şekilde zarar veriyorlar lan.
siz kadınlara zeki yakışıklı sadık kariyerli ekonomik durumu yerinde ekmeğini helal yoldan kazanan erkekler yaklaşınca düşman görmüş gibi davranıyorsunuz.
çünkü biz sıkıcıyız, tahmin edilebilir, öngörülebilir olanız sizin için.
ama ne zaman karşınıza piçin şerefsizin yalancının birisi çıksa, anında kendinizi onun kollarına bırakıyorsunuz.
neden ? çünkü o sizi şaşırtabiliyor ? çünkü onun ağzı laf yapıyor ! çünkü onun aurası var.
istisnaları ayrı tutuyorum .bu ülkedeki kadar piç meraklısı bir kadın milleti / oranı başka bir ülkede var mıdır zannetmiyorum.
çünkü biz sıkıcıyız, tahmin edilebilir, öngörülebilir olanız sizin için.
ama ne zaman karşınıza piçin şerefsizin yalancının birisi çıksa, anında kendinizi onun kollarına bırakıyorsunuz.
neden ? çünkü o sizi şaşırtabiliyor ? çünkü onun ağzı laf yapıyor ! çünkü onun aurası var.
istisnaları ayrı tutuyorum .bu ülkedeki kadar piç meraklısı bir kadın milleti / oranı başka bir ülkede var mıdır zannetmiyorum.
hamamböcekleri en az zararla atlatan taraf olacaktır.
çakmaktır. doğada 5 milyar yılda, arkadaş ortamında 5 dakikada kaybolur.
(bkz: aynı şeyleri yapıp farklı sonuç beklemek)
(bkz: ali koç'un fb'yi yönettiği gibi ülkeyi yönetmek)
bu ülkenin köylüsüne, çiftçisine bir şey öğretmeye, yönlendirmeye çalışmayacaksın.
nereye ne ekileceği, nasıl gübreleneceği, nasıl sulanacağı, ne zaman hasat edileceği, parsel parsel, ankara'da belirlenip, çiftçi ve köylüye dikte edilecek. uymayana ceza verilecek. taban fiyatlar bu planlamada belirlenecek.
tarım sigortası, deprem gibi zorunlu olacak. yağmur, dolu vb doğal afetlerde, yapılan tespitlere göre taban fiyatı revize edilecek.
bu ziraat mühendisleri ankara'da ikamet edip, planlamalarını orada yapacaklar. koylere ve tarlalara teftiş için gidecekler. direktiflere uymayanlara da cezayı yabıştıracaklar. en başta çok itiraz gelecek, ama zamanla anlayacaklar en iyisinin bu olduğunu. anlamasalar da, alışacaklar.
(bkz: ali koç'un fb'yi yönettiği gibi ülkeyi yönetmek)
bu ülkenin köylüsüne, çiftçisine bir şey öğretmeye, yönlendirmeye çalışmayacaksın.
nereye ne ekileceği, nasıl gübreleneceği, nasıl sulanacağı, ne zaman hasat edileceği, parsel parsel, ankara'da belirlenip, çiftçi ve köylüye dikte edilecek. uymayana ceza verilecek. taban fiyatlar bu planlamada belirlenecek.
tarım sigortası, deprem gibi zorunlu olacak. yağmur, dolu vb doğal afetlerde, yapılan tespitlere göre taban fiyatı revize edilecek.
bu ziraat mühendisleri ankara'da ikamet edip, planlamalarını orada yapacaklar. koylere ve tarlalara teftiş için gidecekler. direktiflere uymayanlara da cezayı yabıştıracaklar. en başta çok itiraz gelecek, ama zamanla anlayacaklar en iyisinin bu olduğunu. anlamasalar da, alışacaklar.
görsel
ilgili tweet
"netflix siyahi ukraynalı bir adamın cinsiyet değiştirmiş rus askerine aşkını anlatan filmin çekimi için savaşın bitmesini bekliyor"
adam netflix denen oluşumun saçma salak sjw'lerin hoşuna gidecek filmlerini makaraya almış. escobar reyisi de fotoşoklamış :)
bir tweettir.
ilgili tweet
"netflix siyahi ukraynalı bir adamın cinsiyet değiştirmiş rus askerine aşkını anlatan filmin çekimi için savaşın bitmesini bekliyor"
adam netflix denen oluşumun saçma salak sjw'lerin hoşuna gidecek filmlerini makaraya almış. escobar reyisi de fotoşoklamış :)
bir tweettir.
9.000 maaş mı alıyor? biz de öğretmeniz, böyle bir şeyden haberimiz yok.
millet de gerçek zannedecek.
millet de gerçek zannedecek.
benimdir. özellikle şöyle kuşbaşı doğranmış et ile pişirilmiş bol limonlu bir bamya yemeği çok nefis olur.
evet, akdenizliyim.
evet, akdenizliyim.
bence bu dersler arasında en önemlisi, algının ne kadar kolay yönetildiği yönünde olandır. birçok ders var tabii ki ama doğru bilgiye ulaşmanın gelişen teknolojiye ve medyaya(!) rağmen ne kadar zorlaştığını da bu süreçte küresel ölçekte daha net görmüş olduk bence.
edit: batının yakın geçmişteki "white guilt" tabanlı samimiyetsiz söylemini terk ederek ve bunu açıkça ifade etmekten çekinmeyerek ırkçılık ve sömürgecilik anlayışını artık saklamamasının da küresel bağlamda bir paradigma değişimi olduğunu düşünüyorum.
edit: batının yakın geçmişteki "white guilt" tabanlı samimiyetsiz söylemini terk ederek ve bunu açıkça ifade etmekten çekinmeyerek ırkçılık ve sömürgecilik anlayışını artık saklamamasının da küresel bağlamda bir paradigma değişimi olduğunu düşünüyorum.
1. burada klasik saat yerine akıllı saat alın diyenleri dinlemeyin.
2.bütçem az diyorsanız casio alın.
3.biraz param var ve otomatik istiyorum diyorsanız seiko alın.
4.bende para balya diyorsanız swiss made saatlere yönelin.
5.asla ve asla moda saatlerini almayın. sadece saat üretmekle meşgul firmaların saatlerini alın.
2.bütçem az diyorsanız casio alın.
3.biraz param var ve otomatik istiyorum diyorsanız seiko alın.
4.bende para balya diyorsanız swiss made saatlere yönelin.
5.asla ve asla moda saatlerini almayın. sadece saat üretmekle meşgul firmaların saatlerini alın.
sapladığı hançeri 1 cm geri çekti diye celladı masum sanmayın.
önder denen çapsızın prensi. gerçi şenol'un da prensiydi. bu vasat sporcu vasat olan kim varsa mıknatıs gibi kendine çekiyor.
çünkü ben "unlovable"ım. beni sevmek mümkün değil.
kimi sevdiysem bu güne kadar sorun onlara anlatsınlar, sebebi nedir, bende bu kadar kötü, sevilemez ve istenilemez olan ne, sadece onlar biliyor ben bilmiyorum.
çünkü baktığımda kendimi beğeniyorum ben, özelliklerimi seviyorum. içten, iyi biriyim, sevgi, ilgi, alaka, tutku, emek, çaba hiç birini esirgemem, sadık ve dürüstüm, yedekte başkasın tutmam, telefonumda birlikte olduğum kişinin görmesi halinde kıyamet kopacak hiçbir şey yoktur hiçbir zaman, çok net biriyim. bildiğin nesli tükenmiş melaike gibi kadınım. çirkin de değilim, kilolu da değilim. insanları böyle güzel, çirkin diye yaftalamak da hoş bir şey değil, çok göreceli bir şey bu ama benden on kat çirkin denilebilecek kadınların musmutlu birliktelikleri var. seviliyorlar yani. tiple o kadar da ilgili değil bu işler.
sonra, eğitim, kültür desen bir eksiğim yok. 4 dil biliyorum, sanatsal kabiliyetlerim var, komiğim de, gülmeyi, güldürmeyi severim, sevdiğimi çok severim. her şeyi karşı taraftan bekleme gibi bir olayım yoktur. inek gibi oturup ilgi, jest beklemem, sevgimi gösteririm kocaman kocaman hem de. kendimi iyi ifade eden biri olduğumu düşünüyorum, abuk subuk taktiklerle oyunlarla işim yoktur. açık yürekliyim ne hissediyorsam o. söylediğimi yaparım, yaptığımı söylerim. sözümü tutarım. iki gün sonra caymam. her bir şeyde destek olurum, yarı yolda bırakmam. daha ne yapabilirim bilmiyorum.
iyi bir partnerde olması istenecek özelliklere sahip olduğumu sanıyorum, öyle düşünüyorum. kendime bakış açım böyle. ama ne kusurum var, neden kimi sevsem hep öylece geri itiliyorum, bırakılıyorum bilmiyorum. hiçbir zaman da bilemeyeceğim. hep cevap aradım kendimde ama yok bulamıyorum. bu hayatım boyunca böyle oldu. taa liseden beri hep aynı hikaye. ben kimseyle bir problem, anlaşmazlık sonucu ya da kavga edip de ayrılmadım hiç mesela. ya hiç karşılık alamadım ya da biraz alıp sonra yavaşça, öylece bırakıldım kendi halime. nazikçe ama zalimce. yani bende ne görüyorlar da, ya da ne göremiyorlar da bu oluyor bilmiyorum.
karşımdakinin benden kaçtığını, kendini sakındığını hissettim hep. çok kötü bir his bu. hani sanki bulaşıcı hastalığın varmış gibi uzak durmak isterler ya, öyle bir his. lanetliyim herhalde. başka bir şey gelmiyor aklıma. bu hep tekrar eden kısır döngünün bir yerde kırılacağını da sanmıyorum artık. çok da yoruldum zaten. bu kadar çok kırılmak bu bünyeye fazla. hasta gibi hissediyorum kendimi. yani öyle doktorluk, ilaçlık, klinik anlamda değil ama çok çok derin psikolojik problemler yarattı bende bu durum yıllar içinde. iyileşmem lazım. vazgeçmem lazım.
sevmek ve sevilmek gibi bu kadar doğal, basit bir olayın benim için ruhsal bir kabusa dönüşmüş olması, bu kadar zor olması yıldırdı beni. herkesin çocukları ilkokulu bitirecek neredeyse, bir de benim halime bak. şu kendine acıma modundan da bir çıkmam lazım ayrıca. öyle işte...
niye yazdım ki bu kadar. onu da bilmiyorum. gece gece, neyse...
benim gibi tuhaf insanlar, acayip hayatlar da var işte okuyun görün. ne işinize yarar bilmem.
kimi sevdiysem bu güne kadar sorun onlara anlatsınlar, sebebi nedir, bende bu kadar kötü, sevilemez ve istenilemez olan ne, sadece onlar biliyor ben bilmiyorum.
çünkü baktığımda kendimi beğeniyorum ben, özelliklerimi seviyorum. içten, iyi biriyim, sevgi, ilgi, alaka, tutku, emek, çaba hiç birini esirgemem, sadık ve dürüstüm, yedekte başkasın tutmam, telefonumda birlikte olduğum kişinin görmesi halinde kıyamet kopacak hiçbir şey yoktur hiçbir zaman, çok net biriyim. bildiğin nesli tükenmiş melaike gibi kadınım. çirkin de değilim, kilolu da değilim. insanları böyle güzel, çirkin diye yaftalamak da hoş bir şey değil, çok göreceli bir şey bu ama benden on kat çirkin denilebilecek kadınların musmutlu birliktelikleri var. seviliyorlar yani. tiple o kadar da ilgili değil bu işler.
sonra, eğitim, kültür desen bir eksiğim yok. 4 dil biliyorum, sanatsal kabiliyetlerim var, komiğim de, gülmeyi, güldürmeyi severim, sevdiğimi çok severim. her şeyi karşı taraftan bekleme gibi bir olayım yoktur. inek gibi oturup ilgi, jest beklemem, sevgimi gösteririm kocaman kocaman hem de. kendimi iyi ifade eden biri olduğumu düşünüyorum, abuk subuk taktiklerle oyunlarla işim yoktur. açık yürekliyim ne hissediyorsam o. söylediğimi yaparım, yaptığımı söylerim. sözümü tutarım. iki gün sonra caymam. her bir şeyde destek olurum, yarı yolda bırakmam. daha ne yapabilirim bilmiyorum.
iyi bir partnerde olması istenecek özelliklere sahip olduğumu sanıyorum, öyle düşünüyorum. kendime bakış açım böyle. ama ne kusurum var, neden kimi sevsem hep öylece geri itiliyorum, bırakılıyorum bilmiyorum. hiçbir zaman da bilemeyeceğim. hep cevap aradım kendimde ama yok bulamıyorum. bu hayatım boyunca böyle oldu. taa liseden beri hep aynı hikaye. ben kimseyle bir problem, anlaşmazlık sonucu ya da kavga edip de ayrılmadım hiç mesela. ya hiç karşılık alamadım ya da biraz alıp sonra yavaşça, öylece bırakıldım kendi halime. nazikçe ama zalimce. yani bende ne görüyorlar da, ya da ne göremiyorlar da bu oluyor bilmiyorum.
karşımdakinin benden kaçtığını, kendini sakındığını hissettim hep. çok kötü bir his bu. hani sanki bulaşıcı hastalığın varmış gibi uzak durmak isterler ya, öyle bir his. lanetliyim herhalde. başka bir şey gelmiyor aklıma. bu hep tekrar eden kısır döngünün bir yerde kırılacağını da sanmıyorum artık. çok da yoruldum zaten. bu kadar çok kırılmak bu bünyeye fazla. hasta gibi hissediyorum kendimi. yani öyle doktorluk, ilaçlık, klinik anlamda değil ama çok çok derin psikolojik problemler yarattı bende bu durum yıllar içinde. iyileşmem lazım. vazgeçmem lazım.
sevmek ve sevilmek gibi bu kadar doğal, basit bir olayın benim için ruhsal bir kabusa dönüşmüş olması, bu kadar zor olması yıldırdı beni. herkesin çocukları ilkokulu bitirecek neredeyse, bir de benim halime bak. şu kendine acıma modundan da bir çıkmam lazım ayrıca. öyle işte...
niye yazdım ki bu kadar. onu da bilmiyorum. gece gece, neyse...
benim gibi tuhaf insanlar, acayip hayatlar da var işte okuyun görün. ne işinize yarar bilmem.
etik ve ahlak kavramlarını dinden soyutlayabilmiş olmaları.
bir din emretti diye ahlaklı olmak yerine insanlara ve kendilerine saygıdan ahlaklı olmayı öğrenmişler yüz yıllar önce.
bir din emretti diye ahlaklı olmak yerine insanlara ve kendilerine saygıdan ahlaklı olmayı öğrenmişler yüz yıllar önce.
boşbeleş insanların işi falan değildir. milletin ağzına dolanan depresyon harici tıbbi, çok ciddi bir hastalıktır. ilaç kullanın, sizi seven insanlara kendinizi kapatmayın. çok karanlık olabilir ama bir gün değişecek. umudunuzu yitirmeyin. çok zor, çok kötü bir durum.
pişman etmiştir. keşke zamanında biraz daha fazla çekip daha iyi bir ev alsaymışım diyorum :)
diye bir şey yoktur. adam ya karakterlidir, kendine saygısı vardır ve yapmaz ya da şerefsiz karaktersizdir aldatır. bu kadar basit. o yüzden diyorlar allah iyilerle karşılaştırsın diye.
ışık hızı sabit olduğundan yani kaynağın hızına bağlı olmadığından aydınlatmaz maalesef.
not: bu entry formata uygun olmadığından bir süre sonra kendini imha edecektir.
not: bu entry formata uygun olmadığından bir süre sonra kendini imha edecektir.
oreo bayar, negro baymaz
bu ülkenin en büyük milli güvenlik sorunudur bu köpek mavzusu.
önümüz seçim, gördüğünüz tüm siyasilere aynı şeyi söyleyin. eğer bu başıboş köpek terörüne çare bulmazsanız oy yok deyin. başka türlü umurlarına bile gelmiyor valla. çünkü ruh hastası köpektapar ve mama lobilerinin sesi daha çok çıkıyor.
yemin ediyorum ekonomiden bile önce bu konuyu konuşacağım ben kime denk gelirsem. yeter artık yeter!
önümüz seçim, gördüğünüz tüm siyasilere aynı şeyi söyleyin. eğer bu başıboş köpek terörüne çare bulmazsanız oy yok deyin. başka türlü umurlarına bile gelmiyor valla. çünkü ruh hastası köpektapar ve mama lobilerinin sesi daha çok çıkıyor.
yemin ediyorum ekonomiden bile önce bu konuyu konuşacağım ben kime denk gelirsem. yeter artık yeter!
bütçenin direkt abd’ye ödenecek haraç olarak isimlendirilmesi daha doğru olurdu.
sezon daha bitmedi adam 40 maça çıkmış. harbi ırgat gibi çalıştırdık adamı bu sene.
tavuklar stok yapıyor ondandır