Sık geçen başlıklar

saadet partisi'ne destek oluyoruz kampanyası 1

ekşi'de gör
arka arkaya 5 tane olumsuz entry görünce 20 tl ateşledim. maksat tarafımız belli olsun. ayrıca benim azılı düşmanım da olsa eğer fikirleri ve görüşleri değiştiyse dostum gibi davranırım sıkıntı yok. 25-30 sene önceki hatalardan ders alınmalı zaten.

o zamanlar yaşananların ekmeğini yiyor mevcut iktidar. ayık olmak lazım.

tanım: ufak da olsadestek verilesi kampanyadır.