Sık geçen başlıklar

penaltıbahçe 4

ekşi'de gör
ancak maçın ilk 20 dakikasında 5 kez rakip ceza sahasına girebilen takımların yakalayabileceği istatistiğe sahip olmanın doğal sonucudur.
vizyon başkanı ilk defa takdir ettim. ilk defa akıllı bir iş yapıyor. o kadar transfere para harcadı takım rezil ve küme düşüyordu. bu sene sorunu kökten çözmüş ve hakem satın almış. hem daha ucuza mal olmuştur hem sonuç daha garanti hem de bu harcamalar ffp anlaşmasına dahil değildir sanıyorum.. büyüksün vizyon reis.