Sık geçen başlıklar

ege'de rakı balık dışında bir şey olmaması 1

ekşi'de gör
adam gastronomik olarak yorumlamış kalkıp da denize girebiliyor musun diyor amk... ilk defa hak verdiğim bir başlık..

edit : egede okuyorum , yazları egede turizm yapıyorum tatava yapmayın