Sık geçen başlıklar

absansme 2

ekşi profili
biri psikolog, biri diş hekimi, biri diyetisyen, biri(ben) de hala mühendislik öğrencisi...

biri evlendi, biri nişanlı diğerinin de sevgilisi var, biri(ben) hala sap.

biri ailesinin diş hastanesinde çalışıyor, biri devlette, diğeri özel sektörde, biri de(ben) hala diplomasız...
ben sadece bakıyorum. evet bildiğiniz bakmak. öküzün trene baktığı gibi değil ama bakıyorum işte.

bir de onun haberi yok ama her baktığımda içimden dünyada ondan daha yakışıklı ve karizmatik kimsenin olmayacağını düşünüyorum.

not: onu gören arkadaşlarım; zevksiz olduğumu, hatta salak olduğumu söyleyip cümlelerini “gönül harbiden de ota da konuyormuş boka da.” diye bitiriyorlar.