Sık geçen başlıklar

nakahraca blue 14

ekşi profili
vizyon başkanı ilk defa takdir ettim. ilk defa akıllı bir iş yapıyor. o kadar transfere para harcadı takım rezil ve küme düşüyordu. bu sene sorunu kökten çözmüş ve hakem satın almış. hem daha ucuza mal olmuştur hem sonuç daha garanti hem de bu harcamalar ffp anlaşmasına dahil değildir sanıyorum.. büyüksün vizyon reis.
bu seneki barcelona'ya karşı ronaldo ne yaptı ki bu maçta emre'den bir şeyler yapması bekleniyor.
delirteceksiniz lan insanı, delirttiniz de. hayatımız boyunca kullandığımız kelimeleri ve cümleleri kullanmaz olduk, hayatımız boyunca giydiğimiz kıyafetleri giyemez olduk, hayatımız boyunca söylediğimiz sloganları kullanamaz olduk. sırf birilerinin zamanında yaptığı hataları kendisine hatırlatıyor diye...bizim vatan hainleri ile hiçbir işimiz olmadı o yüzden gocunacak yaramız yok...bazı kraldan çok kralcı dalyaraklar bütün bu saçmalıklara sadece kendilerinin işine geliyor diye çanak tutuyorlar. böyle davrananlara tek birşey söylüyorum" ananızın amını galatasaray siksin"
gün gelip devran döndüğünde yine herkesten önce ortama ayak uyduracak , en iyi şekilde faydalanacak bir parazittir.