Sık geçen başlıklar

lou sa1ome 3

ekşi profili
allah belanızı versin awk. ciddi ciddi yazan var. toplum çökerse devlet çöker. yavşaklık rüşvet şu bu almış başını gidiyor zaten. sizden bi b*k olmaz. ama bu topraklar size de yâr olmaz. s. gidin ahlaksız herifler.
edit: imla
sinirden yazamamışım.
bi tanesi var acayip takığım kendisine. oradan buradan fırt diye çıktığı için evime tv almıyorum on seneyi geçti tv yok evde. sesini duymak istemiyorum, yüzünü görmek istemiyorum, yalanlarını dinlemek istemiyorum ya nasıl anlatıyım, acayip takıntılıyım yani aşamıyorum kendisini.