nihayet be! sonunda sarı-lacivert kadıköy'de rahat kazanıyor.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
ooh 1 sakat daha. soyunma odasında kuran, incil, tevrat yakılıyor sanırım.
arkadaş ben bir kürdüm bu memleketin okullarında okudum bu memlekette yaşıyor ve nefes alıyorum ve minnettar hissediyorum bırakın artık şu kürt düşmanlığını bu hdp ve türevlerine gereken dersi hep birlikte verelim. bizler bu milletin çocuklarıyız türk kürt laz herneyse biriz kardeşiz.
daha önceden ak partiye oy verdiğini bildiğim bir arkadaş var işyerinden. akıllı da birine benziyor.
yemek yerken yanıma oturdu konu siyasetten açıldı ;
+bu sene vermeyecem oy ak partiye, dedi.
- aa? dedim neden?
+olmuyor dedi çok bozdular.
-ben bu sene onlara vercem dedim.
+vermesene , görmüyor musun dedi.
-valla biz hep gördük ama siz verdiniz.
+yok birader verme.
-verecem lan dedim , şimdi de ben oy verecem müstahak size.
diyerek yemekten ayrıldım.
5 dakika sonra gelip sigara istedi , çıldırıyorum.
yemek yerken yanıma oturdu konu siyasetten açıldı ;
+bu sene vermeyecem oy ak partiye, dedi.
- aa? dedim neden?
+olmuyor dedi çok bozdular.
-ben bu sene onlara vercem dedim.
+vermesene , görmüyor musun dedi.
-valla biz hep gördük ama siz verdiniz.
+yok birader verme.
-verecem lan dedim , şimdi de ben oy verecem müstahak size.
diyerek yemekten ayrıldım.
5 dakika sonra gelip sigara istedi , çıldırıyorum.
ulan bu kadar da olmaz. şu karikatüre herhangi bir işlem yapılmazsa toptan kapatalım ülkeyi.
kızlarımıza söylüyorum:bulamazsınız.çünkü evlenilecek erkeklerin çoğu evde ya yalnız başına veya ailesiyle vakit geçiriyor.eğer ki dışarıda takılanlar varsa onlar da sizin fink attığınız diskolara,gece kulüplerine veya kokoş cafelere uğramaktan imtina ediyor.
yüzeyselliğinizden,dandik egolarınızdan,piremsesliğinizden bu tip erkekler yaka silker hale gelmiştir.bulun kendinize göre bir barzoyu hayatınızı piç edin.daha ne istiyorsunuz.
(not:hala saf,masum,kendi halinde kızlarımız da bir yerlerde nefes alıp veriyor bunu biliyorum bunu da es geçmek eşeklik olur zaten.)
yüzeyselliğinizden,dandik egolarınızdan,piremsesliğinizden bu tip erkekler yaka silker hale gelmiştir.bulun kendinize göre bir barzoyu hayatınızı piç edin.daha ne istiyorsunuz.
(not:hala saf,masum,kendi halinde kızlarımız da bir yerlerde nefes alıp veriyor bunu biliyorum bunu da es geçmek eşeklik olur zaten.)
adam 21 gün askerlik yapacak içeriye nasıl telefon sokulur? kendi hattınızı götürün, ziyaretçi günü telefon getirmelerini isteyin, askercell vs. dışarıyla nasıl irtibata geçilir bunları düşünüyor. lan ben 18 ay askerlik yaptım, tezkereyi alınca bazı arkadaşlar '' neredeydin la 1 aydır göremedik seni, memlekete mi gittin?'' diye sordu... 1 buçuk senedir yokum, 1 ay dediler la. yani 21 günde sizi kim özleyecek abi? hani üst devreler derler ya; '' sıçtığınız bok daha nizamiyeden çıkmadı'' diye. he işte siz belki de hiç sıçamadan tezkere alacaksınız lan, bir de gelmiş burada telefon da telefon ağlıyorsunuz. 21 gün lan. 21 amk. neymiş? içeride zaman geçmiyormuş, telefon şartmış. yuhh! şu yazıyı yazarken bile şafağınızın 1/3 bitti götlekler sizi. bir de lazım olacak eşyalar arasına pudra lazım demiş. ayak bakımı için şart diyor, ortopedik bot postal iç tabanlık da lazım demiş, krem de lazım ''el yüz ayak kremi için 1 adet'' demiş. ahaha ulan okurken krize girdim. sanki kocaya kaçıyorlar da çeyiz bohçası düzüyor ibneler. ulan 21 gün ya, 21 lan. 1 tüp tıraş köpüğünü tüm koğuş tezkere alana kadar bitiremezsiniz zaten lan. unutsanız nolur aga? tırnağınız bile uzamaz, sakalınız çıkmaz ne büyüttünüz şunu lan. 21 gün lan. pazardan muz alsanız kararmadan gelip yiyeceksiniz bi susun artık lan. valla rezil oluyorsunuz abi, topuk kremi getirin bak o da lazım oluyor ne demek lan? pudra nedir amk lan? blah blah...
ülkede tarım diye bir şey bırakmayan iktidarın bakanının açıklamalarıdır.
suçlu büyük ihtimalle kılıçdaroğludur.
suçlu büyük ihtimalle kılıçdaroğludur.
bu çocuk skrtel'in yanında olsa ya da pepe'nin yanında olsa rakip gol atamaz. anca uzaktan vurarak atabilirler. ama gs taraftarı adamı linç ediyor. olum sizi o sahaya koysak heyecandan topu saha kenarındaki polise verirsiniz amk. çocuk geçen schalke maçında muazzam top oynadı elbet hatalar olacaktır daha askerlik çağında bile değil.
not: alex de souza
not: alex de souza
keşke japon bit teknik direktör alsaydık en azından bu tablo karşısında adam onuruyla harakiri yapar tazminat ödemeden adamdan kurtulurduk.
ögretmen değilim ama siz gerçekten insanı çileden çıkarırsınız. allah'ın unuttuğu dağ başı köylerde bir gün yaşasa ağlayacak insanlar toplanmış aylaklıktan neler neler hesaplamış.
(bkz: entry nick uyumu)
(bkz: entry nick uyumu)
ingiliz profesör richard lynn ile finlandiyalı profesör tatu vanhanen tarafından yapılan, ülkelerin ortalama zeka seviyelerini hesaplamayı amaçlayan araştırmaya göre maalesef türkiye'dir.
araştırma sonuçlarında, avrupalı bütün ülkelerin yanısıra kırgızistan, sierra leone, vietnam gibi ülkelerin de gerisinde kalan türkiye, kosta rika ile laos'u ise burun farkıyla geçiyor.
ülkede birşeylerin ters gittiğini farkediyordum, ancak yine de tasdikli gerizekalı olmaya hazır değilim. umarım ingilizlerin oyunudur.
https://iq-research.info/en/average-iq-by-country
..............................
............................
edit: araştırmanın 552 sayfalık pdf hali burada, işsiz arkadaşlar göz atabilir:
https://lesacreduprintemps19.files.wordpress.com/…f
edit2: araştırmayı yapan profesörlerin hayali isimler olduğunu iddia eden oldu:
https://en.wikipedia.org/wiki/richard_lynn
https://en.wikipedia.org/wiki/tatu_vanhanen
edit3: sırbistan'ı bir puanla geçmişiz. bu durumda galiba avrupa'nın ikinci en düşük zekalı ülkesi oluyoruz. bu gurur hepimizin.
edit4: ekvator gineli arkadaşlardan küfürlü mesajlar alıyorum. araştırmayı ben yapmadım. yapanlar yukarıda yazıyor. onlara ulaşın.
araştırma sonuçlarında, avrupalı bütün ülkelerin yanısıra kırgızistan, sierra leone, vietnam gibi ülkelerin de gerisinde kalan türkiye, kosta rika ile laos'u ise burun farkıyla geçiyor.
ülkede birşeylerin ters gittiğini farkediyordum, ancak yine de tasdikli gerizekalı olmaya hazır değilim. umarım ingilizlerin oyunudur.
https://iq-research.info/en/average-iq-by-country
..............................
............................
edit: araştırmanın 552 sayfalık pdf hali burada, işsiz arkadaşlar göz atabilir:
https://lesacreduprintemps19.files.wordpress.com/…f
edit2: araştırmayı yapan profesörlerin hayali isimler olduğunu iddia eden oldu:
https://en.wikipedia.org/wiki/richard_lynn
https://en.wikipedia.org/wiki/tatu_vanhanen
edit3: sırbistan'ı bir puanla geçmişiz. bu durumda galiba avrupa'nın ikinci en düşük zekalı ülkesi oluyoruz. bu gurur hepimizin.
edit4: ekvator gineli arkadaşlardan küfürlü mesajlar alıyorum. araştırmayı ben yapmadım. yapanlar yukarıda yazıyor. onlara ulaşın.
yav ben gerçekten işin donunda değilim de;
30 milyon tl'lik dairenin mutfağına banyosuna bak. ben sırf işin buyundayım. 30-40bin tl harcayıp düzgün banyo ve mutfak yapmak varken şu rezilliğe bak.
ben bu ülke insanına katlanamıyorum. gerçekten katlanamıyorum. bu kadar estetik kaygıları olmayan bir millete katlanamıyorum. 4 duvarı görse yeter, oturduğu yeri güzelleştirmeye çalışan yok.
adam 30 milyon tl lik daireye gecekondu mutfağı iliştirmiş.
edit: yav şu "onların geliri düşüktür. miras kalmıştır" mesajlarını anlamıyorum. ok, geliri düşükse yalıyı kiraya verir. en aşağı 10k-15k kira gelir. onunla da kendi bütçesine göre bir eve çıkar. biz de bu görüntü kirliliğini çekmeyiz.
30 milyon tl'lik dairenin mutfağına banyosuna bak. ben sırf işin buyundayım. 30-40bin tl harcayıp düzgün banyo ve mutfak yapmak varken şu rezilliğe bak.
ben bu ülke insanına katlanamıyorum. gerçekten katlanamıyorum. bu kadar estetik kaygıları olmayan bir millete katlanamıyorum. 4 duvarı görse yeter, oturduğu yeri güzelleştirmeye çalışan yok.
adam 30 milyon tl lik daireye gecekondu mutfağı iliştirmiş.
edit: yav şu "onların geliri düşüktür. miras kalmıştır" mesajlarını anlamıyorum. ok, geliri düşükse yalıyı kiraya verir. en aşağı 10k-15k kira gelir. onunla da kendi bütçesine göre bir eve çıkar. biz de bu görüntü kirliliğini çekmeyiz.
alakası olmayan ünlüler.
üstteki arkadaşa söyleyin, onu çok pis kandırmışlar. kıvanç tatlıtuğ diyor ve bence kendisi de ciddi ciddi benzediğini sanıyor.:d
üstteki arkadaşa söyleyin, onu çok pis kandırmışlar. kıvanç tatlıtuğ diyor ve bence kendisi de ciddi ciddi benzediğini sanıyor.:d
daha dün beşiktaş taraftarına "oyuncularını yuhalıyorlar, bizde öyle şeyler olmaz" diyen, şimdi dediğini yutmak zorunda kalan başkanım.
şimdi büyük laf etmenin cezasını çekiyor. sana ne beşiktaş taraftarından, sana ne beşiktaş yönetiminden. hak edersen yuhalanırsın. bjk'li topçular da hakediyor, fenerbahçeli oyuncular da.
şimdi büyük laf etmenin cezasını çekiyor. sana ne beşiktaş taraftarından, sana ne beşiktaş yönetiminden. hak edersen yuhalanırsın. bjk'li topçular da hakediyor, fenerbahçeli oyuncular da.
küçükken bebeklerimi hep kendim dikerdim. hiç hazır alınmış bi bebeğim olmadı. bez bebek dikerdim, hatta zengin komşumuzun kızına da barbie evi olduğu halde kendininkini bırakıp benim bebeklerimle oynadığı için ona da dikip hediye etmiştim.
cebimde param olduğunda da çoktan büyümüştüm. hep içimde kalmıştı ama oynamadığım için de almama gerek yoktu artık.
ta ki bu akşama kadar. markette gördüm onu, öyle tatlı bakıyordu ki, saçları da çok güzeldi ne örülürdü şimdi o :)
ve dayanamadım aldım.
30 yaşıma girmek üzereyken ilk defa bi barbie bebeğim olduğu için yaşadığım mutluluğun itirafıdır bu.
evet, biraz oynadım :)
cebimde param olduğunda da çoktan büyümüştüm. hep içimde kalmıştı ama oynamadığım için de almama gerek yoktu artık.
ta ki bu akşama kadar. markette gördüm onu, öyle tatlı bakıyordu ki, saçları da çok güzeldi ne örülürdü şimdi o :)
ve dayanamadım aldım.
30 yaşıma girmek üzereyken ilk defa bi barbie bebeğim olduğu için yaşadığım mutluluğun itirafıdır bu.
evet, biraz oynadım :)
kendi şartlarında değerlendirmek lazım. örneğin elektroniklere ve stratejilere boğulmuş son on yılın gp leri bence pilotların değil, takımların zaferidir.bu yüzden tam da... artık gp, eskisi kadar dikkat çekemiyor ve izlenmiyor, bu net.
ama hakinen in fazladan bir elli beygirine direnen schumi'yi, bire bir aynı araç ile yaklaşık prost'tan iki sn daha iyi bir tur atan(monaco gp sıralama turları-1988) senna'yı, tamamen yanıp altı hafta sonra yarışan lauda'yı kim inkar edebilir?
edit; özelden hakinen'in aracının schumi'ninkinden güçlü olduğuna dair veri isteyen oldu. buraya da düşelim ayrıca ben net hatırlayamamışım.1998 başında hakinen'in aracı 80 beygir civarı daha güçlüdür.
https://www.f1technical.net/…ars/810/mclaren-mp4-13
https://www.f1technical.net/…/cars/808/ferrari-f300
hakinen daha sonraki sezonlarda da hep avantajlı bir araçla yarıştı. ilgili siteden kontrol edersiniz.
edit2: schumi senna kavgasında taraf değilim. ikisi de iyi pilot.
https://www.youtube.com/…_query=schumacher vs senna
merak eden yukarıdaki videoları izler. bence senna daha yetenekli ama merhametli ve duygusal, schumi ise daha istikrarlı ama plancı ve acımasızdı.
edit2; tarih düzeltme, senna 1990 da da prost'a iki sn bindirmiştir, ancak araçları aynı olmayıp prost ferrari, senna mclaren honda kullanmaktadır. ;-)
ama hakinen in fazladan bir elli beygirine direnen schumi'yi, bire bir aynı araç ile yaklaşık prost'tan iki sn daha iyi bir tur atan(monaco gp sıralama turları-1988) senna'yı, tamamen yanıp altı hafta sonra yarışan lauda'yı kim inkar edebilir?
edit; özelden hakinen'in aracının schumi'ninkinden güçlü olduğuna dair veri isteyen oldu. buraya da düşelim ayrıca ben net hatırlayamamışım.1998 başında hakinen'in aracı 80 beygir civarı daha güçlüdür.
https://www.f1technical.net/…ars/810/mclaren-mp4-13
https://www.f1technical.net/…/cars/808/ferrari-f300
hakinen daha sonraki sezonlarda da hep avantajlı bir araçla yarıştı. ilgili siteden kontrol edersiniz.
edit2: schumi senna kavgasında taraf değilim. ikisi de iyi pilot.
https://www.youtube.com/…_query=schumacher vs senna
merak eden yukarıdaki videoları izler. bence senna daha yetenekli ama merhametli ve duygusal, schumi ise daha istikrarlı ama plancı ve acımasızdı.
edit2; tarih düzeltme, senna 1990 da da prost'a iki sn bindirmiştir, ancak araçları aynı olmayıp prost ferrari, senna mclaren honda kullanmaktadır. ;-)
hala yaşıyor mu bu alagavat?
lan hıyar gidip vergilerini çalan adamlardan alsana paranı.
gücünüz fakir fukaraya yetiyor. ne biçim bir karakterdir bu yarabbi.
git ak parti'nin vergi cezasını, borçlarını sıfırladığı adamlardan al paranı.
gücünüz fakir fukaraya yetiyor. ne biçim bir karakterdir bu yarabbi.
git ak parti'nin vergi cezasını, borçlarını sıfırladığı adamlardan al paranı.
müslüm gürses ile hayatımın hiçbir döneminde ilgilenmedim. bir film izleme amacıyla gittim ve beğendim. adamın yaşadıkları etkiledi tabii. kabus gibi bir hayatmış. hayranları eminim epey bir duygulanıp ağlamıştır.
halka karıştığım anlarda sinir krizi geçiriyorum. onlarca kez hikaye çekmek için telefonu çıkarıp dikkat dağıtan mı istersin, kikirdeyip duran pelinsular mı istersin, tam bir orospu çocuğu gibi mısır yiyenler mi istersin.
orospu çocukları ya. orospu çocukları!
halka karıştığım anlarda sinir krizi geçiriyorum. onlarca kez hikaye çekmek için telefonu çıkarıp dikkat dağıtan mı istersin, kikirdeyip duran pelinsular mı istersin, tam bir orospu çocuğu gibi mısır yiyenler mi istersin.
orospu çocukları ya. orospu çocukları!
benim türkiye'de yaşayan 64 milyon insana şerefsiz dediğimi söylediler. ben, hiçbir halka, halklara asla şerefsiz lafını kullanmadım. ben sadece kürt kimliğimden dolayı beni linç etmek isteyen namussuzlara, haysiyetsizlere burada bir kez daha şerefsiz diyorum. ahmet kaya 64 milyon insana şerefsiz dediği gibi, spekülatif laflarla benim etrafımda toplamaya ve yıllardan beri dostluk ettiğim türk halkını bana düşman etmeye çalışıyorlar. türk halkını bana değil, türk halkını kürtlere düşman etmeye çalışıyorlar. ben onların, o medyanın üzerimde oynadıkları oyunun farkındayım. bunlar soğuk savaş stratejileri. onların, o kirli savaşını, o stratejilerini ben bozarım, onların oyununu bozarım, daha önce de bozdum, gene bozarım, gene de bozacağım.
doğum günün kutlu olsun ahmet kaya.
doğum günün kutlu olsun ahmet kaya.
nanananana selena selenaaa
aşağılık sendromunun sebebini arabasız oluşu sanan erkeğin tespitidir. tüm genellemeler gibi yanlıştır.
temcit pilavı gibi maaş konusunu farklı başlıklar altında ısıtıp ısıtıp önümüze getiriyorsunuz.
kanıksay artık şunu. sığır gibi yaşadığınız için maaş yarıştırmaya çalışıyorsunuz. ülkede adalet olmadığı için de çoğunuzun geliri düşük.
aileden zengin olduğunu zannedenler de dahil olmak üzere fakirsiniz. çünkü cahilsiniz. çünkü ülkede verilen eğitim çöp. odtü, mittü birşey değişmiyor. o şark kafanız değişmedikçe de bir bok olmayacak. farklı olanı ezince yok olmuyor, siz de daha iyi olmuyorsunuz.
brezilya'dan gelen şarbonlu etleri taşıyan gemideki sığırlar gibisiniz. birbirinizin üstüne
basıp yukarı çıkınca birşey değişmiyor gene limana çıkamıyorsunuz.
kanıksay artık şunu. sığır gibi yaşadığınız için maaş yarıştırmaya çalışıyorsunuz. ülkede adalet olmadığı için de çoğunuzun geliri düşük.
aileden zengin olduğunu zannedenler de dahil olmak üzere fakirsiniz. çünkü cahilsiniz. çünkü ülkede verilen eğitim çöp. odtü, mittü birşey değişmiyor. o şark kafanız değişmedikçe de bir bok olmayacak. farklı olanı ezince yok olmuyor, siz de daha iyi olmuyorsunuz.
brezilya'dan gelen şarbonlu etleri taşıyan gemideki sığırlar gibisiniz. birbirinizin üstüne
basıp yukarı çıkınca birşey değişmiyor gene limana çıkamıyorsunuz.
italya'da belirli bir süre yaşamış bir insan evladı ve kadın olarak söylüyorum. türk erkeğini (bkz: mumla ararsınız)
en önemli sorunlari çok cimri olmaları kuruşun hesabını yaparlar ve (bkz: ortalama bir türk kadını) maalesef bundan hoşlanmaz.
ikinci kısım ise (bkz: pısırık) bir hayat surmeleridir ki mesela 30 yaşına gelmiş mühendis bir italyan erkeği pekala kira vermemek için ailesiyle yaşar.
en önemli sorunlari çok cimri olmaları kuruşun hesabını yaparlar ve (bkz: ortalama bir türk kadını) maalesef bundan hoşlanmaz.
ikinci kısım ise (bkz: pısırık) bir hayat surmeleridir ki mesela 30 yaşına gelmiş mühendis bir italyan erkeği pekala kira vermemek için ailesiyle yaşar.
dilini kültürünü bilmediği ve bundan da zerre rahatsızlık duymayıp sadece kendisine hizmet edilmesinin peşinde olan erkeğin yönelmesidir. "nasıl olsa türkçe bilmiyor bu karı, dırdır etmez" diye düşünüp, yeni türkiye'nin "arabistan'da hayat erkeklere çok güzel" gazlamasıyla suriyeli (veya başka milletten gelen göçmen kadınların) peşinde koşandır. gerekçeler filan yazmış sıralamış da asıl istediği yönebileceği köledir. bravo beybisi.
anlatacak o kadar dert var ki bu veritabanı bana yeter mi bilmem.
türkiye için diyor ki; ülke tüm müslümanlara ait.
cami mi lan burası? ne demek tüm müslümanlara ait?
hayrat mı bu amk.
ama bunun ve bunun gibilerin suçu yok.
bunlara kapıları açan, başımıza bela eden her kimse onun amk.
cami mi lan burası? ne demek tüm müslümanlara ait?
hayrat mı bu amk.
ama bunun ve bunun gibilerin suçu yok.
bunlara kapıları açan, başımıza bela eden her kimse onun amk.
kiliselerde yaşanacak hadiseleri düşünsene;
- pazar günü seni kilisede göremedim john
+ geldik işte kitabını siktiğim
- pazar günü seni kilisede göremedim john
+ geldik işte kitabını siktiğim
lionel messi sahada olsaydı eğer barcelona lehine tarihi bir skora şahitlik edebilirdik. biz 100 milyon avroluk süper lig takımımız kötü oynuyor diye kahroluyoruz da real madrid'in düştüğü hali görünce tüm stresim biter gibi oluyor. beterin beteri var.
bak bak tipe bak, gülücük de koymuş. he la he şimdi sana bi sözlük kızı "ihihi benim memeler de küçük yalamak ister misin?" diye mesaj atacak. canım ya.. utanan emoji koy sen. kesin düşüyor. hatta yüzünü kapatan maymun.
ek: yukarıda "ben de küçük meme severim (:" yazan bi tip vardı, kaçmış. bu girdim o girdiye istinaden yazılmıştı.
ek: yukarıda "ben de küçük meme severim (:" yazan bi tip vardı, kaçmış. bu girdim o girdiye istinaden yazılmıştı.
adam benim vücudun yüzde altmışını oluşturan bacaklara detay demiş helal olsun ne diyeyim shsjhsjs
300 tane orospu çocuğu harranlıdır. yok arapmış yok kürtmüş yok türkmüş her ne sikimse. videoda 300 tane has orospu evladı vardır. 2x2=4
ben tek başıma günün 12 saati evde yokken ve 5 saatini uyuduğum halde bana gelen elektrik faturası 95 lira!!!! düşün tek kişiyim, televizyon izlenmiyor, haftada birer kez çamaşır ve bulaşık makinesi açıyorum ve de evden çıkarken sadece buzdolabı dışında hiçbir elektrikli bi şey açık bırakmıyorum ve kullandığım elektrik 50 lira 45 lirası vergi ve dağıtım bedeli.
bu 300 tane orospu çocuğuna laf geçiremeyen devlet de kendine devlet demesin. koskoca türkiye cumhuriyeti devleti 300 tane analarının amlarından doğduğu gün itlaf edilmesi gereken yaratıklara söz geçiremeyip "haklısın ama haksız konumuna düşüyorsun" diye yaklaşıyorsa kusura bakmasın bana devletim demesin.
bu arada tabi %91 oranlar reyizin seçildiği yere sayaç takılmaz tabi. %91 atıyorum chp ya da iyi parti çıkan yer olsa taş üstünde taş bırakmazdı toması, polisi, jandarması.
adamlar sanki normal olan bi hakkı istiyorlar lan o kadar rahatlar. o hani devlete vatandaş arasına şirket girmesin diyen orospu evladı var ya onu öyle temiz bi döveceksin ki 5 sene çorbayla beslenecek sadece aklı başına gelecek.
batıdaki adam sen ben gibi vatandaş elektriğini 2 ay ödemese elektriği kesecek adamlar göt korkusundan adamlara bi domalmadıkları kalmış. neden? %91 erdoğan'a oy vermiş ırkını, milliyetini siktiğimin piçleri.
hiçbir insanın küfür etmesini tasvip etmiyorum ama şu videoyu izleyince elim ayağım titredi resmen. sayaç taktırmıyor mu kes amını kodumunun harran'ının komple elektriğini. götünü yıkamaya bile gaz lambasıyla gitsin çok değil 1 haftta. sonra kuzu kuzu dedaş'a nasıl abonelik başvurusu için geliyorlar 300 piç kurusu.
ama devlet böyle bi şey yapar mı? yok canım niye yapsın. sonuçta %91 reyize oy vermiş ümmetin evlatları onlar.
zerre hakım var toz tanesi kadar hakkım varsa hepsinin leşlerini köpekler yesin. tırnak kadar hakkım varsa doğmamış çocuklarına kıranlar girsin. köpek herifler ya!
bi de milliyetçiyim demiyor mu? amına kodumunun çifte kavrulmuşu ağzına türk bayrağının sapıyla dikine dikine vuracaksın. orospu çocukları ya!
çok sinirlendim ya. yavşağa bak ya!
ben tek başıma günün 12 saati evde yokken ve 5 saatini uyuduğum halde bana gelen elektrik faturası 95 lira!!!! düşün tek kişiyim, televizyon izlenmiyor, haftada birer kez çamaşır ve bulaşık makinesi açıyorum ve de evden çıkarken sadece buzdolabı dışında hiçbir elektrikli bi şey açık bırakmıyorum ve kullandığım elektrik 50 lira 45 lirası vergi ve dağıtım bedeli.
bu 300 tane orospu çocuğuna laf geçiremeyen devlet de kendine devlet demesin. koskoca türkiye cumhuriyeti devleti 300 tane analarının amlarından doğduğu gün itlaf edilmesi gereken yaratıklara söz geçiremeyip "haklısın ama haksız konumuna düşüyorsun" diye yaklaşıyorsa kusura bakmasın bana devletim demesin.
bu arada tabi %91 oranlar reyizin seçildiği yere sayaç takılmaz tabi. %91 atıyorum chp ya da iyi parti çıkan yer olsa taş üstünde taş bırakmazdı toması, polisi, jandarması.
adamlar sanki normal olan bi hakkı istiyorlar lan o kadar rahatlar. o hani devlete vatandaş arasına şirket girmesin diyen orospu evladı var ya onu öyle temiz bi döveceksin ki 5 sene çorbayla beslenecek sadece aklı başına gelecek.
batıdaki adam sen ben gibi vatandaş elektriğini 2 ay ödemese elektriği kesecek adamlar göt korkusundan adamlara bi domalmadıkları kalmış. neden? %91 erdoğan'a oy vermiş ırkını, milliyetini siktiğimin piçleri.
hiçbir insanın küfür etmesini tasvip etmiyorum ama şu videoyu izleyince elim ayağım titredi resmen. sayaç taktırmıyor mu kes amını kodumunun harran'ının komple elektriğini. götünü yıkamaya bile gaz lambasıyla gitsin çok değil 1 haftta. sonra kuzu kuzu dedaş'a nasıl abonelik başvurusu için geliyorlar 300 piç kurusu.
ama devlet böyle bi şey yapar mı? yok canım niye yapsın. sonuçta %91 reyize oy vermiş ümmetin evlatları onlar.
zerre hakım var toz tanesi kadar hakkım varsa hepsinin leşlerini köpekler yesin. tırnak kadar hakkım varsa doğmamış çocuklarına kıranlar girsin. köpek herifler ya!
bi de milliyetçiyim demiyor mu? amına kodumunun çifte kavrulmuşu ağzına türk bayrağının sapıyla dikine dikine vuracaksın. orospu çocukları ya!
çok sinirlendim ya. yavşağa bak ya!
(bkz: param nerde amuğa goyduğum)
ben de size diyorum ki dininiz batsın. oruç tutuyorsun, namaz kılıyorsun diye dayak mı atıyorlar, yasaklıyorlar mı da islamı güzel yaşayamadığından yakınıyorsun? yaşa kardeşim tutan mı var? nasıl bok atsam diye yazılmamış sıçılmış bir başlık daha.
- kendi hayatı ile ne yapacağını bilememek
- yaşamak istememek ama ölmekten de korkmak
- gelişen teknolojinin insanın gizemini çözüp basitleştirmesi
- kişinin kendini başkaları ile kıyas yapacağı çok fazla örnek olması ve ardından gelen yenilmişlik hissi
- modern kölelik ve başkaları zengin etmek için çok çalışmak, bunun farkına varmak ve en kötüsü elden bir şeyin gelmeyişi
- hayatı ıskalamışlık hissi, potansiyelini değerlendiremediğini düşünme
- yanlış zamanda yanlış kişileri sevip zamanı ve ruhu tüketme, yeniden başlamak için gerekli enerjiyi bulamama
- geçmişle bitmeyen bir hesaplaşma
- yaşamak istememek ama ölmekten de korkmak
- gelişen teknolojinin insanın gizemini çözüp basitleştirmesi
- kişinin kendini başkaları ile kıyas yapacağı çok fazla örnek olması ve ardından gelen yenilmişlik hissi
- modern kölelik ve başkaları zengin etmek için çok çalışmak, bunun farkına varmak ve en kötüsü elden bir şeyin gelmeyişi
- hayatı ıskalamışlık hissi, potansiyelini değerlendiremediğini düşünme
- yanlış zamanda yanlış kişileri sevip zamanı ve ruhu tüketme, yeniden başlamak için gerekli enerjiyi bulamama
- geçmişle bitmeyen bir hesaplaşma
tanımadığın bir karşı cinsin merhaba deyip samimi davrandığı an
aşırı asosyalliğin 23 yaşındaki öğrencinin bünyesine etkisi de diyebiliriz
aşırı asosyalliğin 23 yaşındaki öğrencinin bünyesine etkisi de diyebiliriz
andımızdan rahatsız olanların izlemesini tavsiye etmediğim film. bol bol türk ve atatürk kelimelerini duyacaksınız. havale geçirmeyin sonra salona gittiğinizde.
hakkında tamamen doğru bir youtube yorumu vardı, durum aşağıda açıklanmış.
--- spoiler ---
kışkırtma dediğin şeyleri prim için yapıyorsun, amacın daha fazla izlenmek değil mi? tümbunlar olurken neden dünyayı kurtarıyor veya memleketi kurtarıyor gibi triplere giriyorsunuz ben onu anlamıyorum. kazandığın paralar güzel helali hoş olsun da şu "biz yaptık, biz böyleyiz, biz şöyleyiz, biz adamız" modunda olup kendinden oluşum gibi bahseden arda turan vardı ki tavırları herkesin malumu sonu oldu, sende de aynısı var. bu görmemişlik veya sonradan görmeden meydana geliyor.
videoyu izleyince her sahnesinde bir cevap var aslında söylediklerine çünkü inanılmaz tutarsız.
diyorsun ki "ben bilerek yaptım insanların gerçek yüzünü görmek içinkimler yanımda kimler değil anlamış oldum"
yahu senin yaptığın şey fakirleşme, kötü duruma düşme, gerçek dostlarını sınama testi değil ki. zaten kusura bakma da sen amcana bunları yapabilecek kapasitede bir insansan ve testin amacı buysa, buna rağmen senin yanında olups eni destekleyen, aferin amcana çok iyi demişsin siktir et takma diyen eş dost tanıdık varsa onların da amına koyayım. asıl primci olan onlardır. yani diyorsun ya amacım insanların gerçek yüzünü görmekti işte bnei kötülediler diye alıp başlıklkarı yapıştırmışsın forum shiftdelete falan var, başlık da "enes batur amcasına ağza alınmayacak sözler söyledi" diyor. yani adamlar tamamen doğru bir haber yapmış.
sen de diyorsun ki ben amcama her türlü hakareti ederim ama buna rağmen yanımda olan gerçek dosttur, olmayanlar ikiyüzlü karaktersizdir. tam tersi. buna rağmen hala bu aşamada bir insanken senın yanında olanların tek derdi senden faydalanmak, parandan veya fenomenliğinden çıkar sağlamaktır.
yani tezin çok saçma ve mantıksız. hiçbir insanın gerçek yüzünü bu sayede göremezsin. amcanı belli ki sonradan ayarlamış birkaç hafta boyunca düşünmüşsün işin içinden nasıl çıkarız diye bu videoya başvurmuşsun. yani tepki olmasaydı, kimse siklemeseydi hahahaha süper kışkırtma enes abi süper yaaaaa diyen 12 yaşındaki veletler yarın amcalarıan "amca naber lan oç xddd" diye gezecekti(harika örnek oldugun için o nesle şimdiye kadar çok şey aşıladın bu da onlar gibi olurdu) ama çok tepki görünce de "zaten şakaydı ya xd" moduna girmişsin.
ha bir de "bakın ne kadar iyi bir insanım" diye gösterdiğin 2-3 yıl önceden yaptığın şehitler, vatan millet videoları var arkaya duygusal fon müziği koymuşsun. o videoların da tamamen prim için oldugu zaten bu videonda kanıtlandı. zamanında bu videoları yapmışsın hem prim kasmak hem de bu tarz bir durumla karşılaşınca "bakın aslında ne kadar iyi bir insanım" demek için.
ha tüm bunları boşver, sonuna kadar haklı ol, sırf böyle bir test için bile amcam dediğin insana bu kadar hakareti eden, karısına, çocuklarına bunca hakareti eden ve parasıyla övünen bir video çektiğin için amaç her ne olursa olsun karaktersizsindir. bulduğun yol bu mu yani? amcana hakaret ederek insanların geçrek yüzünü görme? hayır, sen anca 12 yaşında iq gelişimi tam olarak tamamlanmamış çocukları kandırırsın. herkes ne mal olduğunu biliyordu zaten seninle ilgili ilk ve tek yorumum bu şimdiye kadar tüm ortamlardaki, bildiğin işi yap, çoluk çocuk videoları çek. ama rica ediyorum seni izleyen olgun insanların da olabileceğini hesaba katarak çok rezil etme kendini. bir bok yapıyormuş havalarına girme şu videolarda. bir de kendini oscara gidenlerle kıyaslıyor te allam....
--- spoiler ---
--- spoiler ---
kışkırtma dediğin şeyleri prim için yapıyorsun, amacın daha fazla izlenmek değil mi? tümbunlar olurken neden dünyayı kurtarıyor veya memleketi kurtarıyor gibi triplere giriyorsunuz ben onu anlamıyorum. kazandığın paralar güzel helali hoş olsun da şu "biz yaptık, biz böyleyiz, biz şöyleyiz, biz adamız" modunda olup kendinden oluşum gibi bahseden arda turan vardı ki tavırları herkesin malumu sonu oldu, sende de aynısı var. bu görmemişlik veya sonradan görmeden meydana geliyor.
videoyu izleyince her sahnesinde bir cevap var aslında söylediklerine çünkü inanılmaz tutarsız.
diyorsun ki "ben bilerek yaptım insanların gerçek yüzünü görmek içinkimler yanımda kimler değil anlamış oldum"
yahu senin yaptığın şey fakirleşme, kötü duruma düşme, gerçek dostlarını sınama testi değil ki. zaten kusura bakma da sen amcana bunları yapabilecek kapasitede bir insansan ve testin amacı buysa, buna rağmen senin yanında olups eni destekleyen, aferin amcana çok iyi demişsin siktir et takma diyen eş dost tanıdık varsa onların da amına koyayım. asıl primci olan onlardır. yani diyorsun ya amacım insanların gerçek yüzünü görmekti işte bnei kötülediler diye alıp başlıklkarı yapıştırmışsın forum shiftdelete falan var, başlık da "enes batur amcasına ağza alınmayacak sözler söyledi" diyor. yani adamlar tamamen doğru bir haber yapmış.
sen de diyorsun ki ben amcama her türlü hakareti ederim ama buna rağmen yanımda olan gerçek dosttur, olmayanlar ikiyüzlü karaktersizdir. tam tersi. buna rağmen hala bu aşamada bir insanken senın yanında olanların tek derdi senden faydalanmak, parandan veya fenomenliğinden çıkar sağlamaktır.
yani tezin çok saçma ve mantıksız. hiçbir insanın gerçek yüzünü bu sayede göremezsin. amcanı belli ki sonradan ayarlamış birkaç hafta boyunca düşünmüşsün işin içinden nasıl çıkarız diye bu videoya başvurmuşsun. yani tepki olmasaydı, kimse siklemeseydi hahahaha süper kışkırtma enes abi süper yaaaaa diyen 12 yaşındaki veletler yarın amcalarıan "amca naber lan oç xddd" diye gezecekti(harika örnek oldugun için o nesle şimdiye kadar çok şey aşıladın bu da onlar gibi olurdu) ama çok tepki görünce de "zaten şakaydı ya xd" moduna girmişsin.
ha bir de "bakın ne kadar iyi bir insanım" diye gösterdiğin 2-3 yıl önceden yaptığın şehitler, vatan millet videoları var arkaya duygusal fon müziği koymuşsun. o videoların da tamamen prim için oldugu zaten bu videonda kanıtlandı. zamanında bu videoları yapmışsın hem prim kasmak hem de bu tarz bir durumla karşılaşınca "bakın aslında ne kadar iyi bir insanım" demek için.
ha tüm bunları boşver, sonuna kadar haklı ol, sırf böyle bir test için bile amcam dediğin insana bu kadar hakareti eden, karısına, çocuklarına bunca hakareti eden ve parasıyla övünen bir video çektiğin için amaç her ne olursa olsun karaktersizsindir. bulduğun yol bu mu yani? amcana hakaret ederek insanların geçrek yüzünü görme? hayır, sen anca 12 yaşında iq gelişimi tam olarak tamamlanmamış çocukları kandırırsın. herkes ne mal olduğunu biliyordu zaten seninle ilgili ilk ve tek yorumum bu şimdiye kadar tüm ortamlardaki, bildiğin işi yap, çoluk çocuk videoları çek. ama rica ediyorum seni izleyen olgun insanların da olabileceğini hesaba katarak çok rezil etme kendini. bir bok yapıyormuş havalarına girme şu videolarda. bir de kendini oscara gidenlerle kıyaslıyor te allam....
--- spoiler ---
insanlar 3’e ayrılır.
matematik bilenler
matematik bilmeyenler
matematik bilenler
matematik bilmeyenler
başlık bu haliyle çok farklı beklentiler uyandırıyor olabilir ama izledikten sonra bu başlıkta "ölümsüzlük" kelimesinin geçmesi gerektiği konusunda bana hak vereceğinizi düşünüyorum. var ol dayı, bıyıklarına kurban.
https://mobile.twitter.com/…tus/1056450363111469056
https://mobile.twitter.com/…tus/1056450363111469056
bu memleketin çocuklarının eğitim alma ihtimali olan her yolu tıkamaya ant içmiş yobaz beyinli, cahilin isteği.
zavallı esnaf dediğin, senin gibi şark kurnazları da nasıl vergi kaçırayım, stokladığım malı kriz ortamında fahiş fiyatla nasıl satayım hesabında.
zavallı esnaf dediğin, senin gibi şark kurnazları da nasıl vergi kaçırayım, stokladığım malı kriz ortamında fahiş fiyatla nasıl satayım hesabında.
kıskançlık.
bütün duygular içinde en hastalıklı olan, kişinin kendisine ve karşısındakine efsane zararlar verebilecek bir tehlikedir kendileri..
bütün duygular içinde en hastalıklı olan, kişinin kendisine ve karşısındakine efsane zararlar verebilecek bir tehlikedir kendileri..
bir de umre yapar gelir sarayda ilk iftarda ön yerlerden yeri hazır.
amcasini sikip internete koysa da "aa senaryoymus ne masum" diyecek bi kitle var, bunlar maksimum 15 yasinda enes batur takipcileridir
sözlüğü serengeti düzlüklerine çevirmiş ve aralarında olmaktan mutlu olduğum güzel hemcinslerimdir ^^
bu arada sadece beyaz tene gittiğini savunanlar allah aşkına gidin bi cilt alt tonu nedir ne değildir öğrenin. arkadaş bir boku da bilmeyin ya. bi kere her cilt tonuna gidecek bir kızıl ton mutlaka vardır. kızıl ve ya kırmızı dediğimiz renklerin soğuk ve sıcak olmak üzere milyon çeşit alt üst tonları vardır. inanmazsın ama insan teninin de milyon çeşit tonu var. bu yüzden kişi beyaz tenli olmadan cilt tonuna uygun bir kızıl renkle saçını boyadığında gayet de yakışacaktır. siyahi olsa bile.
tamam anladık beyaz- pembe kadın seviyorsunuz da bu o başlık değil. gidin beyaz ten fetişinizi beyaz ten başlığı altında yazın. çünkü öteki türlü çok cahilsiniz keşke ölseniz.
bu arada sadece beyaz tene gittiğini savunanlar allah aşkına gidin bi cilt alt tonu nedir ne değildir öğrenin. arkadaş bir boku da bilmeyin ya. bi kere her cilt tonuna gidecek bir kızıl ton mutlaka vardır. kızıl ve ya kırmızı dediğimiz renklerin soğuk ve sıcak olmak üzere milyon çeşit alt üst tonları vardır. inanmazsın ama insan teninin de milyon çeşit tonu var. bu yüzden kişi beyaz tenli olmadan cilt tonuna uygun bir kızıl renkle saçını boyadığında gayet de yakışacaktır. siyahi olsa bile.
tamam anladık beyaz- pembe kadın seviyorsunuz da bu o başlık değil. gidin beyaz ten fetişinizi beyaz ten başlığı altında yazın. çünkü öteki türlü çok cahilsiniz keşke ölseniz.
üç büyüklükten istifa ediyorum, gs ve bjk'yi başbaşa bırakıyorum!
bence cem yılmaz’in bu arkadasi yol, yemek, ssk dahil olmak uzere ise alip tam zamanli calistirmasi lazim. sagda solda dolasmasin diye.