Sık geçen başlıklar
skumbag 36
ekşi profili(bkz: kafa siken furkan zırvaları)
windows xp'li yıllar degildir.
internete dial-up ile bağlandığınız, 146 denen nanenin nice ocaklara incir ağacı diktiği, arkadasinizla online bisey oynamak icin sirayla birbirinizi aramaniz gereken, oyuna girmeden once ise evde "telefonu acmayinnn" diye bagirdiginiz, tek bir tane mp3 indirmek için 1 gün beklediğiniz, film indirmenin ise fanteziden ibaret olduğu, mirc'te canlı maç anlatan kanalları takip ettiğiniz, herkesin sikindirik bir web sayfası yapıp kendisini tanıttığı yıllardır.
internete dial-up ile bağlandığınız, 146 denen nanenin nice ocaklara incir ağacı diktiği, arkadasinizla online bisey oynamak icin sirayla birbirinizi aramaniz gereken, oyuna girmeden once ise evde "telefonu acmayinnn" diye bagirdiginiz, tek bir tane mp3 indirmek için 1 gün beklediğiniz, film indirmenin ise fanteziden ibaret olduğu, mirc'te canlı maç anlatan kanalları takip ettiğiniz, herkesin sikindirik bir web sayfası yapıp kendisini tanıttığı yıllardır.
türbanlı bir bacımızın müthiş yükselişidir. kuşkusuz allah onun yaninda olduğu için yükselmiştir. yoksa torpil filan yok yani.
götünü büyüteceğine kafalarını çalıştıran insanların gercekleştirdigi linçtir.
öyle gariban gördüğü insanı aşağilayip sonra "linç ediyolaa" diye ağlayacaksa oynamayalım.
öyle gariban gördüğü insanı aşağilayip sonra "linç ediyolaa" diye ağlayacaksa oynamayalım.
en basitinden einstein'ın ve hawking'in teorilerinin doğruluğunu göstermesi açısından 21. yüzyılın en önemli olaylarından birine "bir işe yaramıyor çünkü ben anlamadım amk" diyen bir keko beyanı.
edit. şu konunun tartışılması bile ülkenin içler acısı halini ortaya koyuyor. yazık lan. adamlar dünyanın dört bir yanından 9 tane radyoteleskopla, atomik düzeyde simultane ölçüm gerçekleştirip bir galaksinin çekirdeğinin fotoğrafını çekiyor, amk ekşicisi "sorguluyorum" ayağına "bi halta yaramıyor yeaa fotoşop gibin amk" diyor. derdin sorgulamak olsaydı açar google'a yazardın. geçiniz.
edit. şu konunun tartışılması bile ülkenin içler acısı halini ortaya koyuyor. yazık lan. adamlar dünyanın dört bir yanından 9 tane radyoteleskopla, atomik düzeyde simultane ölçüm gerçekleştirip bir galaksinin çekirdeğinin fotoğrafını çekiyor, amk ekşicisi "sorguluyorum" ayağına "bi halta yaramıyor yeaa fotoşop gibin amk" diyor. derdin sorgulamak olsaydı açar google'a yazardın. geçiniz.
oy farkı kapaniyür.
(bkz: ağlama melis)
her seçimden önce maruz kaldığımız taciz.
arkadaş, maltepe'de oturuyorum, maltepe adayları günde 2 defa atıyor, ibb adayları atıyor, bir dönem ankara'da yaşadığım için ankara adayları atıyor, memleketimdeki adaylar atıyor...
bu nedir yav? sikerim seçiminizi, bir rahat verin.
arkadaş, maltepe'de oturuyorum, maltepe adayları günde 2 defa atıyor, ibb adayları atıyor, bir dönem ankara'da yaşadığım için ankara adayları atıyor, memleketimdeki adaylar atıyor...
bu nedir yav? sikerim seçiminizi, bir rahat verin.
7 yıldır atama bekleyen bir ögretmenin yardım ve destek için açtığı başlığa "eskortluk yapabilirsin." diye entry giren, tepki gelince de "başlığı okumadan yazdım" diye kıvıran yazarın uçurulması için başlatılan kampanya.
söz konusu entry
ayrıca: (bkz: #87988646)
edit. herhangi bir yazarın uçurulmasına prensip olarak karşı olanları anlıyorum da şu her tarafından pislik akan hesabı savunanların cidden tedaviye ihtiyacı var.
söz konusu entry
ayrıca: (bkz: #87988646)
edit. herhangi bir yazarın uçurulmasına prensip olarak karşı olanları anlıyorum da şu her tarafından pislik akan hesabı savunanların cidden tedaviye ihtiyacı var.
akp'ye oy vermeye devam ederlerse yaşa da takılırlar, başa da otururlar.
sonra da rte twitlerinin altında ağlaşırlar. biz de uzaktan izleyip güleriz.
çalışın amk.
sonra da rte twitlerinin altında ağlaşırlar. biz de uzaktan izleyip güleriz.
çalışın amk.
11 yaşında olduğumu öğrendiğim başlık. oh amk yazın 3 ay tatil.
ahaber'in nasıl bir bok çukuru olduğunu bir kez daha gösteren olay.
lan facebook'ta biri kufur edince zuckerberg'e mi sallıyorsunuz?
sozlugun maaşlı aktrollü bile anlam verememiş allahım nasil bir şeyle sınanıyoruz...
lan facebook'ta biri kufur edince zuckerberg'e mi sallıyorsunuz?
sozlugun maaşlı aktrollü bile anlam verememiş allahım nasil bir şeyle sınanıyoruz...
iki gün önce yazar olmuş birinin tespitidir.
daha dur senin cemiyete kabulünü yapmadık genç.
(bkz: hele bir otur soluklan yeğenim)
daha dur senin cemiyete kabulünü yapmadık genç.
(bkz: hele bir otur soluklan yeğenim)
bir kapatıp açtığınızda düzelen problem.
cevabı evet olan soru.
biz zenginler de arada üzülüyoruz ama sonra zengin olduğumuz aklimiza gelince bir nebze rahatlıyoruz.
biz zenginler de arada üzülüyoruz ama sonra zengin olduğumuz aklimiza gelince bir nebze rahatlıyoruz.