arka arkaya 5 tane olumsuz entry görünce 20 tl ateşledim. maksat tarafımız belli olsun. ayrıca benim azılı düşmanım da olsa eğer fikirleri ve görüşleri değiştiyse dostum gibi davranırım sıkıntı yok. 25-30 sene önceki hatalardan ders alınmalı zaten.
o zamanlar yaşananların ekmeğini yiyor mevcut iktidar. ayık olmak lazım.
tanım: ufak da olsadestek verilesi kampanyadır.
27.04.2019 · 33. sıra
hay anasini nickeyim
26.04.2019 18:40