yorumları zevkle okuyorum. adamlar çalışıyor, didiniyor, sonunda ortaya bir aşı çıkarıyor. "tıp dünyasının prestijli dergilerinden" the lancet de aşının işe yaradığını, hastaların tamamında antikor gözlemlendiğini ve hiç yan etki görülmediğini yazıyor.
eğer bu konuda en azından doktora yapmış bir bilim insanı değilseniz en kötü ihtimalle "hımm... ilginçmiş" deyip geçmeniz lazım. lakin başlıkta dönen muhabbetlere bak. oğlum kesin kahvede okey oynayıp çayınızı içerken giriyorsunuz bu entryleri bak. kahvehane muhabbetleri bunlar. nerede görsem tanırım.
06.09.2020 · 14. sıra
cekyatta uyuyan
05.09.2020 19:58 ~ 19:59