la vie est une soupe et je suis une fourchette.
meali: hayat bir çorba, bense bir çatalım.
hayatımı bu kadar iyi anlatan başka bir cümle daha yok.
Sık geçen başlıklar
la libertad 13
ekşi profili(bkz: habire götten zarto)
başlığı açan adamın adı heraklitos, rumları eleştiriyor amk!
tanım: dini bir merasim.
tanım: dini bir merasim.
(bkz: iş makinesi seyretmek)
çocuk boynunu kırıp ölmüşse de ekstra bir gürültü gelmeyeceği için olumsuz sonuç verecek kuraldır. bu ne lan?
ayrıca; (bkz: derdini sikeyim butonu)
ayrıca; (bkz: derdini sikeyim butonu)
metro turizm diyenler olmuş. kesinlikle katılmıyorum. adamlar cinsel heyecana kadar yaşatıyor. bunun yanı sıra insanın hayati tehlikesi olduğu zamanki adrenalin seviyesi de cabası. her an dayak yeme endişesiyle de yolun nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz. daha ne istiyorsunuz namussuzlar?
şaka deyin ne olur, yalvarırım şaka deyin lan, trol deyin, bir şey deyin, ama bunlarla mücadele ettiğimizi söylemeyin!
(bkz: sen işeme lan ayı)!!!
bugün bir daha sinirlerimi tepeme çıkaran şeydir. ulan git kendi evinde neyi nasıl yapıyorsan yap da hiç mi terbiye görmedin be öküz? ofis gibi, alışveriş merkezi gibi aynı tuvaleti birden fazla kişinin kullandığı mekanlarda bari dikkat et mal oğlu mal. bir saniyeni almaz lan o kapağı kaldırmak, onu da geçtim aynı tuvalette pisuvar denen şeylerden de var, git ona yap çişini, klozet kapağına işemeye utanmıyorsun da başkaları pipini görür diye mi utanıyorsun? böylelerini tespit edip sallandırmalı yağlı urganın ucunda ya! ben senin hastalıklı çişinin üstüne oturmak zorunda mıyım it? her şeyi görmezden gelsem bunların pisliğini temizlemek için günde kaç kere tuvalet temizleyen amcamın hakkının yenmesini görmezden gelemem, sonra ona harcanan peçeteler, su...
aslan harbiden de yattığı yerden belli olurmuş lan. oh be bugün de içimi döktüm.
bugün bir daha sinirlerimi tepeme çıkaran şeydir. ulan git kendi evinde neyi nasıl yapıyorsan yap da hiç mi terbiye görmedin be öküz? ofis gibi, alışveriş merkezi gibi aynı tuvaleti birden fazla kişinin kullandığı mekanlarda bari dikkat et mal oğlu mal. bir saniyeni almaz lan o kapağı kaldırmak, onu da geçtim aynı tuvalette pisuvar denen şeylerden de var, git ona yap çişini, klozet kapağına işemeye utanmıyorsun da başkaları pipini görür diye mi utanıyorsun? böylelerini tespit edip sallandırmalı yağlı urganın ucunda ya! ben senin hastalıklı çişinin üstüne oturmak zorunda mıyım it? her şeyi görmezden gelsem bunların pisliğini temizlemek için günde kaç kere tuvalet temizleyen amcamın hakkının yenmesini görmezden gelemem, sonra ona harcanan peçeteler, su...
aslan harbiden de yattığı yerden belli olurmuş lan. oh be bugün de içimi döktüm.
bir türlü anlam veremediğim durumdur. arkadaş dördü de 'büyük melek' olarak adlandırıldığı halde yaptıkları iş bir mi? bak mesela azrail'e! adam tarihin başlangıcından beri deyim yerindeyse köle gibi çalışıyor, can almalar falan, nerde ölüm olsa adam orda bitiveriyor, bir nefes alma desen yok. mikail keza öyle, nerde bir doğa olayı, adam orda bitiveriyor, tam bir görev adamı. yağmur yağar mikail sorumlu olur, fırtına çıkar yine bizimki, ne çekilmez çilesi varmış. ama diğer yandan cebrail, yılda dokuz saniye çalışan usain bolt gibi, bir dönem ağır iş yapmış, emekliliğini almış kenarda keyif sürüyor. tamam yaptığı işi küçümsemiyoruz ama azrail'le bir tutulması mümkün mü? gelelim israfil'e! arkadaş bu devran 4.54 milyar yıldır dönüyor, bir adam hiç mi çalışmaz? böyle görev mi olur? milyarlarca yıl sadece bir gün mü çalışılır? o gün geldiğinde hastalansa ne olacak? hepsinin de büyük melek kontenjanından aynı maaşı aldığını düşünsenize! yemin ediyorum olay çıkar, azrail bu yüzden azrail'i olur diğerlerinin alimallah! velhasıl, beni çok rahatsız eden durumdur azizim.
büyük ihtimalle yanıbaşınızda uyanmış patrondur, böyle bir iyilik için bir şeylerden fedakarlık etmek gerek.
karı kaldırmak söz konusu olduğunda şu siteden iyisini tanımıyorum.
(bkz: neşter kesmiyor diyen doktor)
debe editi: fark ettim de debe'ye girince yazacak kadar önemli bir şey yokmuş lan hayatımda.
debe editi: fark ettim de debe'ye girince yazacak kadar önemli bir şey yokmuş lan hayatımda.