Sık geçen başlıklar

pastorize kola 6

ekşi profili
dünyanın başka bir yerinde olsa ortalığı ayağa kaldıracak olaylar bizde alışılmış hale geldi. şuna bakın; daha dün bir hekim acil serviste "hasta başında kalabalık yapmayın" dedi diye darp edildi, bugün biri gözünü kaybetti.

ne yapalım? hep susalım, kuralsız kaidesiz, yaşamaya mı devam edelim dayak yiyeceğiz diye? işini yapamıyor insanlar işini!

çok sıkıldım ben be..
doktor da, mühendis de, güvenlik görevlisi de, akademisyen de hep beraber kaçsın ülkeden. bırakalım camış gibi tepinsinler.