--- spoiler ---
kar fırtınası çıktığını duydun, işten erken çıktın mı?
--- spoiler ---
onu patronlarla konuş iştersen homoerectus. ayrıca mahana nedir?
Sık geçen başlıklar
089 9
ekşi profili--- spoiler ---
kadınları güreştirme rezaletiyle ilgili duyduklarımızı yazmazsak, allah bize hesabını sorar düşüncesiyle kalemimize sarıldık.
--- spoiler ---
işte bu zihniyetin semirip büyümesinde emeği geçenleri adaletin süzgecinden geçirmediğimiz için bu günleri yaşıyoruz.
allah yolsuzluğun, hırsızlığın, cinayetlerin hesabını sormuyor, bunun hesabını soracakmış. şu yobazları kapsüle tıkıp uzayın derinliklerine gönderecek projeleri destekliyoruz. haydi uzay ajansı!
kadınları güreştirme rezaletiyle ilgili duyduklarımızı yazmazsak, allah bize hesabını sorar düşüncesiyle kalemimize sarıldık.
--- spoiler ---
işte bu zihniyetin semirip büyümesinde emeği geçenleri adaletin süzgecinden geçirmediğimiz için bu günleri yaşıyoruz.
allah yolsuzluğun, hırsızlığın, cinayetlerin hesabını sormuyor, bunun hesabını soracakmış. şu yobazları kapsüle tıkıp uzayın derinliklerine gönderecek projeleri destekliyoruz. haydi uzay ajansı!
en vasat bakanlardan birinin aciklamasidir.
usi antlasmasi ile elden cikan adalari lozan’a ittirmeye calisiyorsa haini uzakta aramasin. zira tarih kendisinin iddia ettiginden farkli seyrediyor.
aha iste mavi vatanda hakkimizi arasin diye medet umdugumuz adam bu.
edit: yemisim meis’i. 12 ada’dan bahset sayin cavusoglu. biz senin dilinin ucundakini cok iyi biliyoruz.
usi antlasmasi ile elden cikan adalari lozan’a ittirmeye calisiyorsa haini uzakta aramasin. zira tarih kendisinin iddia ettiginden farkli seyrediyor.
aha iste mavi vatanda hakkimizi arasin diye medet umdugumuz adam bu.
edit: yemisim meis’i. 12 ada’dan bahset sayin cavusoglu. biz senin dilinin ucundakini cok iyi biliyoruz.
fon muzigi gulmekten oldurmustur. bu gozlemleri kim yapiyor nasil yakaliyor hayret ediyorum.
nobel baris odulu'nu kapmalarini umdugum askerlerdir. savasacaksaniz boyle savasin.
bu adamın da mı sevenleri varmış, yahu bu nasıl bir ülke? rok ulan bu rok. en sevimsiz, işlevsiz ve yararsız herif. bir de akpli üstelik has fetöcülerden. komikmiş. tövbe tövbe.
edit: bir de terbiyesiz.
edit: bir de terbiyesiz.
pidecinin vizyonuna helal olsun, iyi butce ayirmis. bildigin kisa film cekmis adamlar. efektler de guzel.
yalniz o pide duz duvara tirmandirmaz, seker komasina sokar benden soylemesi.
yalniz o pide duz duvara tirmandirmaz, seker komasina sokar benden soylemesi.
istanbul gibi bir yerde 30000 gibi bir oy farkla yenilmek hezimet degildir.
kendisi asıl hezimeti veri aktarımı son yuzde bire gelince durduğunda, üstüne bir de başkanlığını ilan edip gaspa yeltendiğinde yaşadı. siyasetin çöplüğüne gönderildi biat ettiği ahlaksızlar tarafından.
oysa tek yapman gereken onurlu bir şekilde manipülasyonculara haddini bildirmek, yenilgiyi hakkıyla kabul etmekti. keşke öyle yapsaydın binali.
kendisi asıl hezimeti veri aktarımı son yuzde bire gelince durduğunda, üstüne bir de başkanlığını ilan edip gaspa yeltendiğinde yaşadı. siyasetin çöplüğüne gönderildi biat ettiği ahlaksızlar tarafından.
oysa tek yapman gereken onurlu bir şekilde manipülasyonculara haddini bildirmek, yenilgiyi hakkıyla kabul etmekti. keşke öyle yapsaydın binali.
bence cem yılmaz’in bu arkadasi yol, yemek, ssk dahil olmak uzere ise alip tam zamanli calistirmasi lazim. sagda solda dolasmasin diye.