(bkz: şeytan rıdvan)
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
yazarların okumakta da bi o kadar ısrar ettiği kitaplardır bazen. mesela ben..
-dante'nin hayal gücüne yaklaşamamamdan ötürü (bkz: ilahi komedya)
- ve tabi ki (bkz: tutunamayanlar)
edit: ilahi komedya için sandro botticelli'nin la mappa dell'inferno başta olmak üzere diğer resimlerini incelemekte fayda varmış. @gundelikyasaminhickiriklari sayesinde yolumu buldum.
-dante'nin hayal gücüne yaklaşamamamdan ötürü (bkz: ilahi komedya)
- ve tabi ki (bkz: tutunamayanlar)
edit: ilahi komedya için sandro botticelli'nin la mappa dell'inferno başta olmak üzere diğer resimlerini incelemekte fayda varmış. @gundelikyasaminhickiriklari sayesinde yolumu buldum.
bir arkadaş "ibnesavar" kullanırdı. bir gün bi boşlukta ibnesever diye değiştirdim, fark etmedi..
başbakan yardımcısı ve hükümet sözcüsü numan kurtulmuş'un referandum ile ilgili açıklaması. mhp ile ortak kampanya yok demiş ve birkaç başka açıklaması var.
takıldığım nokta terör örgütünün sesi evetten sonra kısılır kısmı. evet çıkmazsa yine bombalar patlar. ya da 400ü verin bu iş huzur içinde çözülsünün başka versiyonu. terörün sesi kısılabiliyorsa neden şu an yapılmıyor sorusu da var akıllarda tabi.
numan kurtulmuş
takıldığım nokta terör örgütünün sesi evetten sonra kısılır kısmı. evet çıkmazsa yine bombalar patlar. ya da 400ü verin bu iş huzur içinde çözülsünün başka versiyonu. terörün sesi kısılabiliyorsa neden şu an yapılmıyor sorusu da var akıllarda tabi.
numan kurtulmuş
(bkz: ölü yatırım)
vurulduk ey halkım unutma bizi!!!
ileri görüşlülüğüne hayret ettiğim, katledilen gerçek vatansever bir gazeteci.
edit: uğur mumcu'nun köy enstitüleri görüşlerini tarikat-siyaset-ticaret,rabıta,kürt islam ayaklanması,kürt dosyası
v.b gibi kitaplarını e-kitap olarak okuyabilirsiniz;
http://toplumsalbilinc.org/…index.php?topic=20009.0
(bkz: #62286241)
ileri görüşlülüğüne hayret ettiğim, katledilen gerçek vatansever bir gazeteci.
edit: uğur mumcu'nun köy enstitüleri görüşlerini tarikat-siyaset-ticaret,rabıta,kürt islam ayaklanması,kürt dosyası
v.b gibi kitaplarını e-kitap olarak okuyabilirsiniz;
http://toplumsalbilinc.org/…index.php?topic=20009.0
(bkz: #62286241)
(bkz: deminden şimdiye geldim)
"kendimi nasıl sattım" viralidir. eğer bu mesajı okuyacak olursan iyi dinle murat.
güçlü bir türkiye için 15 yılda bir adım atamayanlar başkanlıkla mı atacaklar? tüm ülke bir yere varamamışken, tek kişi mi bir yere varabilecek? siyasetten ne kadar anlıyorsun. tutuklu insanlar var bu ülkede sadece düşüncelerini söylediler diye. onları gördüğünde için sızlamıyor mu?
bence sızlamıyordur. o yüzden doğru karar vermişsin. daha gençsin bu devranın sonunu görüp utanacağın günleri bekliyorum.
güçlü bir türkiye için 15 yılda bir adım atamayanlar başkanlıkla mı atacaklar? tüm ülke bir yere varamamışken, tek kişi mi bir yere varabilecek? siyasetten ne kadar anlıyorsun. tutuklu insanlar var bu ülkede sadece düşüncelerini söylediler diye. onları gördüğünde için sızlamıyor mu?
bence sızlamıyordur. o yüzden doğru karar vermişsin. daha gençsin bu devranın sonunu görüp utanacağın günleri bekliyorum.
benim için tartışmaya kapalı bir konu.
(bkz: the pianist)
(bkz: the pianist)
çocuğun üstüne niye bu kadar gidiyosunuz lan. herhangi bi sınava girip sonucunu internetten yazan milyon tane çocuktan ne farkı var şimdi bunun, illa ülkedeki en önemli gelişmeleri mi paylaşması gerekiyodu twitterdan yani.
ferit şahenk'in kendisine özel hayranlığı olmasa şu an üçüncü lig'de takım çalıştırıyordu. ya da survivor adasında balon kapmaca oynuyordu.
ulan nerede klas ünal aysal, ali dürüst yönetimi nerede bu adamlar. ağzını yaya yaya istediği kelimeleri kullanarak konuşuyor. konumunun farkında değil. sanki çotanakspor'u yönetiyorsunuz anasını satayım. biraz asil olun.
edit: ulan adam ertem'in bile ayarlarını bozdu. ak partiyi eleştirecekti neredeyse.
ertem - 500 milyon dolar mı tl mi?
rok - ne fark eder ya
ertem - 4 katı oldu neredeyse dolar nasıl farketmez.
edit: ulan adam ertem'in bile ayarlarını bozdu. ak partiyi eleştirecekti neredeyse.
ertem - 500 milyon dolar mı tl mi?
rok - ne fark eder ya
ertem - 4 katı oldu neredeyse dolar nasıl farketmez.
umut güner önderliğindeki scout ekibinin başarısıdır. bir sonraki transfer süleyman seba olacak inşallah. nasıl buluyorlar böyle topçuları harika yav. abi sujuk, sujuk.
özellikle orta yaş ve üzeri biriyse konu uzayınca senin bilmediğin şeyler var diyip geçiştiriyorlar. ben bildiğim şeyler yüzünden bu partiye düşmanım onu bilmiyorlar işte.
kardeşim sürekli ben bu ülkeden gideceğim dedi. kimse umursamadı. güldük geçtik.
aynı üniversitede okuyorduk. bu hala ben gideceğim diyordu.
ulan sen hukuk okuyorsun başka nerede avukatlık felan yapabilirsin diyordum.
gitti. okulu öylece bırakıp gitti.
şimdi her gün fotoğraf atıyor. yüzlerce manzara fotoğrafı felan var. yani gördüğüm kadarıyla ben şunu anlamadım biz pek yaşamıyormuşuz.
evinin manzarası
çok yoruluyorum saatte 15 dolar kazanıyorum deyip çalıştığı işin fotoğrafını attı.
okulunun manzarası
uçaktan indikten 15 saat sonra gelen fotoğraf
hani bizim ailenin marjinali bendim amk.
aynı üniversitede okuyorduk. bu hala ben gideceğim diyordu.
ulan sen hukuk okuyorsun başka nerede avukatlık felan yapabilirsin diyordum.
gitti. okulu öylece bırakıp gitti.
şimdi her gün fotoğraf atıyor. yüzlerce manzara fotoğrafı felan var. yani gördüğüm kadarıyla ben şunu anlamadım biz pek yaşamıyormuşuz.
evinin manzarası
çok yoruluyorum saatte 15 dolar kazanıyorum deyip çalıştığı işin fotoğrafını attı.
okulunun manzarası
uçaktan indikten 15 saat sonra gelen fotoğraf
hani bizim ailenin marjinali bendim amk.
sneijder dk 75'de vurdu direkten döndü.
ama bundan önemlisi anlatan değişik adam şöyle bir cümle kurdu:
"bugün herkes gol attı sneijder'de bir tane atmak istedi."
5 tanesini podolski attı zaten ne konuşuyor bu adam ???
ama bundan önemlisi anlatan değişik adam şöyle bir cümle kurdu:
"bugün herkes gol attı sneijder'de bir tane atmak istedi."
5 tanesini podolski attı zaten ne konuşuyor bu adam ???
saat 2 de faiz kararı açıklanırken makası 5 kuruşa çıkarıp kimsenin üst noktadan bozamamasını sağlayan adi şerefsiz haysiyetsiz banka.
dolar bozma kuru 3.82 iken adamlar 3.76 dan bozuyor. derhal 40bin dolar paramı swift yapıp hesabımı kapıyorum.utanmaz ahlaksızlar.
daha önceki günlerde sistemi kapatmak çok tepki çekince sistemi açık tutup makası açma kararı vermişler. bir daha size 1 lira yatırırsam beni tüm sözlük ahalisi siksin.
hesabımı boşaltıp telefon açıp hesabımı kapattırırken de o 20 saniyede bağlanan müşteri temsilcinize dolar kurundaki makasınız yüzünden 1500 liramı yediniz o yüzden sizle daha işim olmaz diyeceğim.
alternatif banka arayanlara: cepteteb ve nuvo tavsiye ederim. ikisinde de herşey ücretsiz enpara gibi eft masrafı hesap işletim ücreti yok.cepteteb'de yemeksepeti %20 indirim markafoni'de %25 indirim ve havaalanlarından tav hızlı geçiş imkanı var.
edit: hadi şimdi de sözlük üzerinden kurumsal hesabınızla ulaşıp şikayetinizle ilgilenicez deyin de göreyim. diyemezsiniz çünkü. tek diyebileceğiniz şey "evet biz sahtekar bir bankayız" demek olur.
dolar bozma kuru 3.82 iken adamlar 3.76 dan bozuyor. derhal 40bin dolar paramı swift yapıp hesabımı kapıyorum.utanmaz ahlaksızlar.
daha önceki günlerde sistemi kapatmak çok tepki çekince sistemi açık tutup makası açma kararı vermişler. bir daha size 1 lira yatırırsam beni tüm sözlük ahalisi siksin.
hesabımı boşaltıp telefon açıp hesabımı kapattırırken de o 20 saniyede bağlanan müşteri temsilcinize dolar kurundaki makasınız yüzünden 1500 liramı yediniz o yüzden sizle daha işim olmaz diyeceğim.
alternatif banka arayanlara: cepteteb ve nuvo tavsiye ederim. ikisinde de herşey ücretsiz enpara gibi eft masrafı hesap işletim ücreti yok.cepteteb'de yemeksepeti %20 indirim markafoni'de %25 indirim ve havaalanlarından tav hızlı geçiş imkanı var.
edit: hadi şimdi de sözlük üzerinden kurumsal hesabınızla ulaşıp şikayetinizle ilgilenicez deyin de göreyim. diyemezsiniz çünkü. tek diyebileceğiniz şey "evet biz sahtekar bir bankayız" demek olur.
hala hajrovic diyenlerin ağzına muslera formasıyla vurmasını istediğim başkan.
elmanderi isveç'in bir kasabasının ismi sananların ağzına ujfalusi'nin saç bandıyla vurmasını istediğim başkan.
sağ beke sabriyi layık görenlerin ağzına eboue'nin ayakkabısıyla vurmasını istediğim başkan.
fatih terim'i kovdu diye eleştirenlerin ağzına yıldırım demirören imza töreni fotoğrafıyla vurmasını istediğim başkan.
selçuğa sözleşme uzattı diyenlerin ağzına albayrak otobüsüyle vurmasını istediğim başkan.
barosla-melo ile de okey oynarsınız. dördüncü de drogba olur sıkıntı yok.
edit:sneijder nerde lan it (yazar burada kendisine seslenmekte)
elmanderi isveç'in bir kasabasının ismi sananların ağzına ujfalusi'nin saç bandıyla vurmasını istediğim başkan.
sağ beke sabriyi layık görenlerin ağzına eboue'nin ayakkabısıyla vurmasını istediğim başkan.
fatih terim'i kovdu diye eleştirenlerin ağzına yıldırım demirören imza töreni fotoğrafıyla vurmasını istediğim başkan.
selçuğa sözleşme uzattı diyenlerin ağzına albayrak otobüsüyle vurmasını istediğim başkan.
barosla-melo ile de okey oynarsınız. dördüncü de drogba olur sıkıntı yok.
edit:sneijder nerde lan it (yazar burada kendisine seslenmekte)
şort tshirt yüzmeye çalışan kadınlarla gemlik plajına dönmüş yarışmadır.
içlerindeki bikiniler mi çok fantastik? sanmam. kanala sorsak ana akımda hem de prime time da meme mi göstereceğiz mezhebi geniş miyiz biz derler. büyük ihtimalle de sakin çıkarmayın ha denilmiş "yüzemiyorum yapıştı üstüme" diyor kızcağız. yazık şu ülkeye be nerelere geldik.
içlerindeki bikiniler mi çok fantastik? sanmam. kanala sorsak ana akımda hem de prime time da meme mi göstereceğiz mezhebi geniş miyiz biz derler. büyük ihtimalle de sakin çıkarmayın ha denilmiş "yüzemiyorum yapıştı üstüme" diyor kızcağız. yazık şu ülkeye be nerelere geldik.
bana eskilerden bir anımı hatırlatan olay, kalabalık bir arkadaş gurubuyla denize gitmiştik, arkadaşlarım dediğime bakmayın içlerinde kuzenlerim, kız kardeşlerim falanda var unisex bir gurup, birbirimize şaka yapıyoruz suyun dibinden yüzerek bacak arasına girip omuza alma hareketini bilir herkes, neyse ben millete yapıyorum şakayı 1 yaptım 2 yaptım en son birini daha aldım omuza kalktım abi ayağa... ulan biri çığırış bağırış çırpınıyor omuzumda yahu yukarıya da bakamıyorum ensede kız kafa kalkmıyor. millet tip tip bakıyor falan, ben çaktım tavayı omuza aldığım kız benim kuzen değil aga, çöktüm tekrar suyun dibine böle götüm götüm bir dakika falan gittim alakasız bir yerden çıktım döndüm kumsala, tabii tüm gün dalga geçtiler benimle de...
işin özü hadi ben denizin dibine kaçtım bu usta nereye kaçsın abi ? arabanın altına mı saklandı acaba ?
işin özü hadi ben denizin dibine kaçtım bu usta nereye kaçsın abi ? arabanın altına mı saklandı acaba ?
en azından 350-400 bin arası birikim yapmış olması gereken (o da sıradan bir şehirde ev ve düşük seviye bir araç) heriftir kendileri. sıradışı ticari zekası (baba kapitali olmayacak bak ama:) yok ise ve 22 yaşından itibaren duzenli çalıştığını varsayalım (ki türkiye de bu zor bir ihtimal) senede ortalama 40-50 bin kenara atması gereken adam. kira+yeme içme+tatil+kıyafete yılda 35 bin gideri olsa (yine mütevazı rakam söylüyorum bak) bu herifin senede 80 bin civarı net geliri olması gerekir ve gerçekten iyi bir ekonomi yapmalı bu süre boyunca.
kısacası baba parası olmadan yarraaakkkk var öyle adam :)
kısacası baba parası olmadan yarraaakkkk var öyle adam :)
(bkz: orospu çocuğu taksici)
(bkz: uber)
(bkz: teşekkürler)
edit: bir de ""bugün bir müşteri aldım, gideceği yere götürdüm, indiğinde, taksimetreye baktığımda, fazla ücret yazdığını gördüm. müşteriye ne kadar yazdığını söyleyince müşteri de ‘bu kadar yere bu kadar para olur mu?’ dedi. bende haklı buldum, ne verirsen dedim." demiş...
(bkz: ne verirsen)
(bkz: at yalanı sikeyim inananı)
(bkz: uber)
(bkz: teşekkürler)
edit: bir de ""bugün bir müşteri aldım, gideceği yere götürdüm, indiğinde, taksimetreye baktığımda, fazla ücret yazdığını gördüm. müşteriye ne kadar yazdığını söyleyince müşteri de ‘bu kadar yere bu kadar para olur mu?’ dedi. bende haklı buldum, ne verirsen dedim." demiş...
(bkz: ne verirsen)
(bkz: at yalanı sikeyim inananı)
bakanin bir daha baktigi zannedilen araç. en fazla lan su kadar parayi su arabaya mi veriyorlar diye bakiyorlar da haberiniz yok. her jetta gordumde bakarim, sunun parasiyla ne araba gibi arabalar alinirdi derim.
tabii; bu ülkede recep'e sadık olmayan herkes terörist zaten.
an itibariyle gelmiş kontr-ataktır.
helal olsun. işte cesur türk kadını.
https://twitter.com/…cial/status/823980609202700289
edit: cem yılmaz ne yapmaya çalışıyor sizce?
(bkz: 24 ocak 2017 cem yılmaz'ın alo demesi)
edit2: athena gökhan da bir şeyler yapmış.
(bkz: 24 ocak 2017 gökhan özoğuz'un atatürk paylaşımı)
helal olsun. işte cesur türk kadını.
https://twitter.com/…cial/status/823980609202700289
edit: cem yılmaz ne yapmaya çalışıyor sizce?
(bkz: 24 ocak 2017 cem yılmaz'ın alo demesi)
edit2: athena gökhan da bir şeyler yapmış.
(bkz: 24 ocak 2017 gökhan özoğuz'un atatürk paylaşımı)
fikriniz canima, malima, sevdiklerime ve hayatima dolayli yoldan bile zarar veriyorsa tck'dan korktugum icin sadece masumane olarak engellerken zarar verenin anasina avradina kufur ederek kendi capimda zarara engel oluyorum. kusura bakmayin ama sizin hastalikli goruslerinizi hayatima sokma gibi bir zorunlulugum yok.
mesela orospu cocugu geliyor mini etek giyen kizin amacini sorguluyor. bir diger veledi zina tacizi tecavuzu mesrulastiriyor. nerede ne zaman ne yapacagima karisan diger orospu evladını hic saymiyorum. simdi bu orospu cocugu gelip ramazanda icki iciyorum diye beni bicaklasa ramazanda icki icmem onun icin tahrik unsuru olup cezasinda indirim sebebi olabiliyorken , bana karistigi icin ben onu bicaklasam dinsiz, kitapsiz, terörist olarak gorulecegim icin cezamda artis sebebi oluyor.
yani neymis, başlıklarını engellemek yeni türkiye'de minik bir meşru müdafaa yontemiymis.
mesela orospu cocugu geliyor mini etek giyen kizin amacini sorguluyor. bir diger veledi zina tacizi tecavuzu mesrulastiriyor. nerede ne zaman ne yapacagima karisan diger orospu evladını hic saymiyorum. simdi bu orospu cocugu gelip ramazanda icki iciyorum diye beni bicaklasa ramazanda icki icmem onun icin tahrik unsuru olup cezasinda indirim sebebi olabiliyorken , bana karistigi icin ben onu bicaklasam dinsiz, kitapsiz, terörist olarak gorulecegim icin cezamda artis sebebi oluyor.
yani neymis, başlıklarını engellemek yeni türkiye'de minik bir meşru müdafaa yontemiymis.
o muhafazakar kesim düne kadar kız çocuklarını okula göndermiyodu az ondan da bahsedin.
bugün alınan kararlarla;
merkez bankası bir hafta vadeli repo ihale faiz oranı yüzde 8'de sabit tuttu.
gecelik faizler yüzde 8,5'ten yüzde 9,25'e yükseltildi.
merkez bankası borçlanma faiz oranı yüzde 7,25 düzeyinde sabit tutuldu.
geç likidite penceresi borç verme faiz oranı yüzde 10'dan yüzde 11'e yükseltildi.
muhtemelen dolar ateşlenirse merkez bankası haftalık faizden para (%8) vermeyecek. %9.25 ile fonlayacak. daha sıkışırsa onu da vermeyecek geç likiditeden %11 ile borç verecek. dolar inme eğilimindeyse kısıtlı olarak %8 oranı çalışacak.
bu durum yarı örtülü olarak faizlerin artırılması demek. bankacılıkta kredi ve mevduat faizleri birer ikişer puan artar.
dün yaptığım (bkz: #65795545) tahminde birinci tahmin ile ikinci tahmin arasında bir sonuç çıktı. merkez bankası haftalık faizi sabit tutarken, gecelik faizi 75 baz puan, geç likiditeyi 100 puan artırdı. şu an dolar 3.77 tl seviyesinde.
dün bana merkez bankası böyle yapacak dolar ne olur diye sorsalardı 3.70 civarı diye cevap verirdim. piyasalar kararı benim düşündüğümden kötü algılamış.
buna göre bundan sonrası için dolar tahminlerim şöyle:
dolar kısa vadede 3.75-3.80 arası dolaşır. orta vadede (mart-nisan) 4 sınırına gelir. yıl sonu 4.50 üzerinde olur.
bunlar normal ekonomik gidişiat tahminleri. türkiye'nin kredi notu düşerse veya artarsa, türkiye'de ciddi siyasi kriz çıkarsa, trump doları ekstradan gevşetirse veya sıkarsa, çin'den başlayarak dünyada bir ekonomik kriz çıkarsa başka şeyler olur.
türkiye'de yapısal sorunların çözümü için hiç bir şekilde adım atılmayacağını varsayıyorum.
ek: "nedir bu yapılması mümkün olmayan yapısal reformlar?" diye sorarsanız şunlar oluyor:
http://www.mahfiegilmez.com/…-yapsal-reformlar.html
http://www.mahfiegilmez.com/…reformlar-rehberi.html
http://www.mahfiegilmez.com/…reformlar-listesi.html
http://www.mahfiegilmez.com/…in-somut-ornekler.html
merkez bankası bir hafta vadeli repo ihale faiz oranı yüzde 8'de sabit tuttu.
gecelik faizler yüzde 8,5'ten yüzde 9,25'e yükseltildi.
merkez bankası borçlanma faiz oranı yüzde 7,25 düzeyinde sabit tutuldu.
geç likidite penceresi borç verme faiz oranı yüzde 10'dan yüzde 11'e yükseltildi.
muhtemelen dolar ateşlenirse merkez bankası haftalık faizden para (%8) vermeyecek. %9.25 ile fonlayacak. daha sıkışırsa onu da vermeyecek geç likiditeden %11 ile borç verecek. dolar inme eğilimindeyse kısıtlı olarak %8 oranı çalışacak.
bu durum yarı örtülü olarak faizlerin artırılması demek. bankacılıkta kredi ve mevduat faizleri birer ikişer puan artar.
dün yaptığım (bkz: #65795545) tahminde birinci tahmin ile ikinci tahmin arasında bir sonuç çıktı. merkez bankası haftalık faizi sabit tutarken, gecelik faizi 75 baz puan, geç likiditeyi 100 puan artırdı. şu an dolar 3.77 tl seviyesinde.
dün bana merkez bankası böyle yapacak dolar ne olur diye sorsalardı 3.70 civarı diye cevap verirdim. piyasalar kararı benim düşündüğümden kötü algılamış.
buna göre bundan sonrası için dolar tahminlerim şöyle:
dolar kısa vadede 3.75-3.80 arası dolaşır. orta vadede (mart-nisan) 4 sınırına gelir. yıl sonu 4.50 üzerinde olur.
bunlar normal ekonomik gidişiat tahminleri. türkiye'nin kredi notu düşerse veya artarsa, türkiye'de ciddi siyasi kriz çıkarsa, trump doları ekstradan gevşetirse veya sıkarsa, çin'den başlayarak dünyada bir ekonomik kriz çıkarsa başka şeyler olur.
türkiye'de yapısal sorunların çözümü için hiç bir şekilde adım atılmayacağını varsayıyorum.
ek: "nedir bu yapılması mümkün olmayan yapısal reformlar?" diye sorarsanız şunlar oluyor:
http://www.mahfiegilmez.com/…-yapsal-reformlar.html
http://www.mahfiegilmez.com/…reformlar-rehberi.html
http://www.mahfiegilmez.com/…reformlar-listesi.html
http://www.mahfiegilmez.com/…in-somut-ornekler.html
ders çalışmak. hiç sekmez.
la la land'ın toplam 13 dalda aday olduğu ödül töreni.
edit: zencipsikiyatr uyardı 14 müş.
edit 2: şimdi de kahmut uyardı beni. tamam toparlıyorum. 13 dalda aday fakat en iyi şarkı dalında 2 şarkıyla aday.
ulan bi entry girelim dedik. uyarıla uyarıla boşalıcam şimdi. rica ediyorum daha uyarmayın.
edit: zencipsikiyatr uyardı 14 müş.
edit 2: şimdi de kahmut uyardı beni. tamam toparlıyorum. 13 dalda aday fakat en iyi şarkı dalında 2 şarkıyla aday.
ulan bi entry girelim dedik. uyarıla uyarıla boşalıcam şimdi. rica ediyorum daha uyarmayın.
saçı kesilen çırak yani alper beksiz adlı çocuk, türkiye eğitim sisteminin son 15 yılda yetiştirdiği bireyleri temsil etmektedir.
"miyyeti topyama günüdüy."
sevimli ama namıssız.
"miyyeti topyama günüdüy."
sevimli ama namıssız.
kadın güzelse muhtemelen erkeğin başı bağlıdır ya da yakın zamanda seks yapmiştır.
kadin ortalama güzellikteyse ve adamin hayatinda biri yoksa asil bir karar vermiştir.
kadın guzel değilse asilce bir karar falan değildir adam zevk sahibir.
kadın net bir şekilde çirkinse adam kendini kurtarmıstır siz kimi kandiriyorsunuz?
kadin ortalama güzellikteyse ve adamin hayatinda biri yoksa asil bir karar vermiştir.
kadın guzel değilse asilce bir karar falan değildir adam zevk sahibir.
kadın net bir şekilde çirkinse adam kendini kurtarmıstır siz kimi kandiriyorsunuz?
çocuk otizmli, psikopat veya aptal değil. davranışları gayet normal. hatta ortalama üstü bir zekaya sahip olduğuna bir yüzlüğüne bahse girerim.
ortada psikopat varsa bu çocuğu kirli siyasetlerine alet edenlerdir.
ortada psikopat varsa bu çocuğu kirli siyasetlerine alet edenlerdir.
(bkz: şeyhler dervişler müritler meczuplar memleketi)
kabus gibi, bazen bütün bunların birer kabus olduğunu düşünüyorum.
şaka gibi.
her şey şaka.
akp hiç gelmedi aslında.
hepsi şaka, sinema bunlar.
kabus gibi, bazen bütün bunların birer kabus olduğunu düşünüyorum.
şaka gibi.
her şey şaka.
akp hiç gelmedi aslında.
hepsi şaka, sinema bunlar.
bedri baykam'ın kayıp ikizi olma ihtimali daha yüksektir.
1000 beşiktaşlı 10000 gs ve fenerliyi yok eder.
herkesin aci esiginin, toleransinin farkli oldugunu, hatta bunun duruma gore bile degisebilecegini unutan insanin iddiasidir.
normalde aci esigi yuksek sayilabilecek bir insanim, ya da agrim bile olsa cogu zaman gayet guzel tolere ederim. regl disinda da agri kesici cok nadir kullanirim.
jinekolojik olarak hicbir sorunum yok, duzenli kontrole gidiyorum ama yilda bir ya da daha nadir de olsa, bazen elimi iceri sokup yumurtaliklarimi sokmek istedigim kadar agrim oluyor. agri kesiciler dayanmiyor, "ya o agriyi cekeceksin ya da yumurtaliklarini patlatacagiz." deseler tufek filan bulmaya cikacak kadar kendimden gecmis oluyorum.
ya da agri olmasa bile, regl oldugumda bir seye moralim bozuksa regl beni daha cok rahatsiz ediyor. cogu zaman normal olcude kan varken, bazi aylar her yan kan kaplaniyor.* yani regl aydan aya degisen, fark gosteren bir sey. regl agrisi da etkisi de goreceli yasanan bir durum.
"benimki agrimiyor/su ana kadar o kadar agrimadi, agriyor diyorsaniz abartiyorsunuz." ise empati yoksunlugundan baska bir sey degildir.
normalde aci esigi yuksek sayilabilecek bir insanim, ya da agrim bile olsa cogu zaman gayet guzel tolere ederim. regl disinda da agri kesici cok nadir kullanirim.
jinekolojik olarak hicbir sorunum yok, duzenli kontrole gidiyorum ama yilda bir ya da daha nadir de olsa, bazen elimi iceri sokup yumurtaliklarimi sokmek istedigim kadar agrim oluyor. agri kesiciler dayanmiyor, "ya o agriyi cekeceksin ya da yumurtaliklarini patlatacagiz." deseler tufek filan bulmaya cikacak kadar kendimden gecmis oluyorum.
ya da agri olmasa bile, regl oldugumda bir seye moralim bozuksa regl beni daha cok rahatsiz ediyor. cogu zaman normal olcude kan varken, bazi aylar her yan kan kaplaniyor.* yani regl aydan aya degisen, fark gosteren bir sey. regl agrisi da etkisi de goreceli yasanan bir durum.
"benimki agrimiyor/su ana kadar o kadar agrimadi, agriyor diyorsaniz abartiyorsunuz." ise empati yoksunlugundan baska bir sey degildir.
ne nunnally'miş arkadaş. üçlük girmeyebilir, hata yapılabilir. birilerine bok atmaya ne meraklısınız. adam küfür ediyor ya. dangalak.
uzun zamandır takımın bir parçası ve çok önemli işler yaptı nunnally.
kahvede maç izleyen tipler gibisiniz. gidin futbol izleyin, size daha uygun.
sığırsınız.
uzun zamandır takımın bir parçası ve çok önemli işler yaptı nunnally.
kahvede maç izleyen tipler gibisiniz. gidin futbol izleyin, size daha uygun.
sığırsınız.
yazarların yazdıkları dizileri gördükçe hayatların ne kadar boş geçtiğini anlıyorum.
sherlock - a scandal in belgravia (2.sezon 1. bölüm)
sherlock - a scandal in belgravia (2.sezon 1. bölüm)
spor yapmak, vücuttaki dopamin seviyesini tavan yapıyor
kılıçdaroğlu gitmesi gerek, yoksa olmaz diyenler için hatırlatma yapmak istediğim yayın.
referandum'dan evet çıkması halinde, ne chp kalacak, ne hdp. rte tek olacak, seçim artık yapılmayacak, yapılsa da rte'ye rakip aday çık(a)mayacak, çıksa da kazanamayacak.
o yüzden, chp'nin başında kimin olduğu şu noktada hiçbir şey değiştirmiyor.
yapılan oylama; özgürlüklerimiz gitsin mi yoksa kalsın mı oylaması.
referandumda hayır dediniz, dediniz yoksa bir daha bizlere birşey seçtirmeyecekler.
o yüzden bırakın şu kılıçtar gitse daha iyi olur muhabbetlerini.
referandum'dan evet çıkması halinde, ne chp kalacak, ne hdp. rte tek olacak, seçim artık yapılmayacak, yapılsa da rte'ye rakip aday çık(a)mayacak, çıksa da kazanamayacak.
o yüzden, chp'nin başında kimin olduğu şu noktada hiçbir şey değiştirmiyor.
yapılan oylama; özgürlüklerimiz gitsin mi yoksa kalsın mı oylaması.
referandumda hayır dediniz, dediniz yoksa bir daha bizlere birşey seçtirmeyecekler.
o yüzden bırakın şu kılıçtar gitse daha iyi olur muhabbetlerini.
yav arkadaş yanlış anlamayin ama fuckbuddy böyle aşk dolu ilişkiler yaşayıp, kalbi kırılan ve ilişki yaşamaktan korkan insanlar içindir, hangi ara fuckbuddy olayi üniversite yaşına indi.
ya siz gençsiniz sevin, aşık olun, kalbinizi kırın, interrail yapın, başka hayatlar olduğunu falan görün yani pişin sonra büyüyünce vaktiniz olmayıp, korkularınız bol olunca fuckbuddy olursunuz.
boş yere ruhunuzu, bedeninizi erkenden bu işler için yorup kafanizdaki ilişki şeklini hirpalamayin.
ha bir de everybody lies yani herkes herşeyi anlık olarak yazar çizer önemli olan aksiyona dönmesi.
ya siz gençsiniz sevin, aşık olun, kalbinizi kırın, interrail yapın, başka hayatlar olduğunu falan görün yani pişin sonra büyüyünce vaktiniz olmayıp, korkularınız bol olunca fuckbuddy olursunuz.
boş yere ruhunuzu, bedeninizi erkenden bu işler için yorup kafanizdaki ilişki şeklini hirpalamayin.
ha bir de everybody lies yani herkes herşeyi anlık olarak yazar çizer önemli olan aksiyona dönmesi.
gün gelecek serdar ortaç gibi kapı kapı gezip özür dileyeceksiniz.
seçim hilelerine vurgu yapan hdp sözcüsü ayhan bilgen, referandumda hayır çıkması durumunda, cumhurbaşkanı tayyip erdoğan'ın bu sonucu kabul edeceğini açıklaması gerektiğini söyledi.
diken
diken
asık surattan sonra çölde bir vaha.