sonunda mürşidi seçmek için çiçek abbasdaki gibi atışacaklar.
- fanisin dediler vermediler
- duan gönlümde eş ben tekkede çilekeş
- aşıksan vur saza müminsen başla namaza
naaabeeer.
Sık geçen başlıklar
kovalakus sapiens 7
ekşi profili(bkz: cardi b)
adana, cono aşireti.
adana, cono aşireti.
gidersen torununu, bebeni;
kalırsan ebeni görürsün.
kalırsan ebeni görürsün.
konu bir türk büyüğüne saygısızlıksa; anıtkabir’de “ dik dur eğilme bu millet seninle” sloganı atanlara soruşturma açılacak mı.
mersin'de yaşayan kadın eşinin karaman'dan kendisini öldürmek üzere yola çıktığını ihbar ediyor. (nasıl olduysa) polis ihbarı ciddiye alıp koca m.a 'yı karaman'da otobüste gözaltına alıyor. m.a'nın üst aramasında çıkanlar gerçekten şok edici.
"eşim beni öldürmeye geliyor" ihbarıyla yakalanan m.a.'nın üstünden çıkanlar:
-plastik kelepçe
-silah
-bıçak
-mermi
-ip
-koli bandı
https://t.co/npxlmk7iak
"eşim beni öldürmeye geliyor" ihbarıyla yakalanan m.a.'nın üstünden çıkanlar:
-plastik kelepçe
-silah
-bıçak
-mermi
-ip
-koli bandı
https://t.co/npxlmk7iak
istanbul izmir arası yol için iki seçimdir.
otoyoldan giderseniz 256 tl + yakıt ücreti ödersiniz ve (doğruysa) 3,5 saatte gidersiniz.
uçak ile giderseniz 186 tl ödersiniz ve 45 dakikada gidersiniz.
otoyoldan giderseniz yüklenici firma,
uçakla giderseniz siz kazanırsınız.
seçim sizin.
hangisi daha akıllıca.
edit: 5 kişi gidersen hesaplı diyen geyik abi ;
ulan her izmir'e gidişimde okeye dördüncü arar gibi adam mı arayacağım amk
edit2: o fiyata uçak bileti nerede diyen (ağzımı bozacam kusura bakmayın) pisler.
ahanda burada https://eksiup.com/p/ws70210mqi7c
edit3: @kemikbey uyardı sağolsun:
3,5 saat sadece otoban içeirsinde yaptığın yol. istanbuldaysan mesela kadıköyde oturuyorsan otobana ulaşana kadar zaten 2 saat geçiyor, üstüne bir de otobandan çıktıktan sonra izmir merkeze gidişin 1 saat desen. ortalam 6 saate denk geliyor yol.
otoyoldan giderseniz 256 tl + yakıt ücreti ödersiniz ve (doğruysa) 3,5 saatte gidersiniz.
uçak ile giderseniz 186 tl ödersiniz ve 45 dakikada gidersiniz.
otoyoldan giderseniz yüklenici firma,
uçakla giderseniz siz kazanırsınız.
seçim sizin.
hangisi daha akıllıca.
edit: 5 kişi gidersen hesaplı diyen geyik abi ;
ulan her izmir'e gidişimde okeye dördüncü arar gibi adam mı arayacağım amk
edit2: o fiyata uçak bileti nerede diyen (ağzımı bozacam kusura bakmayın) pisler.
ahanda burada https://eksiup.com/p/ws70210mqi7c
edit3: @kemikbey uyardı sağolsun:
3,5 saat sadece otoban içeirsinde yaptığın yol. istanbuldaysan mesela kadıköyde oturuyorsan otobana ulaşana kadar zaten 2 saat geçiyor, üstüne bir de otobandan çıktıktan sonra izmir merkeze gidişin 1 saat desen. ortalam 6 saate denk geliyor yol.
trans kadın esra ateş'in cenazesini "dinimize aykırı" diye almayan ailesi mirasını kabul ederek iki evini ve parasını aldı.
beyoğlunda geçen yıl evinin önünde boğazı kesilerek öldürülen esra ateş'in ailesi dinimize aykırı diyerek cenazesini kabul etmemişti. cenazeyi esra ateş'in arkadaşları defnetmişti.
geçen sürede esra ateş'in iki adet dairesi olduğu anlaşıldı.
esranın cenazesini reddeden ailesi mahkemeye başvurarak mirası kabul etti ve üzerlerine aldı.
inanmıyorsunuz değil mi?
ahanda kaynak :
https://ahvalnews-com.cdn.ampproject.org/…kondu?amp
edit: haber kaynağımda oyuncu mert fırat tarafından yayınlanan bir tweet'le ailesinin olayı yalanladığı yazılmış etik olarak bunuda yazmak zorundayım.
gelişmeleri takip ediyorum.
beyoğlunda geçen yıl evinin önünde boğazı kesilerek öldürülen esra ateş'in ailesi dinimize aykırı diyerek cenazesini kabul etmemişti. cenazeyi esra ateş'in arkadaşları defnetmişti.
geçen sürede esra ateş'in iki adet dairesi olduğu anlaşıldı.
esranın cenazesini reddeden ailesi mahkemeye başvurarak mirası kabul etti ve üzerlerine aldı.
inanmıyorsunuz değil mi?
ahanda kaynak :
https://ahvalnews-com.cdn.ampproject.org/…kondu?amp
edit: haber kaynağımda oyuncu mert fırat tarafından yayınlanan bir tweet'le ailesinin olayı yalanladığı yazılmış etik olarak bunuda yazmak zorundayım.
gelişmeleri takip ediyorum.