Sık geçen başlıklar

elit kesimin çocuklara koyduğu sikimsonik isimler 6

ekşi'de gör
ted’in listesinde gördüğüm: enda

öyleyse hep birlikte: endaaaa iyaaaa vil olveyz lav yuuu uuu aaaa
başlık altında theo, aleks, karin gibi isimler eleştirilmiş. şaka mı yapıyorsunuz yoksa ciddi misiniz? hiç mi rum veya ermeni komşunuz, tanıdığınız yok. 61 yaşında karin isimli biri var mesela ailemde. demek ki, vaktiyle aile büyükleri sikimsoniklik modasına uymuş.
kolejde öğretmenlik yaptığım sene çocuklara seslenirken gülmemek için kendimi şekilden şekile sokmama sebebiyet veren durum.
lisedeki muzik ogretmenimiz oglunun adini ceday koymustu. anlamini sordugumuzda jedı'dan geldigini soylemisti.