Sık geçen başlıklar

skumbag 36

ekşi profili
windows xp'li yıllar degildir.

internete dial-up ile bağlandığınız, 146 denen nanenin nice ocaklara incir ağacı diktiği, arkadasinizla online bisey oynamak icin sirayla birbirinizi aramaniz gereken, oyuna girmeden once ise evde "telefonu acmayinnn" diye bagirdiginiz, tek bir tane mp3 indirmek için 1 gün beklediğiniz, film indirmenin ise fanteziden ibaret olduğu, mirc'te canlı maç anlatan kanalları takip ettiğiniz, herkesin sikindirik bir web sayfası yapıp kendisini tanıttığı yıllardır.
götünü büyüteceğine kafalarını çalıştıran insanların gercekleştirdigi linçtir.

öyle gariban gördüğü insanı aşağilayip sonra "linç ediyolaa" diye ağlayacaksa oynamayalım.
en basitinden einstein'ın ve hawking'in teorilerinin doğruluğunu göstermesi açısından 21. yüzyılın en önemli olaylarından birine "bir işe yaramıyor çünkü ben anlamadım amk" diyen bir keko beyanı.

edit. şu konunun tartışılması bile ülkenin içler acısı halini ortaya koyuyor. yazık lan. adamlar dünyanın dört bir yanından 9 tane radyoteleskopla, atomik düzeyde simultane ölçüm gerçekleştirip bir galaksinin çekirdeğinin fotoğrafını çekiyor, amk ekşicisi "sorguluyorum" ayağına "bi halta yaramıyor yeaa fotoşop gibin amk" diyor. derdin sorgulamak olsaydı açar google'a yazardın. geçiniz.
her seçimden önce maruz kaldığımız taciz.

arkadaş, maltepe'de oturuyorum, maltepe adayları günde 2 defa atıyor, ibb adayları atıyor, bir dönem ankara'da yaşadığım için ankara adayları atıyor, memleketimdeki adaylar atıyor...
bu nedir yav? sikerim seçiminizi, bir rahat verin.
7 yıldır atama bekleyen bir ögretmenin yardım ve destek için açtığı başlığa "eskortluk yapabilirsin." diye entry giren, tepki gelince de "başlığı okumadan yazdım" diye kıvıran yazarın uçurulması için başlatılan kampanya.

söz konusu entry

ayrıca: (bkz: #87988646)

edit. herhangi bir yazarın uçurulmasına prensip olarak karşı olanları anlıyorum da şu her tarafından pislik akan hesabı savunanların cidden tedaviye ihtiyacı var.
akp'ye oy vermeye devam ederlerse yaşa da takılırlar, başa da otururlar.
sonra da rte twitlerinin altında ağlaşırlar. biz de uzaktan izleyip güleriz.
çalışın amk.
ahaber'in nasıl bir bok çukuru olduğunu bir kez daha gösteren olay.

lan facebook'ta biri kufur edince zuckerberg'e mi sallıyorsunuz?

sozlugun maaşlı aktrollü bile anlam verememiş allahım nasil bir şeyle sınanıyoruz...