Sık geçen başlıklar

yazarlara whatsapp'tan gelen son mesaj 15

ekşi'de gör
yalnız yaşayan bir arkadaşımdan ;

migros'tan 1 kg kasap köfte aldım 55 tl'ye, 3 gün yeter bu bana.

ben: karkas et alsaydın daha uyguna gelirdi
aslında whatsapp'tan değil ama not düşmesem ölürüm:

"zaten snobtuk şahbaz olduk" jkldashkjfsd
oğlumun videosu. babanı seviyor musun diye soruyor eşim, o da ebet diyor :)
emoji. her taraf emoji anasını satayım. mısırlılar bu kadar hiyeroglif çizmemiştir.
“16 temmuz -29 temmuz tarihlerinde tatilde olucam o tarihlerde dükkanda bulunamıyacağım için tıraşa gelicek olan varsa haber vermek istedim”
gönderen: berber ahmet
sen dünya’nın en düşünceli berberisin be ahmet abi...
(bkz: leblebi)

memleketim çoruma geldim haftasonu için. ankaradan arkadaş öğrenmiş gittiğimi. hiç rica etmeler, getirebilir misin demeler falan yok. “leblebi” yazıp atmış sadece. olum ne anlıyosunuz şu leblebiden allahın nohudu lan nohut yani .
babamdan sabahın 8’inde gelen “su mercimeği ile dere temizleme videosu”.

allah uzun ömür versin ama bazen hasta olduğundan şüpheleniyorum.
"izlersen sanat var, yersen yarak var."

kankim bir kısa film göndermiş bana izlemem için. ben de "seks de var mı kanka filmin içinde." diye sormuş bulundum. verdiği cevap bu. evet...*