beşiktaş ölüm kalım maçına çıksa ölür.
Sık geçen başlıklar
beşiktaş'ın sinsi gibi gelip şampiyon olması 6
ekşi'de görson 7 gs maçının 2'si deplasman olmak üzere 5'ini kazanan takım için "kazanacaklarını zannedenler" diyen suriyelilerin doluştuğu başlık. ha bunu diyenlerde sadece bir maç kazanmış o da kendi evinde ve geçen sezon. olm nargile mi çarpıyor sizi? içecekseniz adam gibi için. neyse.. geliyoruz!
bak beşiktaşlı kardeşim. galatasaray'ı sevmiyorsun değil mi? merak etme biz de sana bayılmıyoruz. ama şu sözümden emin ol.samimiyetime güven.başakşehir şampiyon olacağına, sen ol. gerekirse 1 sene kafamı ütüle. zoruma giderse namerdim. o kupa arda ile emre'nin elinde yükseleceğine şenol güneş'in elinde yükselsin gurur duyarım.
bu başlıkta veya şenol güneş başlığında aylar öncesinde dahi yazdıklarımda çelişen entry bulursan da gel burdayım. prototipler değil halkın takımları kazanacak inşallah. ister bjk ister gs olsun.
bu başlıkta veya şenol güneş başlığında aylar öncesinde dahi yazdıklarımda çelişen entry bulursan da gel burdayım. prototipler değil halkın takımları kazanacak inşallah. ister bjk ister gs olsun.
şampiyon beşiktaş veya galatasaray olursa benim için her ikisi de hak etmiştir. başakşehir olmasın hatta şampiyonlar ligine bile gidemesin ibneler. milyonlarca taraftarı olan iki takımın karşısına saçma sapan takımla çıkıp insanları renci de etmenin alemi yok.
saçma sapan proje takımı seneye defolup gitmeli.
not:gs
saçma sapan proje takımı seneye defolup gitmeli.
not:gs
aynı başlık geçen sene bu aylarda fenerbahçe için açılmıştı ve sonuç malum.
ben beşiktaş'ı biraz olsun tanimissam son haftalarda kendini o strese sokmaz ve bu akşam sivas'a puan kaybeder.
edit: (bkz: #72405976)
ben beşiktaş'ı biraz olsun tanimissam son haftalarda kendini o strese sokmaz ve bu akşam sivas'a puan kaybeder.
edit: (bkz: #72405976)