Sık geçen başlıklar

alfabenin30uncuharfi 5

ekşi profili
bu sözde kurumsal okulda çalışan öğretmen bir arkadaşımın sesi olarak bu başlığı açıyorum.

bu okul 2 aydır öğretmenlerine maaş vermiyor.

sesini çıkarmaya çalışan öğretmenleride sindiriyorlar. sürekli sosyal medyada paylaşım yapmayın diye öğretmenleri uyarıyorlar. tehdit ediyorlar.

öğrencilerden milyonları cebine koyan kurum. 3 kuruş öğretmen maaşını ödemiyor.

bi el at be sözlük.

edit: destek için çok teşekkür ederim.
bu başlığı sosyal medya hesaplarında da paylaşırsanız çok sevinirim.

edit 2: eğer doğa koleji bu konuda bir adıma atarsa burada duyuracağım..