yapılmışı chp değil nationalsozialistische deutsche arbeiterpartei (nsdap), adlı nazi partisidir.
Sık geçen başlıklar
coffeeholic 6
ekşi profiliya bu aşırı uçlarda yer alma merakınızı anlamıyorum…
birileri diyor ki “kedi olan evde yemek yemem, şöyle bok gibi, böyle kirli bilmem ne”
diğeri de diyor ki “e gelmezse gelmesin kedi daha önemli”
neden hem yakınlarımıza hem de evdeki çocuğumuza aynı anda değer veremiyorsunuz? neden hem kedi besleyip hem temizliğine özen göstermiyorsunuz?
benim kedi temizliği için günlük, haftalık, aylık düzenli temizliklerim var. kedi tüyünden rahatsız olan da gayet rahat geliyor, kedim de gayet mutlu ben de mutluyum.
bunu bir deneyin bence, tembellik iyi değil.
birileri diyor ki “kedi olan evde yemek yemem, şöyle bok gibi, böyle kirli bilmem ne”
diğeri de diyor ki “e gelmezse gelmesin kedi daha önemli”
neden hem yakınlarımıza hem de evdeki çocuğumuza aynı anda değer veremiyorsunuz? neden hem kedi besleyip hem temizliğine özen göstermiyorsunuz?
benim kedi temizliği için günlük, haftalık, aylık düzenli temizliklerim var. kedi tüyünden rahatsız olan da gayet rahat geliyor, kedim de gayet mutlu ben de mutluyum.
bunu bir deneyin bence, tembellik iyi değil.
allah allah. tam da seçim arifesinde. çok ilginç.
bunların ev sahibi olduğu evi kiralamaya kalksan eve erkek arkadaşını/ kız arkadaşını getiremezsin diye şart koyarlar. pis herifler.
2015’te bir kaç entry yazıp bir süre hiç uğramamışım o yüzden saymıyorum. ama aktif olarak 2017den itibaren kullandım ve bir yıldan az sürdü yazar olmam.