Sık geçen başlıklar
uykumuzun arasinda telefonu cikarip "ne halde acaba?” dediğimiz geceler geri gelmiş.

ocak ayina doğru da “emrah koş anani s” tarzinda bildirimler gelecek gibi :d özellikle 50-52k'ya yaklastikca roller coaster tadi veren bipolar manitaya dönüşebilir. hem ayranimiz dokulebilir hem de tatsiz olaylar yasanabilir.

allah affetsin :d