arkadaslar cidden soruyorum reklam icin entry giriyorsunuz ya hani sizi kim fonluyor? nereye basvuru yapabiliriz?
Sık geçen başlıklar
2022 süper lig yayın ihalesi 6
ekşi'de görülkede gerçekten insanların okumama veya okuduğunu anlamama gibi bir problemi var. bein tüm paketler için 2 milyar tl vermiş evet. ama dolar olarak imza atmıyor ve tl olarak dahi teminat mektubu vermiyor.
saran diyor ki ben tüm paketlere 120 milyon dolar vereyim. daha fazla kar edilirse yüzde 80’i sizin. teminat mektubumu da 120 milyon dolar olarak veririm. şu an bile 120 milyon dolar 1 milyar 800tl ediyor. hal böyleyken zaten ödemelerini daha önce düzenli yapmamış bein’e kim neden ihale versin?
saran bu paketleri alıp elini güçlendirmiştir. en nihayetinde de ilk yaptığı teklif kabul edilecek ve süper lig maçları bir sürü platformdan daha kolay ulaşılabilir hale gelecek. tff ilk defa doğru bir iş yapıyor.
ayrıca artık özet izlemek için çile çekmeyeceğiz. arda güler ilk golünü kendi instagram hesabında paylaşabilecek. lig daha doğru pazarlanacak. değişim iyidir.
saran diyor ki ben tüm paketlere 120 milyon dolar vereyim. daha fazla kar edilirse yüzde 80’i sizin. teminat mektubumu da 120 milyon dolar olarak veririm. şu an bile 120 milyon dolar 1 milyar 800tl ediyor. hal böyleyken zaten ödemelerini daha önce düzenli yapmamış bein’e kim neden ihale versin?
saran bu paketleri alıp elini güçlendirmiştir. en nihayetinde de ilk yaptığı teklif kabul edilecek ve süper lig maçları bir sürü platformdan daha kolay ulaşılabilir hale gelecek. tff ilk defa doğru bir iş yapıyor.
ayrıca artık özet izlemek için çile çekmeyeceğiz. arda güler ilk golünü kendi instagram hesabında paylaşabilecek. lig daha doğru pazarlanacak. değişim iyidir.
az para gidecekmiş kulüplere. lan bok gibi para gitti de ne oldu. tüm takımlar borç batağında değil mi şu an?
umarım saran tüm paketi 80 100 milyon dolara kapatır da kulüpler küçülmeye gider, altyapıya gider. gidemeyen de kapanır gider.
ben taraftarım, banane bein'den, kuluplere verecegi paradan. harcamayı bilen yönetimler var sanki.
bein'den kurtulursak parasını verip alacağım amk. kurban niyetine.
umarım saran tüm paketi 80 100 milyon dolara kapatır da kulüpler küçülmeye gider, altyapıya gider. gidemeyen de kapanır gider.
ben taraftarım, banane bein'den, kuluplere verecegi paradan. harcamayı bilen yönetimler var sanki.
bein'den kurtulursak parasını verip alacağım amk. kurban niyetine.
kız kardeşler yazarak ülkenin üç koca çınarına laf soktuğunu zanneden hamsi beyinlileri ortaya çıkaran ihale. tamam siz saf erkeksiniz, ligin sefirisiniz. seksist mahluk seni.
konuya gelirsek; birden fazla yayıncı modeli sektöre bir hareket getirebilir, zira bir şeylerin değişmesi lazım. mevcut sistemde ne yayıncı kuruluş ne de kulüpler kazançlı durumda. kaçak göçek yayının bu kadar yaygın olduğu bir sektörde insanlara en azından legal yollardan izlemeye bir teşvik sağlanması gerekiyor.
konuya gelirsek; birden fazla yayıncı modeli sektöre bir hareket getirebilir, zira bir şeylerin değişmesi lazım. mevcut sistemde ne yayıncı kuruluş ne de kulüpler kazançlı durumda. kaçak göçek yayının bu kadar yaygın olduğu bir sektörde insanlara en azından legal yollardan izlemeye bir teşvik sağlanması gerekiyor.
bazıları tarafından hala trt'nin alması istenilen ihale. amk ben neden vatandaş olarak finanse ediyorum lan bu dandik ligi? siktirin gidin trt falan bulaşmasın bu işe.
bizim için süper lig'in yayıncısı zaten belli, allah serverlarına zeval vermesin.