siyasal islama biat etmeyen ve terörist olarak yaftalanan muhalifleri temizlemenin önü açılacaktır.
çok basit; vatan haini ilan edileceksiniz ve idam!
türkiye’de artık hiçbir şey eskisi gibi olamayacaktır. ülkenin altına bomba kurulmuştur.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
psikoloji öğrencileri aşırı önemli ve hiç de teorik olmayan o dersleri nasıl işleyecekler şimdi diye düşündürtmüştür.
müthiş bir video! kimlerle, ne tür cahil karabudunlarla aynı topraklarda yaşadığınızı görünüz. farkına varınız... varınız ki seçim günü geldiğinde heyecanlanmayınız!
türkiye'nin nüfusu 82 milyondur ama türkiye'de ağzı, burnu ve de beyni düzgün, oturmasını kalkmasını konuşmasını bilen, kurallara riayet edip etmediğinde ne tür sonuçlar doğuracağının muhakemesini yapabilecek kadar zeka seviyesine sahip, toplasan 3-4 milyon insan vardır.
geri kalanı ise bildiğin kurukalabalıktır. modern olamadan post-modern olmaya çalışıp arafta kalmış cahil sürüsüdür.
edit - "modern olamadan post-modern olmak ne demektir" diye mesaj atıp duruyorsunuz... aynı toplumda; bilgisayara taklalar attıran z kuşağı bacaksızlarla, gerdek gecesi iman tahtasına hart diye çöken y kuşağı çember sakallının karısının sabaha kanlı çarşaf asmasıdır.
bir bireyin kafasını örtüp kıçını açmasıdır. kara çarşafın içine meme uçları ve apışarası deliği açıkta bırakılmış iç çamaşırı giymesidir. çarşaf giyenin sinema karanlığında konuştuğu çocukla yiyişmesidir.
kızını bir çocukla elele tutuştuğu için öldüren babayla, uyuşturucu kullanan eşcinsel fahişe'nin aynı mahallede yaşamasıdır.
denize girip “aburruuu böbüürrü” diye sesler çıkaran ve uzun eşek oynayan kıllı gudubet ayı ile usulca bir kenarda kitabını okuyup güneşlenen entelektüel şahsın aynı sahilde buluşabilmesidir.
en sevdiği tatlı "kerhane tatlısı" diye tabir edilen, glikozlu kepazelik olan "beyinsiz" ile makarnaya ne tür değişik bir sos yaparım diye düşünüp video izlemekten şef seviyesine gelen kardeşimizin aynı ülke çatısı altında mutfağa girmesidir.
"father-figure" arayışını şeyhini bularak sonlandırmış, dübürünü dövdüren ve el ayak öpen "embesil" ile ufacık bir laboratuvarda imkansızlıklarla ve parasızlıkla bilim için çalışmaya çalışan hevesli yeni mezunun aynı topraklarda yaşamasıdır.
biri geride kalmış, öteki fazla ileri gitmiş. biri ilkel kalmış, diğeri modernlikte sınıf atlamış. arada uçurum oluşmuş. toplum arasındaki bağlar kopmuş.
bu kültür çorbası, hem yüzde yüz doğulu ya da yüzde yüz batılı olamamakla, hem de modern olmadan post-modern "takılmakla" mümkündür.
işte türkiye gerçeği budur.
türkiye'nin nüfusu 82 milyondur ama türkiye'de ağzı, burnu ve de beyni düzgün, oturmasını kalkmasını konuşmasını bilen, kurallara riayet edip etmediğinde ne tür sonuçlar doğuracağının muhakemesini yapabilecek kadar zeka seviyesine sahip, toplasan 3-4 milyon insan vardır.
geri kalanı ise bildiğin kurukalabalıktır. modern olamadan post-modern olmaya çalışıp arafta kalmış cahil sürüsüdür.
edit - "modern olamadan post-modern olmak ne demektir" diye mesaj atıp duruyorsunuz... aynı toplumda; bilgisayara taklalar attıran z kuşağı bacaksızlarla, gerdek gecesi iman tahtasına hart diye çöken y kuşağı çember sakallının karısının sabaha kanlı çarşaf asmasıdır.
bir bireyin kafasını örtüp kıçını açmasıdır. kara çarşafın içine meme uçları ve apışarası deliği açıkta bırakılmış iç çamaşırı giymesidir. çarşaf giyenin sinema karanlığında konuştuğu çocukla yiyişmesidir.
kızını bir çocukla elele tutuştuğu için öldüren babayla, uyuşturucu kullanan eşcinsel fahişe'nin aynı mahallede yaşamasıdır.
denize girip “aburruuu böbüürrü” diye sesler çıkaran ve uzun eşek oynayan kıllı gudubet ayı ile usulca bir kenarda kitabını okuyup güneşlenen entelektüel şahsın aynı sahilde buluşabilmesidir.
en sevdiği tatlı "kerhane tatlısı" diye tabir edilen, glikozlu kepazelik olan "beyinsiz" ile makarnaya ne tür değişik bir sos yaparım diye düşünüp video izlemekten şef seviyesine gelen kardeşimizin aynı ülke çatısı altında mutfağa girmesidir.
"father-figure" arayışını şeyhini bularak sonlandırmış, dübürünü dövdüren ve el ayak öpen "embesil" ile ufacık bir laboratuvarda imkansızlıklarla ve parasızlıkla bilim için çalışmaya çalışan hevesli yeni mezunun aynı topraklarda yaşamasıdır.
biri geride kalmış, öteki fazla ileri gitmiş. biri ilkel kalmış, diğeri modernlikte sınıf atlamış. arada uçurum oluşmuş. toplum arasındaki bağlar kopmuş.
bu kültür çorbası, hem yüzde yüz doğulu ya da yüzde yüz batılı olamamakla, hem de modern olmadan post-modern "takılmakla" mümkündür.
işte türkiye gerçeği budur.
yakalanmış olana sahte şeyh denir.
aynı işyeri şortlu personelde çalıştırmıyor. cimer ilgilenir mi acaba?
işletmenin tercihidir devlet karışamaz bu kadar basit. bunda mağduru oynayacak garip bir durumda yoktur.
@sadecevatansever’in mesajı üzerine edit:
mado’nun cevabı
türbanlı bacılarım yine mi mağdur değil be ? :)
işletmenin tercihidir devlet karışamaz bu kadar basit. bunda mağduru oynayacak garip bir durumda yoktur.
@sadecevatansever’in mesajı üzerine edit:
mado’nun cevabı
türbanlı bacılarım yine mi mağdur değil be ? :)
aşı karşıtı geri zekalılar bir, bu hashtag'e destek verenler iki. deli gibi okula gitmek istiyor millet, şaka gibi. korona başlarken okullar tatil edilmediğinde de "yök bizi öldürmek istiyor" falan diyorlardı.
yök normal, bence siz geri zekalısınız.
edit: imla
yök normal, bence siz geri zekalısınız.
edit: imla
linkin park - a place for my head
yuh amk.
13 yaşında kızım var. oda sürekli kpop dinliyor.
sırf ona eşlik edebilmek için sevmeye sevmeye arada kpop dinliyorum. düşünün neşet ertaş hayranı bir adamım ben.
hatta geçen yıl belçika da konseri varmış bts denen grubun. belçika da ki kuzenleri söylemiş. tam da sömestr tatiline denk geldi, sürpriz yapıp belçika bileti aldım ve kızım kuzenleri ile konsere gitti.
genç bunlar, kanları fıkır fıkır kaynıyor. ne demek kpop dinliyor diye kızından nefret etmek. tam aksine kızın ne dinliyorsa onu dinleyip ona eşlik etmek gerek. ben kızıma zorla neşet ertaş dinletemem ki. çocuğunu ancak ona eşlik ederek onla arkadaş olarak kontrol edebilirsin. dayatmalarla değil.
13 yaşında kızım var. oda sürekli kpop dinliyor.
sırf ona eşlik edebilmek için sevmeye sevmeye arada kpop dinliyorum. düşünün neşet ertaş hayranı bir adamım ben.
hatta geçen yıl belçika da konseri varmış bts denen grubun. belçika da ki kuzenleri söylemiş. tam da sömestr tatiline denk geldi, sürpriz yapıp belçika bileti aldım ve kızım kuzenleri ile konsere gitti.
genç bunlar, kanları fıkır fıkır kaynıyor. ne demek kpop dinliyor diye kızından nefret etmek. tam aksine kızın ne dinliyorsa onu dinleyip ona eşlik etmek gerek. ben kızıma zorla neşet ertaş dinletemem ki. çocuğunu ancak ona eşlik ederek onla arkadaş olarak kontrol edebilirsin. dayatmalarla değil.
aile evinde istedikleri hayatı yaşayamamaları olsa gerek. yök acilen üniversiteleri açmalı ve ailesinden sıkılan öğrenciler mekanlara akmaya başlamalı.
fetönün akıl hocasıdır. mide bulandıran istismarcı tiplerden biridir.
edit: kudurun tarikatçiler. türkiye cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olmayacaktır.
edit2: ne kadar deli takipçisi fetöcü varmış. engelle engelle bitmiyor. ekşi sözlük inanılmaz bir sirk. bu tiplerin kesin whatsapp grupları var çok organize küfür ediyorlar.
edit3: bu entryden ısrarla götü yanan varsa eczacı arkadaş var, yanık kremi gani gani dükkanda. ona yönlendireyim.
edit: kudurun tarikatçiler. türkiye cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olmayacaktır.
edit2: ne kadar deli takipçisi fetöcü varmış. engelle engelle bitmiyor. ekşi sözlük inanılmaz bir sirk. bu tiplerin kesin whatsapp grupları var çok organize küfür ediyorlar.
edit3: bu entryden ısrarla götü yanan varsa eczacı arkadaş var, yanık kremi gani gani dükkanda. ona yönlendireyim.
çok güzel bir hamle, zekice düşünülmüş. hem fenerbahçe'nin imajına katkı sağlayacak hem de maddi olarak klübe kazanç sağlayacak.
edit: bazı arkadaşların aklı yetmiyor anlaşılan, güzel kardeşim denizli sporun taraftarı sadece denizlide mi yaşıyor? erzurum spor taraftarı sadece erzurumda mı yaşıyor, veya sivas spor taraftarı? sadece istanbulda 3 milyon sivaslı yaşıyor ve istanbulda sivas sporun resmi ürünleri satış yeri nerede var veya kaç tane var? ayrıca galatasaray ürünlerini almam demiş, haberi okusan zaten bjk, gs, ts dahil edilmemiş yani tamamen anadolu takımları için düzenlenen bir organizasyon bu.
edit2: teker teker açıklamaktan yoruldum bu yüzden bana atılan mesajlara toplu cevap veriyorum. arkadaşlar bakın buna kısaca marketing için yapılmış bir hamlede diyebilirsiniz, rasyonel diğer takım taraftarları fenerium markasına karşı olan sempatisi artıcak, dolayısıyla fenerium da bulunan diğer ürünlerin satışını hızlandıracaktır. davranışsal ekonomi hakkında okuma yapmanızı tavsiye ederim.
edit: bazı arkadaşların aklı yetmiyor anlaşılan, güzel kardeşim denizli sporun taraftarı sadece denizlide mi yaşıyor? erzurum spor taraftarı sadece erzurumda mı yaşıyor, veya sivas spor taraftarı? sadece istanbulda 3 milyon sivaslı yaşıyor ve istanbulda sivas sporun resmi ürünleri satış yeri nerede var veya kaç tane var? ayrıca galatasaray ürünlerini almam demiş, haberi okusan zaten bjk, gs, ts dahil edilmemiş yani tamamen anadolu takımları için düzenlenen bir organizasyon bu.
edit2: teker teker açıklamaktan yoruldum bu yüzden bana atılan mesajlara toplu cevap veriyorum. arkadaşlar bakın buna kısaca marketing için yapılmış bir hamlede diyebilirsiniz, rasyonel diğer takım taraftarları fenerium markasına karşı olan sempatisi artıcak, dolayısıyla fenerium da bulunan diğer ürünlerin satışını hızlandıracaktır. davranışsal ekonomi hakkında okuma yapmanızı tavsiye ederim.
kesersem sevimli hayalet casper'a dönüyorum.
tarih tekrarımı bitirdim, bilgiler kaybolmasın diye kafamı hareket ettirmiyorum şu an
yorumları zevkle okuyorum. adamlar çalışıyor, didiniyor, sonunda ortaya bir aşı çıkarıyor. "tıp dünyasının prestijli dergilerinden" the lancet de aşının işe yaradığını, hastaların tamamında antikor gözlemlendiğini ve hiç yan etki görülmediğini yazıyor.
eğer bu konuda en azından doktora yapmış bir bilim insanı değilseniz en kötü ihtimalle "hımm... ilginçmiş" deyip geçmeniz lazım. lakin başlıkta dönen muhabbetlere bak. oğlum kesin kahvede okey oynayıp çayınızı içerken giriyorsunuz bu entryleri bak. kahvehane muhabbetleri bunlar. nerede görsem tanırım.
eğer bu konuda en azından doktora yapmış bir bilim insanı değilseniz en kötü ihtimalle "hımm... ilginçmiş" deyip geçmeniz lazım. lakin başlıkta dönen muhabbetlere bak. oğlum kesin kahvede okey oynayıp çayınızı içerken giriyorsunuz bu entryleri bak. kahvehane muhabbetleri bunlar. nerede görsem tanırım.
adam 10 yıldır savaş istiyor ki yaptığı pisliklerin ekonomik çöküşün bahanesi olsun. 10 yıldır iç savaş için kaşıyıp duruyor ama halk yemedi. şimdi gözü dışarı dikti. bunun üzerinden vatan millet sakarya entryleri girecek insan bildiğin maldır. ne vatan ne millet ne sakarya bu adamın umurunda değil. şunu bir anlayın artık.
edit: sağcıların ve aktrollerin attığı dm leri görseniz!! rum musun diye soran var ki bunu soran adam gürcü ye reyiz diyor. ben savaşa hayır demiyorum, gerekirse düm düz edilir... bu adamın ipi ile kuyuya inilmez diyorum. one minute çıkışı, emevi camiinde cuma namazı çıkışı, suriyeyi şehir yapma planları, rahip konusunda palazlanması ve u yapışı, mavi marmara yı satışa getirişi bunun kanıtıdır.
yarın bir şey olur o tankları sınıra doğru yönelten belgede ki tüm subayları ''bana mı sordunuz'' diye yargılar.
edit: sağcıların ve aktrollerin attığı dm leri görseniz!! rum musun diye soran var ki bunu soran adam gürcü ye reyiz diyor. ben savaşa hayır demiyorum, gerekirse düm düz edilir... bu adamın ipi ile kuyuya inilmez diyorum. one minute çıkışı, emevi camiinde cuma namazı çıkışı, suriyeyi şehir yapma planları, rahip konusunda palazlanması ve u yapışı, mavi marmara yı satışa getirişi bunun kanıtıdır.
yarın bir şey olur o tankları sınıra doğru yönelten belgede ki tüm subayları ''bana mı sordunuz'' diye yargılar.
biri burnuna çorap tıkamış ve silah zoruyla şarkı söyletiyor sanki.
uzak durulması gereken kadındır,zira çay demlenene kadar pişi soğur.pişi sıcak sıcak iyi gider.
(bkz: yazımı kışa çevirdin)
başlığa bak amk resmen otogar tuvaleti kapısı. yasadışı bahis sitelerinde çıkan pop-up reklamlar gibi entryler...
(bkz: ahahahaha)
(bkz: ahahahaha)
saat 21:00'de başlayacak olan hazırlık maçı. smartspor'da yayınlanacak. sorarlarsa kutsal bilgi kaynağı dersiniz amk.
an itibari ile tadimi yapan kitle ile birlikte hem tv8'in hem yarismacalarin hem de izleyenlerin bir kisminin cag atladigi, 20 yil ileriye gittigi yarisma.
turkce konusma kitligi ceken tum ekipten sonra 4 kisinin nezaket ve turkce kullanimi da atesin bulunmasi etkisi yaratmistir.
turkce konusma kitligi ceken tum ekipten sonra 4 kisinin nezaket ve turkce kullanimi da atesin bulunmasi etkisi yaratmistir.
türkiye'yi hiç gezmemiş yazar beyanıdır.
şöyle adana, izmir, diyarbakır hatta istanbul gibi şehirlerin arka mahallelerine bir gidin de, neler oluyor görün.
bu manzara da kötü ama köpeğe tecavüz etmeye çalışan yaşlı bir sapıktan daha kötü değil.
ya da küçük çocuklara tecavüz eden tarikat şeyhlerinin kral hayatı yaşamasından daha kötü değil bu manzara.
maalesef ülkemizde çok daha kötü manzaralar var.
daha dün adana'da engelli vatandaşı döverek gasp etmeye çalışan bir uyuşturucu bağımlısının haberi vardı.
izlemişinizdir.
engelli insanı dövüyor herif.. dünyanın çok az ülkesinde görebileceğiniz bir rezalet bu.
kadına, çocuğa şiddet desen hat safhada.
sokaklar, kaldırımlar falan uyuşturucu, tiner falan kullanıp kendinden geçmiş insanlar ile dolu.
sadece siz görmüyorsunuz.
şöyle adana, izmir, diyarbakır hatta istanbul gibi şehirlerin arka mahallelerine bir gidin de, neler oluyor görün.
bu manzara da kötü ama köpeğe tecavüz etmeye çalışan yaşlı bir sapıktan daha kötü değil.
ya da küçük çocuklara tecavüz eden tarikat şeyhlerinin kral hayatı yaşamasından daha kötü değil bu manzara.
maalesef ülkemizde çok daha kötü manzaralar var.
daha dün adana'da engelli vatandaşı döverek gasp etmeye çalışan bir uyuşturucu bağımlısının haberi vardı.
izlemişinizdir.
engelli insanı dövüyor herif.. dünyanın çok az ülkesinde görebileceğiniz bir rezalet bu.
kadına, çocuğa şiddet desen hat safhada.
sokaklar, kaldırımlar falan uyuşturucu, tiner falan kullanıp kendinden geçmiş insanlar ile dolu.
sadece siz görmüyorsunuz.
bir şeyler itiraf etmek için özellikle saat 00.00’ı ve sonrasını bekleyen samimiyetsiz pezevenkler.
size birtakım laflar hazırladım.
size birtakım laflar hazırladım.
oğlumun videosu. babanı seviyor musun diye soruyor eşim, o da ebet diyor :)
fetö'nün yıllarca götünü yalayanlar, evlerini barklarını hizmet hareketi adı altında hibe edenler bize ahkam mı kesecekler?
siz bunları a haber tayfasına anlatın birader. biz tarikata karşı değiliz, komple dine karşıyız.
vesselam.
siz bunları a haber tayfasına anlatın birader. biz tarikata karşı değiliz, komple dine karşıyız.
vesselam.
diziyi izlemedim, bu yüzden hakkında bir şey söyleyemem. ben diziye konu olan kitabın sahibi gülseren budayıcıoğlu hakkında birkaç şey söyleyeceğim:
sürekli danışanlarının hayat hikâyelerini kullanarak kitap çıkarıp üzerine bir de dizilere konu olmasına izin vermesini doğru bulmuyorum. belki benim başımdan da ciddi olaylar geçtiği için empatiyi biraz abartıyorum ama kesinlikle yanlış olan şeyler var. twitter’da da birkaç kişi yazmıştı, hanımefendi farklı bir hikâye duyduğu anda “kitapta yer verebilir miyim?” diye soruyormuş. danışanla ilgilenmek yerine onu dinlerken kitapta nasıl yer verebileceğini düşünmek, gerekli ilgiyi göstermemek doğru mu?
bence kitap, dizi, film üçlüsünden başını kaldırıp madalyon’la ilgilenmeli. sekreterleri suratsız, ilgisiz; psikologları yetersiz.
tanım: yeni dizi.
sürekli danışanlarının hayat hikâyelerini kullanarak kitap çıkarıp üzerine bir de dizilere konu olmasına izin vermesini doğru bulmuyorum. belki benim başımdan da ciddi olaylar geçtiği için empatiyi biraz abartıyorum ama kesinlikle yanlış olan şeyler var. twitter’da da birkaç kişi yazmıştı, hanımefendi farklı bir hikâye duyduğu anda “kitapta yer verebilir miyim?” diye soruyormuş. danışanla ilgilenmek yerine onu dinlerken kitapta nasıl yer verebileceğini düşünmek, gerekli ilgiyi göstermemek doğru mu?
bence kitap, dizi, film üçlüsünden başını kaldırıp madalyon’la ilgilenmeli. sekreterleri suratsız, ilgisiz; psikologları yetersiz.
tanım: yeni dizi.
beğendiği değil, bulduğu ayakkabıyı giymeye mahkum kader kurbanları...
die imam hatip schulen sollen schließen .
karantinaya değil tutuklanarak hücreye alınması gereken ailedir.
bir adam çok sevdiği kadına şiirler yazıyordu.
sonra o kadın ansızın onu terk etti.
adam kadının ardından şiirler yazmaya devam etti.
daha çok yazdı. ve günün birinde çok ünlü bir şair oldu.
yıllar sonra kadının yaşadığı kente gitti ve büyük bir şiir dinletisi sundu.
dinleti bittiğinde uğruna şiirler yazılan kadın kolunda kocası ile çıkışa geldi ve adama “merhaba” dedi.
adam ona sıradan bir insana bakar gibi baktı.
kadın, “beni tanımadın mı” dedi.
adam, “hayır tanımadım” dedi.
nasıl tanımazsın!
uğruna şiirler yazdığın kadınım ben;
seni şair yapan kadın...
adam kadının gözlerine baktı ve şöyle dedi;
“keramet sende olsaydı, o koluna taktığın adam da şair olurdu."
muharremciğim, keramet sende olsaydı..
(bkz: kadere bak)
sonra o kadın ansızın onu terk etti.
adam kadının ardından şiirler yazmaya devam etti.
daha çok yazdı. ve günün birinde çok ünlü bir şair oldu.
yıllar sonra kadının yaşadığı kente gitti ve büyük bir şiir dinletisi sundu.
dinleti bittiğinde uğruna şiirler yazılan kadın kolunda kocası ile çıkışa geldi ve adama “merhaba” dedi.
adam ona sıradan bir insana bakar gibi baktı.
kadın, “beni tanımadın mı” dedi.
adam, “hayır tanımadım” dedi.
nasıl tanımazsın!
uğruna şiirler yazdığın kadınım ben;
seni şair yapan kadın...
adam kadının gözlerine baktı ve şöyle dedi;
“keramet sende olsaydı, o koluna taktığın adam da şair olurdu."
muharremciğim, keramet sende olsaydı..
(bkz: kadere bak)
la vie est une soupe et je suis une fourchette.
meali: hayat bir çorba, bense bir çatalım.
hayatımı bu kadar iyi anlatan başka bir cümle daha yok.
meali: hayat bir çorba, bense bir çatalım.
hayatımı bu kadar iyi anlatan başka bir cümle daha yok.
edirne, kırklareli, tekirdağ ve çanakkale’nin covid konusunda en güvenli iller olduğu görüldü.
ülkeyi kurtaran adamın coğrafyasından söz ediyorsunuz. insan yakmıyorlar oralarda sivas gibi. beğenmediklerini katletmiyorlar maraş gibi. adam gibi adamı vurmuyorlar fatsa gibi.
neyse salgının gereği adam gibi anlamışlar.
geri zekali şeyh düşkünleri gibi davranmamışlar.
helal olsun. göğsüm kabardı.
ülkeyi kurtaran adamın coğrafyasından söz ediyorsunuz. insan yakmıyorlar oralarda sivas gibi. beğenmediklerini katletmiyorlar maraş gibi. adam gibi adamı vurmuyorlar fatsa gibi.
neyse salgının gereği adam gibi anlamışlar.
geri zekali şeyh düşkünleri gibi davranmamışlar.
helal olsun. göğsüm kabardı.
içi boş bir kavram. önemli olan eşini bulmak değil, zaten yok. önemli olan birbirinizi farkılıklarınızla sevmek, tahammül etmek. ben ruh eşimi arıyorum diyerek yola çıkarsanız o yolun sonu gelmez. bir de üç gündür tanıdığı kişiyi ruh eşim sananlar var. yapmayın, üzülürsünüz
akp'nin adalarda yaşayan gayrimüslimleri rahatsız etme çalışmalarının bir diğer parçasıdır. diyanet yetmez direkt tarikatlardan birine verseydiniz.
fatih'ten adalara ücretsiz motorlar kaldırıp milletin evine barkına giren, ev sahibini döven, polis dövüp polis arabasını denize atan vandalları gönderdikleri günlere de şahit olduk.
adalılar özellikle ilk ada olduğu için kınalıadalılar birebir şahit oldu bunlara...
fatih'ten adalara ücretsiz motorlar kaldırıp milletin evine barkına giren, ev sahibini döven, polis dövüp polis arabasını denize atan vandalları gönderdikleri günlere de şahit olduk.
adalılar özellikle ilk ada olduğu için kınalıadalılar birebir şahit oldu bunlara...
sırf alman ağlasın diye kendi vatandaşının anasını ağlatan bir ülke düşünün.
tek bir atatürk fotoğrafı ile posterdekiler saklanacak delik ararlar :)
kedi.
saat kaç olursa olsun siz uyurken tepenize dikilip yüzünüze yüzünüze miyuvlayarak mama vermenizi, odanın kapısını açmanızı ister ya da hiçbir şey istemez, sadece canı miyuvlamak istemiştir.
bu yaratıkla yaşamaya başladığımdan beri deliksiz uyku uyuyamıyorum.
saat kaç olursa olsun siz uyurken tepenize dikilip yüzünüze yüzünüze miyuvlayarak mama vermenizi, odanın kapısını açmanızı ister ya da hiçbir şey istemez, sadece canı miyuvlamak istemiştir.
bu yaratıkla yaşamaya başladığımdan beri deliksiz uyku uyuyamıyorum.
adam gastronomik olarak yorumlamış kalkıp da denize girebiliyor musun diyor amk... ilk defa hak verdiğim bir başlık..
edit : egede okuyorum , yazları egede turizm yapıyorum tatava yapmayın
edit : egede okuyorum , yazları egede turizm yapıyorum tatava yapmayın
adam gibi adam sürücüdür.
radarı sadece ve sadece vatandaşın cebinden para tırtıklamak olarak gören, kanunları gerçekten insanların yararına uygulamayan devlete para kaptırmak bence saçmalık
radarı sadece ve sadece vatandaşın cebinden para tırtıklamak olarak gören, kanunları gerçekten insanların yararına uygulamayan devlete para kaptırmak bence saçmalık
araba ile gidip her eşyamı arabaya koyup araba anahtarını kimseye çaktırmadan ayakkabımı bağlarmış gibi yapıp jantın içine koyuyorum yıllardır başıma bir iş gelmedi.
bu eyleme bos is, gereksiz diyen veya hicbir faydasini gormedim diyen insanlarin iq'su dusuk. onlari hayatınızdan cikarin, daha kaliteli bir cevreniz olsun.
asansör bakımı işini biniş garantili olarak tanıdığına verirdi. hem düzenli olarak aidatımızı verirdik hem de asansöre her binişte dolar endeksli ücret öderdik. sonrada apartmanın kasasından beş kuruş çıkmadan asansörü yaptırdım diye ortada gezerdi...
başlayacağım vettel'inize gerizekalı ekşiciler, takım çık diyor çıkıyor, williamsın arkasında kaldı adam.
ilk hakkında leclerc'e hava koridoru verdi, ikincisinde yollanırken leclerc'den çok sonra trafiğin ortasına yollandı, takım zaten adamın elenmesi için elinden geçen herşeyi yaptı, williams da tüy dikti son virajda önüne fırlayıp ardından sektör boyu bloklaması ile.
ilk hakkında leclerc'e hava koridoru verdi, ikincisinde yollanırken leclerc'den çok sonra trafiğin ortasına yollandı, takım zaten adamın elenmesi için elinden geçen herşeyi yaptı, williams da tüy dikti son virajda önüne fırlayıp ardından sektör boyu bloklaması ile.
bence tarhana çorbasıyla karıştırıp için şarabı. en iyisi hiç alkole bulaşmayın siz, şarabı kolayla karıştırmak ne ya... bu kadar amelelik olmaz.
nüfusunun en az %90'ının sikik yobaz ve faşist olduğu bokum gibi şehir. nesine inanmadınız bu haberin de yalanlama diye saçma ve zırva haber kaynaklarını gösterdiniz?
burada ahmet kaya tişörtü giydi diye insanlar darp edildi.https://www.hurriyet.com.tr/…linc-girisimi-6649961.
yine ana babasıyla telefonda kürtçe konuşan bir genç öldürüldü .https://www.artigercek.com/…n-genc-yasamini-yitirdi memlekette her dili konuşmak serbest ama kürtçe zinhar yasak.
kürek takımından erkek milli sporcular, tayt giydi diye taciz edildi. galiba hem götleri ellendi, hem de dayak yediler.
https://www.hurriyet.com.tr/…re-tayt-dayagi-9069924
bir gün durakta yanımda duran iğrenç sıfatlı yobaz teyze, mini giymiş üniversiteli kadınlar için 'bazen erkeklere hak veriyorum, bazı kadınlar başına gelen her şeyi hak ediyor' demişti. inşallah kendisi tecavüze uğrayıp öldürülür pisliğin.
suriyeli hamile bir kadın ve 10 aylık oğlu öldürüldü. genç kadın tecavüze de uğradı elbette. https://www.hurriyet.com.tr/…-istenen-ceza-40710382
https://tr.euronews.com/…epce-operatroru-tutukland- yine patileri kesilerek öldürülen güzelim yavru köpek bu şehirde katliama uğradı.
her zaman dediğim gibi faşistler sadece belli etnik köken, ırk, mezhep, inaç grubundan olan insana düşman değildir, genelde bunlarda hayvan, kadın düşmanlığı da paket halinde bulunur.
bu şehir nüfusunun %10'u dışında helak olsa, zerre üzülmem. her sene mevsimlik kürt işçilerine yönelik saldırılar ise çok sıradan hale gelmiştir ve kimse tarafından umursanmamaktadır. başka bir yazarın da belirttiği gibi bu ırkçı saldırılar medeni bir ülkede gerçekleşse orası yıkılır, olay günlerce gündem olur. bizde ise hep bir inkar, gerçekleri açıklayanı da terörize etme çabası.
yalanlarınızı gitgide daha zor yutturacaksanız haberiniz olsun. hele bu çağda olayı telefonları ile kaydedecek pek çok şahit varken, yalanlarınızı anca sizin gibi davarlar yer. emekçilere çok geçmiş olsun dileklerimi sunuyor, çok düşük bir ihtimal olsa da, faillerin gerekli cezayı almasını temenni ediyorum.
burada ahmet kaya tişörtü giydi diye insanlar darp edildi.https://www.hurriyet.com.tr/…linc-girisimi-6649961.
yine ana babasıyla telefonda kürtçe konuşan bir genç öldürüldü .https://www.artigercek.com/…n-genc-yasamini-yitirdi memlekette her dili konuşmak serbest ama kürtçe zinhar yasak.
kürek takımından erkek milli sporcular, tayt giydi diye taciz edildi. galiba hem götleri ellendi, hem de dayak yediler.
https://www.hurriyet.com.tr/…re-tayt-dayagi-9069924
bir gün durakta yanımda duran iğrenç sıfatlı yobaz teyze, mini giymiş üniversiteli kadınlar için 'bazen erkeklere hak veriyorum, bazı kadınlar başına gelen her şeyi hak ediyor' demişti. inşallah kendisi tecavüze uğrayıp öldürülür pisliğin.
suriyeli hamile bir kadın ve 10 aylık oğlu öldürüldü. genç kadın tecavüze de uğradı elbette. https://www.hurriyet.com.tr/…-istenen-ceza-40710382
https://tr.euronews.com/…epce-operatroru-tutukland- yine patileri kesilerek öldürülen güzelim yavru köpek bu şehirde katliama uğradı.
her zaman dediğim gibi faşistler sadece belli etnik köken, ırk, mezhep, inaç grubundan olan insana düşman değildir, genelde bunlarda hayvan, kadın düşmanlığı da paket halinde bulunur.
bu şehir nüfusunun %10'u dışında helak olsa, zerre üzülmem. her sene mevsimlik kürt işçilerine yönelik saldırılar ise çok sıradan hale gelmiştir ve kimse tarafından umursanmamaktadır. başka bir yazarın da belirttiği gibi bu ırkçı saldırılar medeni bir ülkede gerçekleşse orası yıkılır, olay günlerce gündem olur. bizde ise hep bir inkar, gerçekleri açıklayanı da terörize etme çabası.
yalanlarınızı gitgide daha zor yutturacaksanız haberiniz olsun. hele bu çağda olayı telefonları ile kaydedecek pek çok şahit varken, yalanlarınızı anca sizin gibi davarlar yer. emekçilere çok geçmiş olsun dileklerimi sunuyor, çok düşük bir ihtimal olsa da, faillerin gerekli cezayı almasını temenni ediyorum.
gözünüzü seveyim adam olacak çocukların peşini bırakıp adam olmuşlar arasından seçin hanımlar, üzülüyorsunuz sonra.