evet o andan bahsediyorum. liseye kadar eğitim sürecinde çarpma işlemini x ile yaparken bir anda . ile yapmaya başlıyoruz. neden ne sebeple yapıldığını anlamadığım garip bir durumdur bu.
adeta öğretmene hoca dediğimiz an gibidir. beklenmedik anda gelir ve hemen uyum sağlarız.
11.11.2018 · 41. sıra
s10
10.11.2018 15:56