Sık geçen başlıklar

mado'nun tesettürlü çalışan almama rezaleti 2

ekşi'de gör
başörtülü denince akla direkt siyasal islam ve akp geldiği içindir. (öyle olmasa dahi kamuoyundaki kanaat bu yönde)

hal böyle olunca da müşteri kitlesinin bir kısmını kaçırmak istemeyen işletmeler, başörtülü çalışan istemiyorlar. bunun sorumlusu veya suçlusu; başörtüsünü istismar eden siyasetçilerdedir.
aynı işyeri şortlu personelde çalıştırmıyor. cimer ilgilenir mi acaba?
işletmenin tercihidir devlet karışamaz bu kadar basit. bunda mağduru oynayacak garip bir durumda yoktur.

@sadecevatansever’in mesajı üzerine edit:
mado’nun cevabı

türbanlı bacılarım yine mi mağdur değil be ? :)