şimdiden yerimi aldığım maç.
(bkz: #89193353)
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
aralarında bulunduğum az sayıda yazarlardır.
kadının ev adresini paylaşıyor manyaklar. sizin eleştiri anlayışınızı sikeyim. evini bulup ne yapacaksınız yakacak mısınız amk?
kılıçdaroğlu'nun etrafını saran kalabalıktan bir farkınız olduğunu mu düşünüyorsunuz?
(bkz: berk akand)
15 entry
havalimanında hakaret eden kadın
1800 entry
siz böyle de yavşaksınız işte.
insanlık tarihi boyunca sanırsın ilk defa bir insan diğerine hakaret etmiş gibi niye bu kadar tribe girdiniz olm? 50 kişiyi öldürüp 100 kişiye tecavüz etseydi 20 tane entry girmezdiniz sikikler.
edit: mesaj kutum patlamış durumda 10 sayfadan fazla mesaj geldi. hepinize tek tek dönmem mümkün değil, o yüzden destek mesajı atan herkese buradan teşekkür ediyorum. entrye başlarken az sayıda kişi demiştim ama fav sayısına, girilen entrylere, gelen destek mesajlarına bakınca az olmadığımızın farkına vardım. linç kültürüne destek olmadığınız için hepinize teşekkür ediyorum.
kadının ev adresini paylaşıyor manyaklar. sizin eleştiri anlayışınızı sikeyim. evini bulup ne yapacaksınız yakacak mısınız amk?
kılıçdaroğlu'nun etrafını saran kalabalıktan bir farkınız olduğunu mu düşünüyorsunuz?
(bkz: berk akand)
15 entry
havalimanında hakaret eden kadın
1800 entry
siz böyle de yavşaksınız işte.
insanlık tarihi boyunca sanırsın ilk defa bir insan diğerine hakaret etmiş gibi niye bu kadar tribe girdiniz olm? 50 kişiyi öldürüp 100 kişiye tecavüz etseydi 20 tane entry girmezdiniz sikikler.
edit: mesaj kutum patlamış durumda 10 sayfadan fazla mesaj geldi. hepinize tek tek dönmem mümkün değil, o yüzden destek mesajı atan herkese buradan teşekkür ediyorum. entrye başlarken az sayıda kişi demiştim ama fav sayısına, girilen entrylere, gelen destek mesajlarına bakınca az olmadığımızın farkına vardım. linç kültürüne destek olmadığınız için hepinize teşekkür ediyorum.
(bkz: hahahahahahahahahaha)
sonradan konuşan tip var ya hani "onun yaptığı da ayıp" diyen kişi .
işte bu tip zurnalar yüzünden bu haldeyiz
anında güçlüden yana olur bu tipler.
işte bu tip zurnalar yüzünden bu haldeyiz
anında güçlüden yana olur bu tipler.
--- spoiler ---
belki kaçıranlar olmuştur,
- iron man (2008)'de tony stark orta doğudan us'e geri döndüğünde ilk ne istiyor? cheeseburger. bu yüzden morgan (tony'nin ufaklık) cheeseburger istediğinde hüngür hüngür ağlıyor insan.
https://www.youtube.com/watch?v=eyrwbklpscs
- 3v1 thanos fight hezimetle sonuçlanmış, her şey bitmek üzere. o anda falcon, captain america'nın kulağına ne diyor? "on your left". önceki captain america filmlerinde sabah koşularında captain'ın falcon'a söylediği bir replikti bu.
https://www.youtube.com/watch?v=t2e1mlurbdy
işte böyle referanslar bu filmi duygusal açıdan çok, çok yüksek yerlere koymuş.
--- spoiler ---
müthiş film. bu filmi beğenmeyen, filme bok atıp duran insanları hayatınızdan çıkarın *. evlenmeyi düşünüyorsanız tekrar düşünün. zira şunu izleyip zevkten dört köşe olmayan bir insan hayatta neyle tatmin olur bilmiyorum.
belki kaçıranlar olmuştur,
- iron man (2008)'de tony stark orta doğudan us'e geri döndüğünde ilk ne istiyor? cheeseburger. bu yüzden morgan (tony'nin ufaklık) cheeseburger istediğinde hüngür hüngür ağlıyor insan.
https://www.youtube.com/watch?v=eyrwbklpscs
- 3v1 thanos fight hezimetle sonuçlanmış, her şey bitmek üzere. o anda falcon, captain america'nın kulağına ne diyor? "on your left". önceki captain america filmlerinde sabah koşularında captain'ın falcon'a söylediği bir replikti bu.
https://www.youtube.com/watch?v=t2e1mlurbdy
işte böyle referanslar bu filmi duygusal açıdan çok, çok yüksek yerlere koymuş.
--- spoiler ---
müthiş film. bu filmi beğenmeyen, filme bok atıp duran insanları hayatınızdan çıkarın *. evlenmeyi düşünüyorsanız tekrar düşünün. zira şunu izleyip zevkten dört köşe olmayan bir insan hayatta neyle tatmin olur bilmiyorum.
konuyu bilen, yani osmanlıca adlı kombinasyonu bilen biri olarak açıklıyorum;
osmanlıca bir dil değil bir oluşumdur. divan edebiyatı ve osmanlı yazı dili olmanın ötesinde bir fonksiyonu zaten yoktu. halk hep türkçe konuştu, zaten okuyup yazmıyordu, kendi sözlü edebiyatını oluşturdu; halk edebiyatı. halk edebiyatının dili türkçe, saray ve çevresi için yapılan edebiyatın dili arapca+farsca+azıcık da türkçe kombinasyonu osmanlıca. ağdalı kuralları olmayan, her yana çekilebilen bir oluşum.
mustafa kemal atatürk'ten allah razı olsun. halkın dilini yani türkçe'yi daha kolay okuyup yazabileceği bir alfabe ile yazı dili yaptı.
yanı önce tarihçilerimiz bu oluşumu öğrensin. o arşivleri inceleyebilsin. zira artık zibil gibi seviyesi düşük üniversitelerde bu oluşumu öğrenemiyorlar.
zaten sürekli değişen, çocukları allak bullak edip stresli tavuğa çeviren sistemden osmanlıca eksik olsun. allah rızası için.
osmanlıca bir dil değil bir oluşumdur. divan edebiyatı ve osmanlı yazı dili olmanın ötesinde bir fonksiyonu zaten yoktu. halk hep türkçe konuştu, zaten okuyup yazmıyordu, kendi sözlü edebiyatını oluşturdu; halk edebiyatı. halk edebiyatının dili türkçe, saray ve çevresi için yapılan edebiyatın dili arapca+farsca+azıcık da türkçe kombinasyonu osmanlıca. ağdalı kuralları olmayan, her yana çekilebilen bir oluşum.
mustafa kemal atatürk'ten allah razı olsun. halkın dilini yani türkçe'yi daha kolay okuyup yazabileceği bir alfabe ile yazı dili yaptı.
yanı önce tarihçilerimiz bu oluşumu öğrensin. o arşivleri inceleyebilsin. zira artık zibil gibi seviyesi düşük üniversitelerde bu oluşumu öğrenemiyorlar.
zaten sürekli değişen, çocukları allak bullak edip stresli tavuğa çeviren sistemden osmanlıca eksik olsun. allah rızası için.
bu sözde kurumsal okulda çalışan öğretmen bir arkadaşımın sesi olarak bu başlığı açıyorum.
bu okul 2 aydır öğretmenlerine maaş vermiyor.
sesini çıkarmaya çalışan öğretmenleride sindiriyorlar. sürekli sosyal medyada paylaşım yapmayın diye öğretmenleri uyarıyorlar. tehdit ediyorlar.
öğrencilerden milyonları cebine koyan kurum. 3 kuruş öğretmen maaşını ödemiyor.
bi el at be sözlük.
edit: destek için çok teşekkür ederim.
bu başlığı sosyal medya hesaplarında da paylaşırsanız çok sevinirim.
edit 2: eğer doğa koleji bu konuda bir adıma atarsa burada duyuracağım..
bu okul 2 aydır öğretmenlerine maaş vermiyor.
sesini çıkarmaya çalışan öğretmenleride sindiriyorlar. sürekli sosyal medyada paylaşım yapmayın diye öğretmenleri uyarıyorlar. tehdit ediyorlar.
öğrencilerden milyonları cebine koyan kurum. 3 kuruş öğretmen maaşını ödemiyor.
bi el at be sözlük.
edit: destek için çok teşekkür ederim.
bu başlığı sosyal medya hesaplarında da paylaşırsanız çok sevinirim.
edit 2: eğer doğa koleji bu konuda bir adıma atarsa burada duyuracağım..
(bkz: ebrar)
yok winrar amuhagoym.
yok winrar amuhagoym.
götünü büyüteceğine kafalarını çalıştıran insanların gercekleştirdigi linçtir.
öyle gariban gördüğü insanı aşağilayip sonra "linç ediyolaa" diye ağlayacaksa oynamayalım.
öyle gariban gördüğü insanı aşağilayip sonra "linç ediyolaa" diye ağlayacaksa oynamayalım.
katıldığım önerme.dün yanımda oturan hayvan oğlu hayvanlar sağlı sollu film zevkimin içine etti.hem çıtır çıtır,hışır hışır mısır yediler hem de eş zamanlı kola hüplettiler.yemeyi içmeyi bilmiyorsunuz üstelik orası yeri bile değil.ulan azıcık saygı!
yüksek yağ oranı ile eker ayran.
kırmızı kapak.
sektöre yıllarımızı verdik. en son 2.4 yağ oranı vardı.
ayranda lezzeti yağ oranı belirliyor. yüksek olan hangisi ise onu alın.
yağ oranına bakın 1.6 ise almayın.
kırmızı kapak.
sektöre yıllarımızı verdik. en son 2.4 yağ oranı vardı.
ayranda lezzeti yağ oranı belirliyor. yüksek olan hangisi ise onu alın.
yağ oranına bakın 1.6 ise almayın.
sevdiğim adamı bu dünyadan uğurladığım halde,hala yaşayabiliyorum.
youtube'da bir süredir meydana gelen durumdur. milyonlarca izlenmiş cover videolarına bakıyorum kızın sesi abartıldığı kadar değil ve her yer bunlarla dolu, sesi daha güzel olan arkadaşlarım var.
bu durumun ortaya çıkmasının türk erkeklerinin abazalığından kaynaklanmakta olduğunu düşünmekteyim.
edit: verdiğim şarkı linki yanlış anlaşılabildiği için kaldırıldı.
edit2: fürya değil furya imiş doğrusu, özür dilerim.
bu durumun ortaya çıkmasının türk erkeklerinin abazalığından kaynaklanmakta olduğunu düşünmekteyim.
edit: verdiğim şarkı linki yanlış anlaşılabildiği için kaldırıldı.
edit2: fürya değil furya imiş doğrusu, özür dilerim.
birader boş konuşma halk seni istememiş işte, verdiğin hizmetler her ne ise yetmemiş veya veremediğin hizmetler, verdiklerinin önüne geçmiş ve halk 25 sene sonra seni oradan indirmiş. ben bir ayar göremiyorum, adam kazanmanın verdiği rahatlıkla gülümsemiş.
tanım: izleyiciyi de gülümseten bir konuşmadır fakat gülümseme saikleri farklıdır.
tanım: izleyiciyi de gülümseten bir konuşmadır fakat gülümseme saikleri farklıdır.
(bkz: gavat müftü)
dün 42 kez girdiğim profiline bugün 29 kere girdim. kimse kendini vazgeçilmez sanmasın!
ben onun sinirini ayrı, kırıcılığını ayrı skeyim.
sinirini de, kırıcılığını da alsın sktirsin gitsin hayatımdan.
sinirini de, kırıcılığını da alsın sktirsin gitsin hayatımdan.
gitgide her şehirde farklı sosyal krizlere dönüşmekte olan göçmenlik sorununun bir diğer vukuatıdır. dişi ağrıyan miniğe çok üzüldüm o ayrı.
emekçi bir hanımefendi'ye hakaretlerde bulunmuş kişileri barındıran halkla ilişkiler firması. anladığımız kadarıyla halkla ilişkiler konusunda baya başarılılar!
pro iletişim ile çalışan firmalar kesinlikle boykot edilmelidir.
edit :1 yıl önce firmadan ayrıldığını belirten bir mesaj aldım. doğru mu bilmiyorum.
pro iletişim ile çalışan firmalar kesinlikle boykot edilmelidir.
edit :1 yıl önce firmadan ayrıldığını belirten bir mesaj aldım. doğru mu bilmiyorum.
rusya, ukrayna, macaristan gibi doğu bloku ülkelerine gidenler bilir halkın geneli 15-25 yaş aralığında eski model araçlara biner. çok zengin değilse sıradan vatandaşın altında son model araba görülmez.
peki tembellikte, kısa yoldan köşeyi dönmekte zirvede olan, ürettiği tek bir kalem malı olmayan ve doğal enerji rezervi de bulunmayan bir ülkenin vatandaşı olarak sen nasıl kendinde bir hak görüyorsun son model araçlara binmeyi ya da 3-4 senede bir aracını yenilemeyi? hangi konuda bir üstünlüğün var o saydığım ülke insanlarından??
bunun adına kriz değil normalleşme süreci denir. normale yani fakir halk olmaya dönüyorsun. yaşadığın 10 senelik suni zenginlikti ve bitti. buna alışacaksın başka yolu yok.
peki tembellikte, kısa yoldan köşeyi dönmekte zirvede olan, ürettiği tek bir kalem malı olmayan ve doğal enerji rezervi de bulunmayan bir ülkenin vatandaşı olarak sen nasıl kendinde bir hak görüyorsun son model araçlara binmeyi ya da 3-4 senede bir aracını yenilemeyi? hangi konuda bir üstünlüğün var o saydığım ülke insanlarından??
bunun adına kriz değil normalleşme süreci denir. normale yani fakir halk olmaya dönüyorsun. yaşadığın 10 senelik suni zenginlikti ve bitti. buna alışacaksın başka yolu yok.
alışmıştır. şahsen ben alıştım artık bu bir rüya hadi kalk hadi uyan korkma diye kendimi telkin edip uyanıyorum valla.
(bkz: ocean's eleven)
valla ekrem başkan geri adım atarsa namerttir! hatta 35 olarak revize ettik, bundan sonra 35 tl desin blöfü görsün, arttırsın, sonra da altlarındaki fuzuli makam arabalarını alsın, vergileri, kaskoları, sigortaları ile de o açığı kapatırlar 1500 küsür araba...
hem bu çomarlara da ders olur, sen misin 40 a indirilelim diyen. al sana 40 ;)
hem bu çomarlara da ders olur, sen misin 40 a indirilelim diyen. al sana 40 ;)
başlığı açan @gizli vezne ve başlığı dün uplayan bütün suserlara teşekkürü bir borç bilirim.
başkan sadece bugün 40 bin abone kazanmış. bunun ekşi sayesinde olduğunu bilmek, bu ailenin gücünü hissetmek ve ailede yer almak çok güzel bir duygu.
hepinizi çok seviyorum vatansever arkadaşlar.
bugün de gündemde tutalım.
not: tanıdıklarınızın telefonunu bir bahane ile alıp, abone olun.*
başkan sadece bugün 40 bin abone kazanmış. bunun ekşi sayesinde olduğunu bilmek, bu ailenin gücünü hissetmek ve ailede yer almak çok güzel bir duygu.
hepinizi çok seviyorum vatansever arkadaşlar.
bugün de gündemde tutalım.
not: tanıdıklarınızın telefonunu bir bahane ile alıp, abone olun.*
görüşürüz buket
3 büyük kentin dahil olduğu 11 büyükşehirle sana veda ediyor ve kahkaha ile uğurluyoruz.
3 büyük kentin dahil olduğu 11 büyükşehirle sana veda ediyor ve kahkaha ile uğurluyoruz.
başkentin yeniden türkiye cumhuriyeti’nin başkentine dönüştüğünün göstergesidir.
funda esenç'in profesyonel bir çalışanı tarafından açıldığı belli olan başarısız bir pr çalışması.
(bkz: yemezler)
(bkz: yemezler)
en güzel yorumu videoda sesi duyulan hanımefendi yapmıştır. “ben o kızın yerinde olsaydım seni dövmüştüm.” diyerek.
bunu dedikten sonra dokunulmaz olunuyor heralde
kişiye istediğin kadar küfür falan et sonrasinda hop hop hop temas yok dediğin andaaa sihir gerçekleşir ve koruma kalkanı etrafını sarar. magic spell yani.
kişiye istediğin kadar küfür falan et sonrasinda hop hop hop temas yok dediğin andaaa sihir gerçekleşir ve koruma kalkanı etrafını sarar. magic spell yani.
(bkz: hop hop hop temas yok)
arka arkaya 5 tane olumsuz entry görünce 20 tl ateşledim. maksat tarafımız belli olsun. ayrıca benim azılı düşmanım da olsa eğer fikirleri ve görüşleri değiştiyse dostum gibi davranırım sıkıntı yok. 25-30 sene önceki hatalardan ders alınmalı zaten.
o zamanlar yaşananların ekmeğini yiyor mevcut iktidar. ayık olmak lazım.
tanım: ufak da olsadestek verilesi kampanyadır.
o zamanlar yaşananların ekmeğini yiyor mevcut iktidar. ayık olmak lazım.
tanım: ufak da olsadestek verilesi kampanyadır.
sevgili hocam, umarım biri karınızı sikip pişman olur
tc ibaresi çıkarılınca hiçbir şey olmadığını sanandan daha makul geldi bana.
linkte görülmektedir
trt'nin 82 milyon vatandaşın parasını elektrik faturası aracılığıyla gasp edip bu delirmiş herifi karısıyla belgesele çekip yayınlaması hadisesidir. trt'ye bir uzay belgeseli yayınla deseniz yayınlamaz. bu herifi belgesele çekmiş. karısının adını kullanmışlar. belli ki tepki çekeceğini biliyorlar.
shakespeare müslümandır ve adı şeyh pir'dir, keşke yunan galip gelseydi, yeter ki şeriat gelsin türkiye devleti yıkılsa da olur, atatürk'ün ruhunu çağırdım, türkçülüğü başlatan yahudilerdir, stalin kumlara ayet-el kürsi okutturdu, karl marx cinnidir gibi fantastik beyanlarda bulunmuş bir zırcahildir bu herif. atatürk'ün annesine attığı iğrenç iftiralar yüzünden bile türkiye'de barındırılmaması gereken bir provokatördür. bkz o kadar çok var ki örnek yaz yaz bitiremiyorum.
"onlar mütedeyyin yaşamlarıyla çevrelerine örnek olan insanlar" diye başlık atmışlar. sizin yaşayacağınız mütedeyyin hayatın da ölüsüne bir tas suyu verenin de...
trt'nin 82 milyon vatandaşın parasını elektrik faturası aracılığıyla gasp edip bu delirmiş herifi karısıyla belgesele çekip yayınlaması hadisesidir. trt'ye bir uzay belgeseli yayınla deseniz yayınlamaz. bu herifi belgesele çekmiş. karısının adını kullanmışlar. belli ki tepki çekeceğini biliyorlar.
shakespeare müslümandır ve adı şeyh pir'dir, keşke yunan galip gelseydi, yeter ki şeriat gelsin türkiye devleti yıkılsa da olur, atatürk'ün ruhunu çağırdım, türkçülüğü başlatan yahudilerdir, stalin kumlara ayet-el kürsi okutturdu, karl marx cinnidir gibi fantastik beyanlarda bulunmuş bir zırcahildir bu herif. atatürk'ün annesine attığı iğrenç iftiralar yüzünden bile türkiye'de barındırılmaması gereken bir provokatördür. bkz o kadar çok var ki örnek yaz yaz bitiremiyorum.
"onlar mütedeyyin yaşamlarıyla çevrelerine örnek olan insanlar" diye başlık atmışlar. sizin yaşayacağınız mütedeyyin hayatın da ölüsüne bir tas suyu verenin de...
kalite hoş bir ifade olmamakla birlikte, zaman ve enerjisini bu mecrada tüketmek istemeyen, bu şekilde kendisini daha huzurlu ve özgür hisseden kadındır.
yallah metro turizm'e.
şampiyon beşiktaş veya galatasaray olursa benim için her ikisi de hak etmiştir. başakşehir olmasın hatta şampiyonlar ligine bile gidemesin ibneler. milyonlarca taraftarı olan iki takımın karşısına saçma sapan takımla çıkıp insanları renci de etmenin alemi yok.
saçma sapan proje takımı seneye defolup gitmeli.
not:gs
saçma sapan proje takımı seneye defolup gitmeli.
not:gs
evli olan kişi uçkurunu tutacak, diğer tarafı bağlayan bir durum yok.
yazları almanyadan karayoluyla gelip arabayı doldurup geri dönüyolar ha bu arada diğer aile bireyleri uçakla dönüyor arabada yer kalmadığı için.
o yüzden çok severler ülkelerini euro-tl sevgisi diyoruz.
o yüzden çok severler ülkelerini euro-tl sevgisi diyoruz.
(bkz: buket’in içip içip kanal d’nin kapısına dayanması)
şaka bir yana editi : umarım bu durum kendisine iyi bir ders olur da bundan sonraki hayatında güçlüden yana tavır almak yerine doğru ve haklıdan yana tavır almayı kendisine ilke edinir.
iktidarlar gelir geçer. güce tapmak yerine omurgalı bir duruşa sahip olmak uzun vadede kazandırır.
şaka bir yana editi : umarım bu durum kendisine iyi bir ders olur da bundan sonraki hayatında güçlüden yana tavır almak yerine doğru ve haklıdan yana tavır almayı kendisine ilke edinir.
iktidarlar gelir geçer. güce tapmak yerine omurgalı bir duruşa sahip olmak uzun vadede kazandırır.
yapan firmaya mahkum garantisi verilmez umarım dediğim gelişme. *
20 yıl önce sözlük'ün nasıl kurulduğunu, o günlerde neler yaşandığını anlatan ekşi sözlük 20. yıl belgeseli’nin ikinci bölümü yayında.
2. bölümü izlemek için: https://youtu.be/r5by7dmyfwo
2. bölümü izlemek için: https://youtu.be/r5by7dmyfwo
son 15 yılda görev almış tek nitelikli eğitim bakanı olarak görülen bakan.
göreve geldiğinden beri niteliklerini gösterecek ne yapmış mesela?
göreve geldiğinden beri niteliklerini gösterecek ne yapmış mesela?
hepimizin ortak ümididir. umarız kalan maçlardan yeterli puanı alır da la liga'da kalmayı başarır.
eibar'sız la liga'nın geçmişini sikerim ben.
eibar'sız la liga'nın geçmişini sikerim ben.
'öfkeli çocuklar' partisi
"... kurşunlarım bitince bu aciz vücudumu bayrağıma sarar, düşman kurşunlarıyla yaralanır, temiz kanımı, kutsal bayrağıma içire içire tek başıma can veririm. ben buna and içtim."
bu tarihi konuşmayı yapan liderden bahsediyorsunuz.
ağzınızı çalkalayın it sürüleri.
bu tarihi konuşmayı yapan liderden bahsediyorsunuz.
ağzınızı çalkalayın it sürüleri.
ilave tv her yerde! ilave tv sizleri seviyor...
bu arkadaşa da mı kıydınız be. pırıl pırıl vatan evladı
bu arkadaşa da mı kıydınız be. pırıl pırıl vatan evladı
koyu bir galatasaraylı olarak kesinlikle ultraslan değildir dediğim anket.
aptal aptal arabesk şarkılar söyleyip takımı uyutmaktan başka bildikleri bir bok yok. ibrahim erkal mı azer bülbül mü ne hayatımda ilk kez bir parçayı tribünden öğrendim amk.
şu ucubeliğe bakar mısın ya?
https://www.youtube.com/watch?v=qttqp9-cmsg
müzik zevkinize sokayım vasat herifler
https://www.youtube.com/watch?v=e3c7yavo6lu
aptal aptal arabesk şarkılar söyleyip takımı uyutmaktan başka bildikleri bir bok yok. ibrahim erkal mı azer bülbül mü ne hayatımda ilk kez bir parçayı tribünden öğrendim amk.
şu ucubeliğe bakar mısın ya?
https://www.youtube.com/watch?v=qttqp9-cmsg
müzik zevkinize sokayım vasat herifler
https://www.youtube.com/watch?v=e3c7yavo6lu