Sık geçen başlıklar

enes batur'un gerçek yüzü 1

ekşi'de gör
hakkında tamamen doğru bir youtube yorumu vardı, durum aşağıda açıklanmış.

--- spoiler ---

kışkırtma dediğin şeyleri prim için yapıyorsun, amacın daha fazla izlenmek değil mi? tümbunlar olurken neden dünyayı kurtarıyor veya memleketi kurtarıyor gibi triplere giriyorsunuz ben onu anlamıyorum. kazandığın paralar güzel helali hoş olsun da şu "biz yaptık, biz böyleyiz, biz şöyleyiz, biz adamız" modunda olup kendinden oluşum gibi bahseden arda turan vardı ki tavırları herkesin malumu sonu oldu, sende de aynısı var. bu görmemişlik veya sonradan görmeden meydana geliyor.

videoyu izleyince her sahnesinde bir cevap var aslında söylediklerine çünkü inanılmaz tutarsız.

diyorsun ki "ben bilerek yaptım insanların gerçek yüzünü görmek içinkimler yanımda kimler değil anlamış oldum"

yahu senin yaptığın şey fakirleşme, kötü duruma düşme, gerçek dostlarını sınama testi değil ki. zaten kusura bakma da sen amcana bunları yapabilecek kapasitede bir insansan ve testin amacı buysa, buna rağmen senin yanında olups eni destekleyen, aferin amcana çok iyi demişsin siktir et takma diyen eş dost tanıdık varsa onların da amına koyayım. asıl primci olan onlardır. yani diyorsun ya amacım insanların gerçek yüzünü görmekti işte bnei kötülediler diye alıp başlıklkarı yapıştırmışsın forum shiftdelete falan var, başlık da "enes batur amcasına ağza alınmayacak sözler söyledi" diyor. yani adamlar tamamen doğru bir haber yapmış.

sen de diyorsun ki ben amcama her türlü hakareti ederim ama buna rağmen yanımda olan gerçek dosttur, olmayanlar ikiyüzlü karaktersizdir. tam tersi. buna rağmen hala bu aşamada bir insanken senın yanında olanların tek derdi senden faydalanmak, parandan veya fenomenliğinden çıkar sağlamaktır.

yani tezin çok saçma ve mantıksız. hiçbir insanın gerçek yüzünü bu sayede göremezsin. amcanı belli ki sonradan ayarlamış birkaç hafta boyunca düşünmüşsün işin içinden nasıl çıkarız diye bu videoya başvurmuşsun. yani tepki olmasaydı, kimse siklemeseydi hahahaha süper kışkırtma enes abi süper yaaaaa diyen 12 yaşındaki veletler yarın amcalarıan "amca naber lan oç xddd" diye gezecekti(harika örnek oldugun için o nesle şimdiye kadar çok şey aşıladın bu da onlar gibi olurdu) ama çok tepki görünce de "zaten şakaydı ya xd" moduna girmişsin.

ha bir de "bakın ne kadar iyi bir insanım" diye gösterdiğin 2-3 yıl önceden yaptığın şehitler, vatan millet videoları var arkaya duygusal fon müziği koymuşsun. o videoların da tamamen prim için oldugu zaten bu videonda kanıtlandı. zamanında bu videoları yapmışsın hem prim kasmak hem de bu tarz bir durumla karşılaşınca "bakın aslında ne kadar iyi bir insanım" demek için.

ha tüm bunları boşver, sonuna kadar haklı ol, sırf böyle bir test için bile amcam dediğin insana bu kadar hakareti eden, karısına, çocuklarına bunca hakareti eden ve parasıyla övünen bir video çektiğin için amaç her ne olursa olsun karaktersizsindir. bulduğun yol bu mu yani? amcana hakaret ederek insanların geçrek yüzünü görme? hayır, sen anca 12 yaşında iq gelişimi tam olarak tamamlanmamış çocukları kandırırsın. herkes ne mal olduğunu biliyordu zaten seninle ilgili ilk ve tek yorumum bu şimdiye kadar tüm ortamlardaki, bildiğin işi yap, çoluk çocuk videoları çek. ama rica ediyorum seni izleyen olgun insanların da olabileceğini hesaba katarak çok rezil etme kendini. bir bok yapıyormuş havalarına girme şu videolarda. bir de kendini oscara gidenlerle kıyaslıyor te allam....
--- spoiler ---